Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή, 13 Μαΐου 2012

21η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ 'ΣΚΟΠΕΛΙΤΗ'!!!!!!!!!!!!!!


Γειά σας,  λέγομαι Μανώλης ο γνωστός και ως ‘Σκοπελίτης’ για όσους με γνώρισαν από κοντά στο μικρό σαλόνι αναμονής του γιατρού.            Ο λόγος που αποφάσισα να γράψω σ΄αυτό το blog είναι για να ευαισθητοποιηθεί ο κόσμος  για το πρόβλημα της χρόνιας προστατίτιδας , καθώς πολλοί πάσχουν είτε χωρίς να το γνωρίζουν είτε τους έχει διαγνωστεί αλλά δεν ξέρουν πώς να το αντιμετωπίσουν.
Το πρόβλημα πρωτοπαρουσιάστηκε σ’μένα το 2007 μ΄ένα απλό σύμπτωμα, έβρισκα υγρό στο εσώρουχο μου, στην αρχή δεν έδωσα σημασία όταν αυτό όμως συνεχίστηκε αποφάσισα να επισκεφτώ έναν γιατρό, ο οποίος μου χορήγησε αντιβίωση. Το σύμπτωμα υποχώρησε όμως μόνο προσωρινά με αποτέλεσμα να τον ξαναεπισκεφτώ μετά από κάποιο διάστημα με λύση πάλι την αντιβίωση. Συνέχισα να επισκέπτομαι διάφορους γιατρούς με κανένα αποτέλεσμα και μόνη διαφοροποίηση να προστίθεται η συχνοουρία αλλά και πόνοι στους όρχεις στο ήδη υπάρχων σύμπτωμα. Έτσι μετά από 2,5 χρόνια συνεχούς ταλαιπωρίας κατέληξα στο χειρουργείο για διάνοιξη στένωσης, που ήταν η αιτία, όπως με είχε διαβεβαιώσει ο τότε γιατρός μου, για όλα όσα τραβούσα. Φαντάστηκα και γω πως ο Γολγοθάς μου τελείωσε ρωτώντας όμως τον γιατρό αν ξεμπέρδεψα επιτέλους μου είπε αγόρι μου πιθανό είναι να επιστρέψει και η αλήθεια ήταν δυστυχώς αυτή!! Όχι μόνο δεν ξεμπέρδεψα άλλα τα συμπτώματα συνεχίστηκαν και άρχισαν να προστίθενται και άλλα.
Το πρόβλημα μου έγινε έμμονη ιδέα,  χαρακτηρίστηκα κατά φαντασία ασθενής  και όσο για τις αντιβιώσεις τις έπαιρνα πλέον σαν καραμέλες, ψάχνοντας να βρω έστω προσωρινή ανακούφιση. Η συνέχεια; τραγική, ψίθυροι στην οικογένειά μου ότι χρειάζομαι ψυχίατρο, οι σχέσεις μου και αυτές προβληματικές, δεν ήξερα τι να πιστέψω και που να βασιστώ. Το παράπονο μου είναι ότι κανένας γιατρός  ποτέ δεν μου είπε τι έχω (προστατίτιδα), τι είναι αυτό και από τι προκαλείται παρά μου έλεγαν μάθε να ζεις με αυτό αφήνοντας το μυαλό μου να πλάθει σενάρια και επηρεάζοντας με ψυχολογικά.
Που θέλω να καταλήξω, μέχρι να επισκεφτώ τον κ. Γεωργιάδη όλοι οι υπόλοιποι γιατροί που επισκέφτηκα μου παρουσίαζαν καθένας την δική του θεωρία και στο τέλος κατέληγα με την γνωστή συνταγή για αντιβίωση στο χέρι. Ο κ. Γεωργιάδης αντιμετώπισε την κατάσταση μου εντελώς διαφορετικά, μου έκανε Διορθικό υπέρηχο (κάτι που αγνοούσα εντελώς ότι υπάρχει), μου εξήγησε ακριβώς από τι πάσχω, την αιτία του και πως πρέπει να προχωρήσουμε για να θεραπευτεί, μέθοδος πολύ διαφορετική απ ότι είχα μέχρι τότε ακούσει. Η όλη του προσέγγιση αλλά και η μέθοδος θεραπείας ήταν που μ΄ έκανε να πω πως βρήκα μάλλον κάποια άκρη στο νήμα και πως βαδίζω προς τον σωστό δρόμο. Δρόμος βέβαια μακρύς και επίπονος, χρειάστηκε μεγάλη υπομονή, αλλά τα αποτελέσματα με ανταμείβουν και δικαιώνουν τον κ. Γεωργιάδη. Μετά από 43 επισκέψεις τα συμπτώματα έχουν εξαφανιστεί και με βεβαιότητα μπορώ να πω, πως είμαι πλέον καλά, βέβαια η θεραπεία θα συνεχιστεί με τις μηνιαίες επισκέψεις για να αντιμετωπιστεί και το πρόβλημα στην ούρηση που εντόπισε ο γιατρός, το οποίο μετά τις προστατικές μαλάξεις βελτιώθηκε σημαντικά, ελπίζοντας ότι μέχρι το τέλος θα έχει αποκατασταθεί πλήρως.  Σημαντικό είναι να τονιστεί ότι πρώτα θεραπεύεται το πρόβλημα της προστατίτιδας και έπειτα αυτό της ούρησης αν δεν έχει αποκατασταθεί βέβαια ήδη, κάνοντας μερικές διαστολές.
Κλείνοντας θέλω να συμβουλέψω, ας μου επιτραπεί ο όρος, όποιον σκέφτεται να ακολουθήσει την θεραπεία να οπλιστεί με υπομονή, να έχει το μυαλό του ανοιχτό και να προσπαθεί να είναι συνεργάσιμος με τον γιατρό και να ευχαριστήσω τον γιατρό που με την μέθοδο και την υπομονή του βελτίωσε την καθημερινότητα μου.
Φιλικά,
Σκοπελίτης