Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο, 24 Μαρτίου 2012

7η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΦΙΛΟ Γ.Τ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Γ.Τ.
32 ετων
 Αγαπητοί φίλοι,
           εχοντας τελειωσει το βασικο σταδιο της θεραπειας μου με τον
γιατρο κ. Γεωργιαδη Παυλο, θα ηθελα με τη σειρα μου να αναφερω καποια
γεγονοτα, και να δημοσιευσω καποια στοιχεια!
  Εχω χρ. προστατιτιδα 15 χρονια περιπου, και εχω ταλαιπωρηθει πολυ
απο διαφορους γιατρους,οι οποιοι με ειχαν οδηγησει σε μακροχρονιες
φαρμακευτικες αγωγες χωρις κανενα οφελος. Επισης μου κολλησαν και την
ταμπελα "κατα φαντασιαν ασθενης", μιας και οι καλλιεργιες ουρων και
σπερματος εβγαιναν αρνητικες καποιες φορες, ενω με συμβουλευαν να
επισκεφτω ορθοπαιδικο για τους πονους σε προσαγωγους και σε μεση,
γαστρεντερολογο για τους πονους στη κοιλια, και φυσικα ψυχιατρο για να
με καθησυχασει... Την προστατιτιδα την περνουσαν στα ψιλα παντα. Απο
ολους υπηρχε μια διαρκης υποβαθμιση της ασθενειας, μιας και δεν
γνωριζαν πως να με κανουν καλα.
  Τον Νοεμβριο, αναζητωντας στο διαδικτυο απαντησεις για την χρ.
προστατιτιδα βρηκα το συγκεκριμενο μπλογκ. Μεσα απο αυτο εμαθα για τον
κ. Γεωργιαδη και τη μεθοδο του και αποφασισα να τον επισκεφτω. Αφου
του ανεφερα το ιστορικο μου, καναμε διορθηκο υπερηχο και εξεταση
ουρομετριας. Λιγο πριν τα Χριστουγεννα ξεκινησα θεραπειες. Αυτη τη
στιγμη εχω κανει 50 θεραπειες με μαλαξεις, και εχω δει τεραστια
βελτιωση των συμπτωματων μου. Εχει εξαφανιστει η νυχτουρια που με
βασανιζε, εχει βελτιωθει η ποιοτητα της ουρησης μου(διαμετρος
ουρων-ακτινα ουρησης), μου εχουν φυγει πληρως οι πονοι στην κοιλια και
στους ορχεις μετα την εκσπερματιση, εχουν επανελθει οι πρωινες
στυσεις, εχει ανεβει η ερωτικη μου επιθυμια, και γενικοτερα εχει
βελτιωθει η ποιοτητα της ζωης μου. Με βεβαιοτητα θα ελεγα πως υπαρχει
μια βελτιωση 60-70%.
  Θελω να ευχαριστησω τον διαχειριστη του μπλογκ, και ολους οσους
μοιραστηκαν το προβλημα τους εδω μεσα, γιατι πραγματικα βοηθησαν στο
να αλλαξει η ζωη μου προς το καλυτερο. Ευχαριστω τον κ. Γεωργιαδη για
ολα οσα κανει. Πλεον γνωριζω πως ειναι θεμα χρονου να τελειωνω με την
χρ. προστατιτιδα. Γλυτωσα και απο τις επισκεψεις σε
γαστρεντερολογους,ψυχιατρους και ορθοπαιδικους :D ...
  Καλη Ανασταση και περαστικα μας
   Υ.Γ  Σας παραθετω τις εξετασεις που εκανα στις 19-11-2011
(διορθηκος υπερηχος και ουρομετρια) πριν ξεκινησω θεραπειες, και τις
επαναληπτικες εξετασεις στις 25-1-2012(διορθηκος
υπερηχος-ουρομετρια)οταν βρισκομουν στις 35 θεραπειες... Η μειωση των
φλεγμονων κατα πολυ μεγαλο ποσοστο ειναι εμφανης, η βελτιωση τησ
ουρησης επισης.Ο ογκος του προστατη μεσα σε δυο μηνες πηγε απο 23 σε
19.5
   Υ.Γ2 Η πρωτη εξεταση εγινε στην Αθηνα και η δευτερη στην Κω, για
αυτο και δεν ειναι ισομεγεθεις οι εικονες