Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη, 18 Απριλίου 2012

13η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ..............!!!!!!!!!!!!!!!!!!









Με  λένε  Ρ.  Δ.  και  είμαι  35 ετών.
Έλεοs! Έxω σχεδόν 4 χρόνια προστατίτιδα και βασανίστηκα από τους γιατρούs κυριολεκτικά στο μέγιστο βαθμό!
Και  γιά να 'μαι πιο ακριβής
Ο πρώτος γιατρός που επισκέφτηκα έδειξε πλήρη αδιαφορία λες και δεν είχα τίποτα. Ό δεύτεροs ήταν καθηγητής  πανεπιστήμιου  από τον οποίο αποκόμισα την χειρότερη εμπειρία τής ζωής μου! Μια λάθος  διάγνωση, μια λάθος  επέμβαση και μια λάθος εξέταση (ουροδυναμικός  έλεγχος) από την οποία αποχώρησα με τραγική  επιδείνωση στην ούρηση και απίστευτους  πόνους στον χώρο της κάτω κοιλίας  μου.
-Συγχαρητήρια  κύριε  καθηγητή-
Θα το θυμάμαι....
Από 'κει και πέρα ένας τυχαίος φαρμακοποιός μου είπε ότι το πιο πιθανό είναι να έχω προστατίτιδα και μέσω κάποιου άλλου γιατρού έκανα τελικά καλλιέργεια σπέρματος από’ που και τελικά διαγνώστηκε το πρόβλημα.
Δυστυχώς  όμως, ούτε και από 'κει βρήκα την τύχη μου...Ατέλειωτη αντιβίωση-σχεδόν ένα χρόνο- από την οποία δεν έφυγαν καν τα μικρόβια από το σπέρμα.           Ο γιατρός  δεν απάνταγε  ούτε καν στο τηλέφωνο  λές και τελικά έφταιγε ο ασθενής του, πού δεν γινόταν τίποτα με την θεραπεία και συνέχιζα  να υποφέρω.
Αργότερα τελικά ένας άλλος γιατρός  κατάφερε τελικά να διώξει το μικρόβιο από το σπέρμα- δηλαδή  σε καλλιέργεια πού είχε γίνει μετά την αντιβίωση δεν είχε εμφανιστεί ξανά το μικρόβιο - γεγονός  όμως  το οποίο ήταν  αρκετά επιφανειακό.
Τα συμπτώματα δεν είχαν φύγει και όπως αποδείχτηκε τελικά στο Διορθικό υπερηχογράφημα με τον Κύριο Γεωργιαδη ο προστάτης  ήταν γεμάτος  φλεγμονές!

Στην συνέχεια, στα δεκαήμερα  που έρχονταν  ο γιατρός (με 5 δεκάδεs μαλάξεις  ανά μήνα) καταφέραμε να βελτιώσουμε  τίς φλεγμονές  κατά  90% όπως επίσης και τα συμπτώματα μου!
Αυτή την στιγμή νοιώθω αρκετά καλύτερα με την διαφορά ότι έχω στένωμα ουρήθρας  και θα χρειαστώ  διανοίξεις.
Ευχαριστώ  τον  ιατρό  Κ.  Γεωργιάδη για  την  τεράστια  προσπάθεια  πού  κάνει για όλους  εμάς  και  μας  βγάζει  από  τά τεράστια  αδιέξοδα  πού μας  οδήγησε  αυτή  ή  ασθένεια , αλλάζοντας  την ζωή μας  πλέον  προς το  καλύτερο.