Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη, 22 Μαρτίου 2012

3η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΌ ΤΟ ΦΙΛΟ Γ.ΖΟΠΑ!!!!!!!!!!!!! ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ...


Ειμαι στα 2/3 της θεραπειας μου υστερα απο 64 μαλαξεις μαζι με τις αντιβιωσεις που μου εδωσε ο γιατρος Π.Γεωργιαδης. Επειδη μια φωτο ειναι οσες χιλιες λεξεις, 5 φωτο σημαινουν ακομα περισσοτερα. Ειναι αδιαψευστος μαρτυρας της προοδου μου με τη μεθοδο Γεωργιαδη στη  προστατιτιδα που την εχω 8 χρονια τωρα.
 Στις φωτο φαινεται ξεκαθαρα το ονομα μου και οι ημερομηνιες που παρθηκαν.  Στην πρωτη εξεταση( doppler)  το 2011 φαινεται καθαρα το ευρος της προστατιτιδας( κοκκινες περιοχες) και το μεγεθος του προστατη μου στα 27 ml περιπου. Στη φωτο της δευτερης εξετασης  με υπερηχο το 2012 και μετα απο τις παραπανω μαλαξεις φαινεται η τεραστια διαφορα και η προοδος που εχει συντελεστει στο προβλημα μου. Ενω ειμαι στο 75% της θεραπειας μου, ο προστατης ηδη εχει κατεβει στα 18,8 ml και το doppler δειχνει πλεον οτι οι φλεγμονες( με το κοκκινο χρωμα στις φωτο) εχουν περιοριστει αρκετα και η περιοχη γυρω απο το προστατη εχει αρχισει να καθαριζει οριστικα( απο μαυρη η φωτο στο πριν, εχει αρχισει να φαινεται καθαρο γκριζο γυρω απο τον προστατη). Οι υπερηχοι εγιναν με μηχανημα general electricE9, οτι πιο συγχρονο εχει να επιδειξει σημερα ο τομεας των ιατρικων συσκευων παγκοσμιως.
Πρακτικα αυτο σημαινει οτι, παρ' ολο που συνεχιζω  την προσπαθεια μου, ηδη η συχνοουρια  μου εχει σχεδον εξαφανιστει, ενω στην περιπτωση μου παρ΄ολο που οι φλεγμονη ειχε μπλοκαρει τα στητικα μου νευρα, εχω ανετες -μετα απο καιρο -πρωινες στυσεις και στους επομενους μηνες περιμενω ολοκληρωτικη αποκατασταση του προβληματος μου.  Συνεχιζω τη θεραπεια μου πλεον στα μηνιαια προγραμματα( 4 φορες το μηνα μονο) και επιπλεον παιρνω Λ-καρτινινη και βιταμινη Ε, ουσιες που θα με βοηθησουν στην αναδομηση και σταθεροποιηση του ουροποιητικου μου συστηματος.
Ευχαριστω τον γιατρο και ανθρωπο Παυλο Γεωργιαδη για το αναπαντεχο δωρο που μου εκανε να τον γνωρισω και ευχομαι ολους οσους εμπιστευτουν την μεθοδο του να βρουν οριστικη λυση στην αντρικη γαγγραινα που ονομαζεται προστατιτιδα. Χαρις στο γιατρο παιρνω την ποιοτικη ζωη μου παλι πισω και θα του ειμαι για παντα ευγνωμων. Παιδια καλη συνεχεια σε ολους και καλο κουραγιο.

ΜΑΪΟΣ 2011
ΜΑΪΟΣ 2011


ΜΑΡΤΙΟΣ 2012


ΜΑΪΟΣ 2011
ΜΑΡΤΙΟΣ 2012