Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο, 28 Απριλίου 2012

16η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΣΘΕΝΟΥΣ Μ.ΣΚ. ΣΕ ΣΤΑΔΙΟ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΑΣΗΣ (3ος-4ος χρόνος) ΚΑΙ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΤΕΝΩΣΗΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!





Είμαι  ασθενής  από  ΚΩ , λέγομαι  Μ. ΣΚ. και  είμαι  44 ετών.  
Η περιπέτεια μου άρχισε  από το 2006 με  έντονα  ενοχλήματα  στην ούρηση , πόνο  χαμηλά στην κοιλιά,  συχνουρία και  ατονία  γενικά. Για 2 χρόνια περίπου  επισκέφθηκα  2  ουρολόγους, οί οποίοι μού έδιναν  αντιβίωση συνέχεια αλλά ή κατάσταση μου ενώ καλυτέρευε για λίγο , μετά  χειροτέρευε  και  στο  τέλος  μετά  όταν  ρώτησα  τι θα γίνει με την πάθηση μου, μού  είπαν ούτε λίγο ούτε πολύ ότι δεν ήξεραν ακριβώς  τι συνέβαινε και ότι τους απασχολούσε πολύ ή περίπτωση μου. Ακούγοντας  αυτά  δεν σας κρύβω ότι ένοιωσα μεγάλη απογοήτευση και δεν ήξερα πλέον τι να κάνω.
Τά συμπτώματα μου το 2008 είχαν επιδεινωθεί  αρκετά ,αναφέροντας ειδικότερα  ότι έπρεπε να πηγαίνω για ούρηση 10-12 φορές την ημέρα , είχα το αίσθημα ότι δεν τελείωνα σωστά την ούρηση και ότι έμεναν μέσα στην κύστη μου ούρα, επίσης όταν είχα ανάγκη για ούρηση έπρεπε να πάω αμέσως γιατί ένοιωθα ότι θα μού φύγουν, 6-7 φορές αναγκαζόμουνα να σηκωθώ την νύχτα, πόνο στους όρχεις , πόνο χαμηλά στην κοιλιά, κάψιμο στην ούρηση αρκετές φορές έντονο,  πόνο κατά την εκσπερμάτωση  και ένοιωθα γενική αδυναμία αλλά ιδιαίτερα στους μηρούς δηλ. σαν να ήμουν μόνιμα κουρασμένος.
Τότε ήταν πού άρχισα να ρωτώ για άλλους  ουρολόγους και μού είπαν να επισκεφθώ τον Κο Γεωργιάδη. Μετά  τήν πλήρη  αξιολόγηση  πού μού έκανε , με  Υπερηχογραφήματα  Νεφρών  και  ουροδόχου  κύστης ,  Διορθικό  Υπερηχογράφημα  Προστάτου  και  Ουροομετρικό  Έλεγχο , μού  είπε ότι έχω Χρόνια  Προστατίτιδα  με  Στένωμα  Ουρήθρας και ότι μού έχει αδυνατίσει πολύ την ούρηση. Στην  ουροομετρία  ή  δύναμη  ήταν  3.9 ml/s (πολύ χαμηλή) και το Υπόλειμμα  ούρων  ξεπερνούσε  τά  140 γρ. Μού  είπε ότι πρώτα θα τελειώσουμε το βασικό στάδιο της θεραπείας της χρόνιας  προστατίτιδας  και μετά θα δούμε τι αποτελέσματα έχουμε και ανάλογα θα συνεχίσουμε στα μηνιαία , κάνοντας ή όχι διαστολές προκειμένου να αντιμετωπίσουμε  το Στένωμα  Ουρήθρας. Ετσι μετά την βασική θεραπεία ή κατάσταση βελτιώθηκε σημαντικά (όλα τά ενοχλήματα σχεδόν υποχώρησαν) ,αλλά παρέμενε ή συχνουρία (6-7 φορές ημέρα) και  ή νυκτουρία (2 φορές), ό προστάτη είχε μειωθεί κατά 5 γρ. και ή ουροομετρία είχε βελτιωθεί (9.9 ml/s).    Μετά από αυτά τά αποτελέσματα κρίθηκε πλέον αναγκαίο να γίνουν και οί διαστολές ουρήθρας μαζί με    τις μηνιαίες  θεραπείες για την χρόνια προστατίτιδα και έγιναν συνολικά 14 διαστολές . Τά ενοχλήματα εξαφανίσθηκαν και αποκαταστάθηκε ή ούρηση μου. Ο Ουροομετρικός  έλεγχος μετά το τέλος των διαστολών έδειξε θεαματική βελτίωση (25 ml/s).
Έχει περάσει ήδη ένας χρόνος από την τελευταία διαστολή και αισθάνομαι πολύ καλά.
Τώρα ακολουθώ κάθε χρόνο μια 5ήμερη θεραπεία προληπτικά – έκανα την πρώτη - με τις ειδικές προστατικές πιέσεις και αντιβιοτικά και αισθάνομαι ότι έχω θεραπευθεί εντελώς.  Δεν έχω λόγια να ευχαριστήσω τον Ιατρό Κο Γεωργιάδη, γιατί μού έδωσε πίσω την ποιότητα  στή ζωή μου. Εύχομαι σε όλους όσους κάνουν θεραπεία να γίνουν καλά, να έχουν εμπιστοσύνη  και να ακολουθούν τις συμβουλές του γιατρού μέχρι το τέλος της θεραπείας τους.













Πρό   Θεραπείας (03/2008)











Μετά  την  Θεραπεία (05/2008)









Μετά  διαστολές  ουρήθρας (2010)