Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη, 22 Μαρτίου 2012

4η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ Γ.Λ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αγαπητοί φίλοι γειά  σας  
    Θα ήμουν ανακόλουθος των απόψεων μου και δεν θα είχα την συνείδησή μου καθαρή εάν μετά από τόσα που έχω βιώσει , πάσχων ο ίδιος από χρόνια προστατίτιδα, δεν κατέθετα ένα μικρό έστω ιστορικό , προς ενημέρωση - ενδυνάμωση  των συμπασχόντων αναγνωστών του blog  με την θετική πορεία της υγείας μου η οποία οφείλεται στην θεραπεία που υποβάλλομαι από τον  Γιατρό μου , Ανθρωπολόγο – Ουρολόγο Κο  Παύλο Γεωργιάδη .
   Ο Γολγοθάς της προστατίτιδας ξεκίνησε για μένα στο τέλος του 2006 όπου περιφερόμενος από ιατρείο σε ιατρείο μάθαινα πως πάσχω από διαφορετική ασθένεια , όπως : κυστίτιδα, ουρηθρίτιδα, χρόνια βακτηριακή προστατίτιδα και μη βακτηριακή ,καλοήθη υπερπλασία του προστάτη κ.λ.π.
    Οι συστάσεις – οδηγίες από τους γιατρούς σχεδόν ίδιες, δηλ εξετάσεις σπέρματος , ούρων και προστατικού υγρού , στις περιπτώσεις δε που τα αποτελέσματα αυτών έδειχναν ύπαρξη μικροβίου τότε η θεραπεία ήταν η γνωστή , αντιβίωση αντιφλεγμονώδη  και ενδεχομένως επανεξέταση μετά το τέλος της φαρμακευτικής αγωγής .
    Αν όλα πήγαιναν καλά και δεν υφίστατο πλέον η ύπαρξη μικροβίου , τότε θεωρητικά είχε επέλθει ίαση.
   Αλλά, μάταια όμως , ύστερα από λίγες μέρες τα γνωστά συμπτώματα της προστατίτιδας (πόνοι στους όρχεις, στο περίνεο, συχνουρία καψίματα στην ουρήθρα κ.λ.π.) επανεμφανίζονταν με μεγαλύτερη ισχύ και διάρκεια.
   Η χρόνια και χωρίς έλεος εμμονή τους, με έκαναν να υπομένω και να επιμένω, να ψάχνω στο διαδίκτυο με τις ώρες και εντελώς τυχαία ευτυχώς για μένα ανακάλυψα την ιστοσελίδα του Γιατρού μου από τούδε και στο εξής, Κου  Παύλου Γεωργιάδη .
   Μελετώντας την μέθοδο που εφαρμόζει για την θεραπεία της εν λόγω ασθένειας, η οποία είναι διαφορετική από αυτές που μέχρι τότε ακολουθούσα αποφάσισα  να επικοινωνήσω μαζί του .
  Ήρθα  σε επαφή με το Γιατρό  τον Δεκέμβριο του 2011 και ξεκινήσαμε  τη θεραπεία με τη μέθοδο της μάλαξης, αφού πρώτα έχει προηγηθεί μεταξύ των άλλων (εξετάσεων) και διορθικός υπέρηχος στον οποίο ήταν  εμφανές ότι ο προστάτης μου ήταν διογκωμένος, έφερε δε πολλές φλεγμονές.   
     Με το πέρας του μήνα Μαρτίου 2012 και μετά από (45) περίπου συνεδρίες σε συνδυασμό με την κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή ,όπως έχω ενημερωθεί από το  Γιατρό τελειώνω την βασική θεραπεία, ενώ τον μήνα Απρίλιο θα ενταχθώ σε μηνιαίο πρόγραμμα αποθεραπείας .
     Σήμερα 18/03/2012 έχω υποβληθεί εκ νέου σε εξετάσεις, τις οποίες και επιθυμώ να παραθέσω παρακάτω για να γίνει σύγκριση  με εκείνες  που έκανα αρχικά την 20/12/2011 πριν αρχίσω την θεραπεία.
     Η Σύγκριση των μεγεθών δείχνει βελτίωση με τα ακόλουθα ποσοστά επί της %.
  1. Ο προστάτης μειώθηκε από 29,47 ml σε 21,11ml (διαφορά 28,37%).
  2. Η μέγιστη ροή ούρησης αυξήθηκε από 11,7ml  σε 21,4ml (διαφορά 82,91%).
  3. Οι φλεγμονές του προστάτη μειώθηκαν  κατά 90% περίπου.
    Μετά τα παραπάνω μπορώ να μιλήσω για σημαντική βελτίωση των συμπτωμάτων , με οφέλη τα οποία βιώνω στην καθημερινότητά μου.
    Σχετικά με την ουροροομετρία θέλω να τονίσω πως αν και δεν είμαι ειδικός  στην ιατρική  μπορώ να αντιληφθώ την αστάθεια που έχω στην ούρηση ,δεν μπορώ όμως να παραβλέψω την αργή αλλά σταθερή βελτίωση που σημειώνεται καθημερινά.
    Αυτή η βελτιωμένη εικόνα του προβλήματός μου οφείλετε αποκλειστικά στις φιλότιμες προσπάθειες του Ιατρού μου , Κου ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ τον οποίο ευχαριστώ πολύ.

Ουρομετρία ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011




Γ.Λ.
ΟΥΡΟΜΕΤΡΙΑ ΜΑΡΤΙΟΣ 2012

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011


ΜΑΡΤΙΟΣ2012


ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011


ΜΑΡΤΙΟΣ 2012