Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2012

ΝΕΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΙΛΟ Κ.Γ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Κ.  Γ. (32 ετών)
Γεια σε όλους .                                                                                                                                         
θα σας περιγράψω και εγώ την δικιά μου εμπειρία.
Είχα νοιώσει κάποιους πόνους στους όρχεις, είχα συχνουρία και είχε μειωθεί η στύση μου και έτσι μέσω κάποιων γνωστών μου γνώρισα των κ.  Γεωργιάδη. Στήν πρώτη επίσκεψη που πήγα ήμουν πολύ απογοητευμένος, έκανα τις εξετάσεις κ ο ιατρός κ Γεωργιάδης διέγνωσε χρόνια προστατίτιδα. Ο ιατρός μου εξήγησε τι συμβαίνει  και τι πρέπει να κάνουμε και έτσι ξεκινήσαμε τις ειδικές αυτές πιέσεις – μαλάξεις στον προστάτη. Από τις πρώτες 5ημερες άρχισα να καταλαβαίνω διαφορά, ο πόνος στους όρχεις μειωνόταν σιγά- σιγά  τώρα έχω τελειώσει την βασική θεραπεία καί έχει σταματήσει ο πόνος στους όρχεις καί έχει βελτιωθεί κατά πολύ η στύση μου. Ο προστάτης μου είναι μικρότερος από πρίν και ή ούρηση μου καλύτερη. Τώρα μπαίνω στα μηνιαία και είμαι σίγουρος ότι θα γίνω εντελώς καλά.Tό χρονικό διάστημα που πηγαίνω στο ιατρείο του στην Κω έχω γνωρίσει πολλά άτομα από διάφορα μέρη της Ελλάδος και από Εξωτερικό, με το ίδιο πρόβλημα καί μου λένε ότι έχουν πάει σε πολλούς ουρολόγους αλλά δεν είδαν καμιά βελτίωση , από την στιγμή όμως που ήρθαν στον κ. Γεωργιάδη  είδαν σημαντική διαφορά. Είμαι πολύ τυχερός που γνώρισα τόν γιατρό, με βοήθησε πολύ ψυχολογικά .                                                              Ευχαριστώ πολύ τόν κ. Γεωργιάδη .   

Οι εικόνες πού παραθέτω είναι πρίν και μετά το τέλος της βασικής θεραπείας και δείχνουν μεγάλη διαφορά.