Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο, 5 Μαΐου 2012

17η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ Ι.ΚΑΡ.!!!!!!!!!!!!!!


Καλησπέρα σε όλους!!
Συγχαρητήρια καταρχήν για το παλικάρι που έφτιαξε αυτό το blog και σε αυτόν που βρήκε τον γιατρό γιατί χωρίς αυτούς δεν νομίζω να είχα βρει τον κ.ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ.
Είμαι 36 ετών και μετά από χρόνια ταλαιπωρίας βρήκα επιτέλους τήν θεραπεία για το πρόβλημα μου.  
Τα συμπτώματα μου ήταν πόνοι χαμηλά στην κοιλιά,  τσουξίματα κατά την ούρηση καί μετά την εκσπερμάτωση και πρόβλημα στύσης.
Έχω κάνει την βασική θεραπεία και σε 2 μήνες θα ολοκληρώσω και τα μηνιαία.
Οι πόνοι και το τσούξιμο εξαφανίστηκαν και οι στύση μου βελτιώθηκε αρκετά. Παραθέτω τά υπερηχογραφήματα προ και μετά την θεραπεία και όπως καταλαβαίνει κανείς ή διαφορά είναι εκπληκτική.
Αυτά παιδιά, υπομονή να έχετε και  μη το σκέφτεστε.
Η μέθοδός του κ. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ είναι αποτελεσματική!!!