Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη, 18 Απριλίου 2012

14η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ...ΑΠΟ Σ.Θ............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Αγαπητοί φίλοι,
Έχουν περάσει δύο χρόνια από τότε που διαγνώστηκα ότι πάσχω από χρόνια προστατίτιδα.
Όπως μάλλον θα έχετε καταλάβει ότι πρόκειται για μία πολύ ύπουλη ασθένεια η οποία
επηρεάζει το γενετικό και ουρολογικό σύστημα του άνδρα. Κάποτε ίσως υπάρξουν έντονα
συμπτώματα τα οποία θα μας κάνουν να ψάξουμε τι συμβαίνει με την υγεία μας.
Έτσι, λοιπόν και εγώ το πρώτο σύμπτωμα που είχα τον Απρίλιο του 2010 ήταν η
αιμοσπερμία. Πήγα αμέσως σε ουρολόγο ο οποίος με πληροφόρησε ότι πάσχω από χρόνια
προστατίτιδα και ότι σιγά σιγά η προστατίτιδα μου δημιουργούσε και επιδιδυμίτιδα. Ο
γιατρός μου έδωσε αντιβίωση και με συμβούλεψε να κάτσω ακίνητος στο κρεβάτι για μία
εβδομάδα. Παρά την αντιβίωση και την ακινησία άρχισα να έχω έντονους πόνους στους
όρχεις. Η αγωγή συνεχιζόταν αλλά και τα έντονα συμπτώματα επίσης χωρίς κανένα
ιδιαίτερο αποτέλεσμα. ¨Όπως θα έκανε και ο καθένας από εμάς συμβουλεύτηκα και άλλο
γιατρό γιατί δεν έβλεπε αποτελέσματα. Ο δεύτερος γιατρός, μου έδωσε και εκείνος
αντιβίωση για 2 βδομάδες. Η επιδιδυμίτιδα άρχισε σιγά σιγά να υποχωρεί. Νόμιζα ότι
άρχισα να ξεμπερδεύω αλλά δυστυχώς έκανα λάθος. Το επόμενο σύμπτωμα ήταν ο έντονος
πόνος στην βάλανο ύστερα από εκσπερμάτιση. Αφού λοιπόν δεν έβλεπα καμία πρόοδο με
την υγεία μου αποφάσισα να συμβουλευτώ κάποιον πιο έμπειρο γιατρό. Τον διευθυντή
ενός πολύ γνωστού Νοσοκομείου. Με πληροφόρησε ότι θα πρέπει να κάνουμε μια ειδική
εξέταση «καλλιέργεια προστατικού υγρού» για να δούμε ποιό μικρόβιο υπάρχει στον
προστάτη και να δώσουμε την κατάλληλη αντιβίωση. Η εξέταση έδειξε εντερόκοκκος
faecalis. Χορήγησε λοιπόν αντιβίωση για 1 μήνα. Ο πρώτος μήνας πέρασε αλλά χωρίς
κανένα αποτέλεσμα και έτσι η αντιβίωση συνεχίστηκε και για δεύτερο μήνα. Οχτώ μέρες
μετά την λήξη της αντιβίωσης οι εξετάσεις επαναλήφτηκαν. Στην δεύτερη εξέταση μικρόβιο
δεν βρέθηκε και τα συμπτώματα είχαν φύγει τελείως. Για άλλη μια φορά νόμιζα ότι είχα
ξεμπερδέψει. Για τρείς μήνες ένιωθα καλά αλλά δυστυχώς ύστερα οι πόνοι στην βάλανο
συνεχίστηκαν. Ο γιατρός για πρώτη φορά με πληροφόρησε πως είναι δύσκολη η εκρίζωση
του μικροβίου από τον προστάτη. Έκανα 4 ακόμα καλλιέργειες προστατικού υγρού αλλά
δυστυχώς κανένα μικρόβιο δεν εντοπιζόταν. Ο ίδιος ο γιατρός με παρότρυνε να πάω και
αλλού να ακούσω μια δεύτερη γνώμη. Έτσι λοιπόν αποφάσισα να συμβουλευτώ και άλλους
γιατρούς οι οποίοι έδιναν τα ίδια φάρμακα αλλά με διαφορετικούς συνδυασμούς. Θα σας
πω την αλήθεια πως δεν μπορούσα να φανταστώ πως θα περνούσα την υπόλοιπη ζωή μου
με αυτά τα συμπτώματα. Η αγωγή που είχα πάρει ήταν αρκετά μεγάλη και η προστατίτιδα
επέμενε. Από το internet έμαθα για τον κύριο Γεωργιάδη ο οποίος διάβασα ότι έκανε
συνδυασμό αντιβιοτικών με θεραπείες προστάτου. Λογικό μου φάνηκε ότι η πιέσεις στον
προστάτη σε συνδυασμό με αντιβιοτικά μπορούν να βοηθήσουν να νιώσω καλύτερα αφού
τα αντιβιοτικά από μόνα τους δεν μπορούν να εισχωρήσουν στον προστάτη. Επισκέφτηκα
τον γιατρό τον Οκτώβριο του 2011 όπου μου έκανε διορθρικό υπέρηχο και μου έδειξε την
έκταση της ζημιάς στον προστάτη. Οι θεραπείες άρχισαν και μπορώ να πω ότι ήταν πολύ
επώδυνες. Μετά τις 20 συνεδρίες άρχισε ο πόνος να είναι πιο ανεκτός. Η ανακούφιση από
τα συμπτώματα είχε ήδη αρχίσει. Τον Μάρτιο έκανα τον πρόσφατο υπέρηχο. Όπως θα δείτε
τα αποτελέσματα είναι ορατά. Οι πόνοι και κάψες στην κάτω περιοχή έχουν ελαττωθεί
σημαντικά μέχρι τώρα. Υπάρχουν και ώρες μέσα στην ημέρα όπου ξεχνάω ότι πάσχω από
χρόνια προστατίτιδα. Ο προστάτης μου πριν τι θεραπείες είχε όγκο 19.48ml και τώρα έχει
φτάσει στα 13.47 ml. Βελτίωση στην ούρηση έχει υπάρξει αλλά δεν είμαι σίγουρος αν θα
γλιτώσω της διανοίξεις.
Δυστυχώς στη συγκεκριμένη ασθένεια υπάρχει άγνοια αλλά και αδιαφορία από την
πλειοψηφία των ουρολόγων. Θα ήθελα να εκφράσω τις ευχαριστίες μου στον γιατρό για
την σημαντική προσπάθεια που κάνει για να θεραπευτούν όλοι οι ασθενείς του
Φιλικά
Σ.θ











ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΘΕΡΑΠΕΙΩΝ