Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη, 9 Μαΐου 2012

18η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΜΑΝ.Ε.!!!!!!!!!


Καλησπέρα. Είμαι 33 χρονών και η ταλαιπωρία μου με την προστατίτιδα ξεκίνησε πριν από πέντε χρόνια. Αρχικά τα συμπτώματα ήταν ακαθόριστα με πόνο στο περίνεο, τσούξιμο κατά την ούρηση και διατααρχές στύσης. Με τον καιρό τα συμπτώματα γινόντουσαν όλο και πιο έντονα σε σημείο που επηρέαζαν αρκετά την καθημερινότητά μου και υποβάθμιζαν την ποιότητα ζωής μου. Το 2010 το πρόβλημα επιβεβαιώθηκε και εργαστηριακά σε καλλιέργειες προστατικού εκκρίματος όπου αναπτύχθηκε Εντερόκοκκος. Τότε ξεκίνησε ένας φαύλος κύκλος λήψης αντιβιοτικών. Όσο έπαιρνα τα αντιβιοτικά τα συμτώματα υποχωρούσαν για λίγο αλλά στη συνέχεια επανέρχονταν πάντα όλο και πιο έντονα. Είχα πλέον απελπιστεί και προσπαθούσα να συμβιβαστώ με την ιδέα ότι η ζωή μου θα είναι αυτή χωρίς περιθώρια βελτίωσης. Τον κ. Γεωργιάδη τον βρήκα από το διαδύκτιο τον Οκτώβριο του 2011. Κλείσαμε ραντεβού και αφού μου έκανε διορθικό υπερηχογράφημα όπου το πρόβλημα παρουσιάστηκε σε όλο του το μεγαλείο ξεκίνησα τις θεραπείες με τις μαλάξεις. Μετά από 44 θεραπείες τα σημάδια βελτίωσης είναι πλέον φανερά. Τα συμτώματα δεν έχουν εξαφανιστεί τελείως αλλά έχουν μειωθεί αρκετά με πιο λίγες εξάρσεις του προβλήματος. Η ούρηση μου είναι καλύτερη όπως και οι στύσεις μου. Η βελτίωση επιβεβαιώθηκε και υπερηχογραφικά όπου τα αποτελέσματα είναι θεαματικά. Τώρα μπαίνω στις μηνιαίες συνεδρίες και αισιοδοξώ για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.           Απλά χρειάζεται υπομονή και επιμονή.     

                                                                                                   Μαν.  Ε