Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη, 27 Μαρτίου 2012

8η τεκμηρίωση από το φίλο Τάσο...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Απολογισμός μετά από 1  χρόνο

Με λένε Τάσο και είμαι 36 ετών. Πριν από ένα χρόνο αποφάσισα να ξεκινήσω θεραπείες με τον κ. Γεωργιάδη όταν έπεσα σε αδιέξοδο πλέον ενώ είχα καταναλώσει σε 13 μήνες διάφορες αντιβιώσεις χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
Μέσα σε όλα αυτά είχα κάνει ορθοσκόπηση – κυστεοσκόπηση και διήμερη εισαγωγή σε νοσοκομείο για χορήγηση ενδοφλέβιας αντιβίωσης. ΜΑΤΑΙΑ.
Κανείς δεν μου έκανε διορθικό υπέρηχο και κανείς δεν με ενημέρωσε όπως ο κ. Γεωργιάδης για το πρόβλημά μου.  Οι περισσότεροι το περνάγανε στο πεντάλεπτο σαν να έδιναν θεραπεία για πονόλαιμο.
Τα συμπτώματα μου ήταν πόνος στους όρχεις, κάψιμο – τσούξιμο στον ορθό και στην ουρήθρα  και συχνοουρίες (7-8 φορές ημερησίως και 1-2 το βράδυ).  Τις θεραπείες με τον κ. Γεωργιάδη τις ξεκίνησα τον Μάρτιο του 2011 και το βασικό στάδιο το ολοκλήρωσα το Σεπτέμβριο με 40 περίπου θεραπείες. (Άργησα λίγο, αλλά λόγω δουλειάς δεν μπόρεσα να πάω Κω).
Τώρα είμαι στις μηνιαίες (4 θεραπείες το μήνα) και συγκεκριμένα στη 6η μηνιαία.  Ο διορθικός που έκανα το Φεβρουάριο είναι κατά 95% καθαρός από φλεγμονές, οι συχνοουρίες ελαττώθηκαν, οι πόνοι στους όρχεις είναι ελάχιστοι και σπάνιοι και το κάψιμο-τσούξιμο στον ορθό είναι κατά 70-80% βελτιωμένο.  Έχω ακόμη λίγες ενοχλήσεις αλλά σαφώς είναι πολύ λίγες και σε διάρκεια και σε ένταση σε βαθμό που έχω επιστρέψει στη ζωή μου με κανονικούς ρυθμούς (υπάρχουν μέρες που είμαι τελείως καλά).
Έχω εμπιστοσύνη στο ΓΙΑΤΡΟ κ. Γεωργιάδη και συνεχίζω τις θεραπείες για να γίνω τελείως καλά. Η βελτίωσή μου ήταν σταδιακή όλο αυτό το διάστημα και νομίζω ότι θα συνεχίσει να είναι μέχρι να γίνω τελείως καλά.
Κάτι ακόμη που αξίζει να αναφέρω πάνω στο θέμα της γονιμότητας όσων έχουν χρόνια προστατίτιδα είναι ότι περιμένω το δεύτερο παιδί μου το Μάιο.
Ευχαριστώ πάρα πολύ το ΓΙΑΤΡΟ, τα αποτελέσματα είναι θεαματικά. Ο Θεός να τον έχει πάντα καλά, γερό και δυνατό.
Προτείνω σε όλους του ομοιοπαθείς υπομονή και επιμονή και εύχομαι το καλύτερο για όλους.
T. M.