Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή, 11 Μαΐου 2012

19η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ Μ.Β.!!!!!!!!!!!!!



Λέγομαι Μ.Β. και είμαι τώρα 57 ετών και  6 μηνών. Τον Δεκέμβριο του 2010 παρατήρησα μια καφέ σκούρα σταγόνα στην εκσπερμάτωση. Η καφέ σκούρα σταγόνα έγινε ποσοστό 40% επί της εκσπερμάτωσης μέχρι τον Φεβρουάριο του 2011, οπότε και αποφάσισα να απευθυνθώ σε γιατρό. Ταυτόχρονα υπήρχε και κάποια ενόχληση στον δεξιό όρχι. Η σχετική μου απέχθεια για ιατρική βοήθεια αναπληρώθηκε στη ζωή μου με αρκετά αθλητική ζωή, χωρίς κάπνισμα, ποτό και ελάχιστα φάρμακα.
Η αναζήτηση γιατρού για το θέμα με οδήγησε εντελώς τυχαία κατευθείαν στον γιατρό Παύλο Γεωργιάδη. Αργότερα έμαθα ότι για τους περισσότερους ασθενείς του, ο γιατρός αυτός δεν ήταν η πρώτη, αλλά η τελευταία ελπίδα μετά από πολυετείς αναζητήσεις κι επώδυνες αποτυχίες, σε άλλους ειδικούς γιατρούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Ο γιατρός Παύλος Γεωργιάδης με Διορθικό υπερηχογράφημα διέγνωσε στην περίπτωσή μου χρόνια προστατίτιδα, μαζί με κανα δυό κύστες στον δεξί όρχι και μια σημαντική κύστη στον δεξιό νεφρό. Στο πρώτο Διορθικό υπερηχογράφημα (17/4/2011) ο προστάτης εμφανίστηκε με όγκο 35,24 ml, και με σημαντικό αριθμό ασβεστώσεων και θερμών περιοχών, στις οποίες, όπως μου εξήγησε ο γιατρός, υπήρχε δραστηριότητα, από όντα τα οποία δεν δούλευαν και τόσο για την υγεία μου.
Η θεραπεία μου ξεκίνησε με ισχυρή αντιβίωση και αντιφλεγμονώδη (ημερήσιες δόσεις 2 vibramycin των 500, 2 brasan και 1 glinbax), και κράτησε 3 μήνες με διάστημα 20 ημερών αντιβίωσης και 10 ημερών χωρίς αντιβίωση κάθε μήνα. Στην αρχή κάθε θεραπείας, ελεγχόταν ο προστάτης με Διορθικό υπερηχογράφημα.
Η πορεία του μεγέθους του προστάτη ήταν 28,30 ml  μετά τον πρώτο μήνα (15/05/2011), 24,33 μετά το τέλος του δεύτερου μήνα (11/06/2011) και τέλος 24,52 ml μετά το τέλος και του τρίτου μήνα θεραπείας μόνο με αντιβιοτικά. Οι θερμές περιοχές περιορίστηκαν, αλλά όχι σημαντικά. Σταμάτησα την αντιβίωση για 2,5 περίπου μήνες και επανεξετάστηκα τέλη Σεπτεμβρίου. Ο προστάτης φάνηκε περίπου ίδιος (25,06 ml), όπως και οι θερμές περιοχές.
Ο γιατρός  Παύλος Γεωργιάδης  αποφάνθηκε ότι η ευεργετική δράση των αντιβιοτικών χωρίς κάποια εξωτερική βοήθεια διείσδυσης στα αγγεία του προστάτη είχε φτάσει στο όριό της και αποφάσισε να συνεχιστεί η χορήγηση αντιβιοτικών, του ίδιου μείγματος που είχε δείξει καλή συμπεριφορά, αλλά αυτή τη φορά με τη βοήθεια της μοναδικής μεθόδου του, της  συνθλιπτικής  μάλαξης του προστάτη.
Δεν θα αναλύσω εδώ τη μέθοδο του γιατρού. Θεωρώ ότι είναι ο ίδιος πολύ καταλληλότερος από εμένα να το κάνει, απλώς θα σημειώσω ότι σε μια διερεύνηση που έκανα στο Internet βρήκα στοιχεία για μελέτες εφαρμογής μεθόδου μάλαξης προστάτη συγχρόνως με τη χορήγηση αντιβιοτικών, και μάλιστα σε σύγκριση με απλή χορήγηση αντιβιοτικών χωρίς μάλαξη. Οι μελέτες κατέληγαν ότι υπήρχε στατιστικά σημαντική διαφορά υπέρ της χορήγησης με ταυτόχρονη μάλαξη.
Εν πάσει περιπτώσει, ακολούθησα την θεραπεία αυτή με περίπου 8-9 θεραπείες ανά μήνα και αντιβίωση που διαρκούσε όσο οι θεραπείες συν μια ημέρα. Οι θεραπείες αυτές κράτησαν 5 μήνες και μετά ο γιατρός μου ξανάκανε Διορθικό υπερηχογράφημα.            
Ο προστάτης είχε περιοριστεί σε 17,8 ml (17/03/2012) και οι θερμές περιοχές περιορίστηκαν σημαντικά, μέχρι σημείου εξαφάνισης σε κάποιες από τις περιοχές του προστάτη. Σας δείχνω μια σχετική πρόσφατη εικόνα.
Ας σημειωθεί ότι ταυτόχρονα, αισθάνθηκα να ξαναγυρίζει ένα τουλάχιστον ποσοστό ευεξίας στον οργανισμό μου. Δειλά δειλά, άρχισα να ξανακάνω κάποιες αερόβιες δραστηριότητες που είχα διακόψει για μεγάλο διάστημα, αφού αρχικά η πάθησή μου δημιουργούσε ένα αίσθημα διαρκούς κούρασης και μετά η αντιβίωση μου δημιουργούσε έντονα προβλήματα στους τένοντες.
Έγινα καλά; Η απάντηση είναι  μάλλον όχι, όχι ακόμη, όχι πλήρως τουλάχιστον. Εξακολουθώ να βλέπω που και που σκούρες κηλίδες στην εκσπερμάτωση σε ποσότητα βέβαια πολύ μικρή αλλά ανιχνεύσιμη, εξακολουθώ να έχω κάποια, έστω και πολύ μικρότερη, ενόχληση στον δεξιό όρχι.
Η θεραπεία μου δεν έχει τελειώσει.  Είμαι  στις λεγόμενες  μηνιαίες θεραπείες (5 ανά μήνα) και θα ακολουθήσουν  οι  τριμηνιαίες  και εξαμηνιαίες θεραπείες, αν όλα πάνε καλά. Για την ώρα, βλέπω μόνο καλά αποτελέσματα, τόσο υπερηχογραφικά όσο και στην καθημερινή μου ζωή που με οπλίζουν με υπομονή για την συνέχιση της θεραπείας.
Επιθυμώ να ευχηθώ στον γιατρό Παύλο Γεωργιάδη να έχει πάντα υγεία και την ίδια υπομονή που δείχνει μέχρι τώρα. Σε μια ασθένεια που σχεδόν όλοι οι ουρολόγοι σταματούν  εκεί που αυτός αρχίζει, έχει την υπομονή και επιμονή να συνεχίζει μια θεραπεία δύσκολη και επίπονη, που σε εμένα έχει τα αποτελέσματα που περιέγραψα παραπάνω.