Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή, 5 Αυγούστου 2011

Ο ΑΝΤΑΙΟΣ ΞΑΝΑΧΤΥΠΑ...

«ΤΟ ΠΙΟ ΒΑΘΥ ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΞΗΜΕΡΩΣΕΙ»

Ο τίτλος δεν μπήκε τυχαία. Δείχνει την αέναη αγωνία όλων όσων υποβάλλονται σε θεραπεία. Όλες οι σκέψεις μας βρίσκονται σε «πλανητική τροχιά» γύρω από την μαγική φράση… Θα γίνω καλά;

Η ασθένεια βέβαια έχει τη δική της «νοημοσύνη» και τα συμπτώματα του καθενός μας ανατρέπουν τον ορθολογισμό μολονότι βρισκόμαστε σε στάδιο αποθεραπείας – ίασης. Έτσι οι σκέψεις που συγκρατούν και επαναλαμβάνονται μετατρέπονται σε εμμονή. Η εμμονή με τη σειρά της δημιουργεί εκνευρισμό που έχει σαν αποτέλεσμα να μας παρασύρει στο δρόμο της ψυχικής απομόνωσης, του πόνου και της ασθένειας.

Η Χρόνια Προστατίτιδα προσφέρει απλόχερα όλα τα παραπάνω και εύκολα μπορείς να καταταχτείς στους «Ανώνυμους τρελούς». Η ίδια αγωνία πιστεύω ώθησε το φίλο να δημιουργήσει το blog, το «βιβλίο αναφοράς της φυλακής μας» όπως εγώ το ονομάζω. Ας το σεβαστούμε και ας μη την το «μουτζουρώνουμε».

Απλές σκέψεις που ν’αποτυπώνουν την πορεία της θεραπείας του καθενός, είναι το ζητούμενο, αρκεί οι σκέψεις να στηρίζουν τις λέξεις με αντικειμενικότητα. Είναι το μικρότερο χρέος που έχουμε απέναντι στον εαυτό μας, το Γιατρό – Θεραπευτή μας και τους χιλιάδες συμπάσχοντες. Κάθε υπεκφυγή σε σχέση με το τι θα γράψει η τσιτάτα «θα γράψω αφού γίνω καλά και αφού περάσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα τουλάχιστο 2 ετών και αφού, αφού, αφού… είναι φτηνές δικαιολογίες. Ο Γιατρός εκτίθεται καθημερινά σε όλους μας, στον κλάδο του και εμείς κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Όλοι μας έχουμε δει αποτελέσματα.

Επίσης δεν πρέπει να συγχέουμε το σύμπτωμα-ασθένεια του καθενός μας με κάποιου άλλου. Ναι μεν υποφέρουμε απ’την ίδια ασθένεια αλλά κάθε οργανισμός την αντιμετωπίζει διαφορετικά. Υπεισέρχεται και το υποκειμενικό στοιχείο του τρόπου ζωής – διατροφής – καταχρήσεων του καθενός μας που αρκετές φορές τον αγνοούμε. Εν ολίγοις ζητάμε το όλον αλλά ενδίδουμε στο μέρος. Βέβαια ο καθένας είναι υπεύθυνος των πράξεων του. Υπεύθυνο αποτέλεσμα προϋποθέτει υπεύθυνη στάση. Το τρίπτυχο απόλυτη εμπιστοσύνη στο Γιατρό – υπομονή – επιμονή είναι βασικά συστατικά για την ίαση.

Όσο για μένα η θεραπεία μου πάει πολύ καλά. Έχω κάνει ήδη 71 συνεδρίες και αν χρειαστεί θα κάνω άλλες τόσες. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στο Γιατρό και τη μέθοδό του. Και για να μην τρομάξουν μερικοί από τους αριθμούς η αναλογία 20 και πλέον χρόνων ασθένειας με 4 μήνες θεραπεία αποτυπώνει το αριθμητικό αποτέλεσμα των συνεδριών.

Η ουσία είναι ότι γίνομαι καλά. Τα συμπτώματα φθίνουν και η ζωή μου χαμογελά ξανά. Η ασθένεια μου έπαψε να έχει την προτεραιότητα των σκέψεων μου. Έχω την πολυτέλεια να χαίρομαι τη ζωή μου. Το επιδιώκω όμως. Δεν περιμένω ν’ανέβει ο Γιατρός στην Αθήνα. Το μεγαλύτερο μέρος της θεραπείας το έχω κάνει στην Κω και αν χρειαστεί θα συνεχίσω.

Όσον αφορά το κόστος μη νομίζετε ότι ανήκω στους έχοντες. Απλά η θεραπεία προηγείται όλων των άλλων. Και η θεραπεία έχει φέρει ουσιαστικά αποτελέσματα. Πριν γνωρίσω τον κο Γεωργιάδη περιπλανήθηκα σε ιατρεία καθηγητών ουρολόγων, διευθυντών κλινικών πληρώνοντας σεβαστά ποσά για να με ακούν 5 λεπτά και να μου γράφουν φάρμακα που δε μου έκαναν τίποτε. Ούτε είμαι σε θέση να υπολογίσω το οικονομικό κόστος ούτε το ψυχικό.

Όλα όσα απολαμβάνω πλέον τα οφείλω στο Γιατρό το κο Παύλο Γεωργιάδη. Τόλμησε ν’ανοίξει τις πόρτες της φυλακής μου και συνεχίζει να βρίσκεται δίπλα μου. Με υπομονή, με πάθος και αγάπη εργαζόμενος ατέλειωτες ώρες είναι δίπλα μας. Η λέξη ευγνωμοσύνη είναι πολύ ταπεινή γι’αυτά που νιώθω, για σας Γιατρέ. Μου κάνει όμως γιατί είναι καθαρή, χωρίς σκιές και βγαίνει από την ψυχή μου.

Πριν 4 μήνες σας αποκάλεσα Ασκληπιό Ιπποκράτη. Δεν το έγραψα τυχαία όυτε με τύφλωσε ενθουσιώδης κολακεία. Το νέο και το από αλλού φερμένο το φοβούνται οι άνθρωποι. Θέλουν την ίαση μα την πολεμάνε κιόλας. Απλά χωρίς να το καταλαβαίνουμε εμείς (οι ασθενείς) πέρα από την προστατίτιδα, μπλέκουμε διάφορα συναισθηματικά μπλοκαρίσματα – αδυναμίες που δεν μπορούμε να τα διαχειριστούμε κατάλληλα ή και δε θέλουμε μιας και ο ναρκισσισμός μας δε μας το επιτρέπει. Έτσι είστε Γιατρέ ο τελικός αποδέκτης του μέρους και του όλου της ψυχοσωματικής μας στρέβλωσης. Παραπέρα απαντήσεις μπορεί να δώσει μόνο η ψυχανάλυση.

Μα με τη λιγοστή γνώση που διαθέτω στους ανθρώπινους χαρακτήρες σας δηλώνω ότι το διαχειρίζεστε άριστα!

Σας ευχαριστώ για όλα.

Καλή ευκολία.

Υ.Γ. Συμβουλή προς τους νέους ασθενείς που μπαίνουν στο αδελφάτο. Εμπιστευθείτε το Γιατρό. Κλείστε τ’αυτιά σας στους ασθενείς – ουρολόγους και συνεργαστείτε για να γίνετε καλά.

Ανταίος