Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο, 15 Ιανουαρίου 2011

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Π.ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΜΕΛΕΤΗΣ Ή ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΤΟΥ

Απαντώντας στην ερώτησή σας, σας πληροφορώ ότι δεν υπάρχει πανεπιστημιακή μελέτη για την μέθοδο, για τον απλό λόγο ότι εγώ προσωπικά την δημιούργησα, την έμαθα και την ανέπτυξα πρό 25τίας (δηλ. στόν 2ο χρόνο τής ειδικότητας μου) όταν τήν εφάρμοσα σέ μιά σειρά νέων ασθενών, τούς οποίους έβλεπα νά επισκέπτονται πολλές φορές τό εξωτερικό ουρολογικό ιατρείο του Νοσοκομείου όπου και έκανα την ειδικότητα μου, χωρίς νά έχει αποτέλεσμα καμιά αντιμικροβιακή αγωγή πού τούς εφαρμόζαμε σέ κάθε έξαρση τής νόσου.


Όταν είδα τά πολύ καλά αποτελέσματα πού είχα κατά τήν διάρκεια τών θεραπειών καί μετά, κατά απαίτηση πλέον τών ιδίων τών ασθενών υποχρεώθηκα νά τήν συνεχίσω μέχρι τέλος μέχρι πού συνειδητοποίησα καί εγώ προσωπικά πώς όχι μόνο υπήρχε σοβαρή βελτίωση, αλλά μέ τήν συνέχιση γιά κάποιο ακόμα διάστημα - διαφορετικό γιά τόν καθένα δηλ. ανά περίπτωση- έφθανα σέ ριζική λύση τού προβλήματος. Εκτοτε βέβαια βλέποντας τά αποτελέσματα καί άν θέλετε αποκτώντας καί τήν ανάλογη πείρα, ήμουν πιά σέ θέση μέ τό πέρας σχεδόν τής ειδικότητος νά γνωρίζω πώς πρέπει νά θεραπεύω αυτή τήν ασθένεια από τό Α έως καί τό Ω (τό τονίζω αυτό γιατί πρέπει νά γνωρίζεις τά πάντα δηλ. ανατομία, φυσιολογία καί υφή τού ιστού τού οργάνου μέ τίς αλλοιώσεις πού υφίσταται ό αδένας στήν χρόνια φλεγμονή, προκειμένου νά ξέρεις πού βρίσκεσαι κάθε στιγμή κατά τήν διάρκεια τής εφαρμογής τής μεθόδου καί βέβαια πού θά φθάσεις καί πότε θά τελειώσεις).

Με άλλα λόγια είναι καθαρά εμπειρική μέθοδος, δεν μπορεί σε καμμιά περίπτωση να διδαχθεί για ευνόητους λόγους (δεν είναι δυνατόν ταυτόχρονα δύο ουρολόγοι να ψηλαφούν τον προστάτη), οπότε εφαρμόζοντας την από παλιά μόνος μου, τα αποτελέσματα βασίζονται καθαρά στην προσωπική εκτίμηση (δηλ. απαλοιφή των ενοχλημάτων του ασθενούς και εξάλειψη των αντικειμενικών ευρημάτων δηλ. των φλεγμονωδών στοιχείων στο Διορθικό υπερηχογράφημα και απουσία πυοσφαιρίων και μικροβιακού παράγοντα στην καλλιέργεια του προστατικού υγρού ή του σπέρματος για διάστημα τουλάχιστον 2 χρόνια μετά την θεραπεία, πού διαρκεί και ή παρακολούθηση των ασθενών μου).

Το ότι αυτή η μέθοδος δεν έχει γίνει ευρέως γνωστή μέχρι σήμερα είναι επειδή την εφαρμόζω κατά κύριο λόγο όλα αυτά τα χρόνια στην περιοχή της Δωδεκανήσου και μόνο για έναν χρόνο μέχρι τώρα στην περιοχή των Αθηνών, αφού ανέβασα την ιστοσελίδα μου μόλις το τελευταίο δίμηνο μετά από παράκληση πολλών ασθενών μου. Αν υπάρχει κάποιος ο οποίος θα μπορούσε να δημοσιεύσει επίσημα στοιχεία για αυτήν την μέθοδο, αυτός θα ήμουν εγώ (το οποίο και σκοπεύω σε μερικά χρόνια).

Εν κατακλείδι, δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος ουρολόγος στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό ,που να έχει ξαναπεί ότι μπορεί να θεραπεύσει ριζικά την χρόνια προστατίτιδα. Έχω αφιερώσει ένα μεγάλο κομμάτι της επαγγελματικής μου ζωής στο συγκεκριμένο πρόβλημα και μέχρι τώρα τα αποτελέσματα είναι πάρα πολύ καλά.

Εάν οι λεπτομερείς απαντήσεις μου μέχρι τώρα, οι στατιστικές μου και το γεγονός ότι δημοσίως λέω ότι μπορώ να θεραπεύσω ριζικά την χρόνια προστατίτιδα δεν σας πείθουν, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Εάν δεν βρείτε λύση στο πρόβλημά σας, μπορείτε να με επισκεφτείτε και αφού θα έχετε και ανάλογη πληροφόρηση και εμπειρία πάνω στο θέμα, ίσως θα μπορέσετε να κατανοήσετε πολύ καλύτερα την ποιότητα και το είδος της δουλειάς μου πάνω σε αυτήν την χρόνια πάθηση του προστάτη.

Με εκτίμηση,

Γεωργιάδης Παύλος