Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή, 18 Μαΐου 2012

22η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠ.Ι.!!!!!!!!!!!!!!!


Καλησπέρα σας και από ‘μένα.
Θεωρώ πως πρέπει να γράψω και εγώ κάποια πράγματα για την περίπτωσή μου.
Πρίν από περίπου 8-9 χρόνια άρχισε και η δική μου περιπέτεια με την προστατίτιδα.          Στην αρχή με κάποιες ενοχλήσεις που δεν έδωσα και πολύ σημασία. Στη συνέχεια είχα πολύ έντονες συχνοουρίες  και ειδικότερα το βράδυ όπου ξύπναγα 3-4 φορές για να ουρήσω.    Η ταλαιπωρία μου συνεχιζότανε και με έντονους πόνους στον αριστερό όρχι. Η σεξουαλική μου δραστηριότητα είχε κάποιες επιπλοκές και αυτή με το σπέρμα μου να είναι πολύ λίγο και κιτρινωπό και οι πρωινές μου στήσεις είχανε πλέον αραιώσει κατά πολύ. Όταν λοιπόν απευθύνθηκα σε διάφορους ουρολόγους για το πρόβλημά μου, απογοητεύτηκα γιατί το μόνο που μου λέγανε είναι πώς θα πρέπει να μάθω να ζω με το πρόβλημά μου και πως δεν θα γίνω ποτέ καλά. Μάλιστα ο ένας ήθελε να μου κάνει και εγχείρηση λέει για να μου μικρύνει τον προστάτη. Επίσης ο ένας μου έλεγε πως σίγουρα σε 5-10 χρόνια θα πάθω καρκίνο του προστάτη. Τα φάρμακα που έπαιρνα συνεχώς και για πολύ καιρό δεν μου κάνανε απολύτως τίποτε. Κάποια στιγμή λοιπόν και ψάχνοντας στο internet για την προστατίτιδα, έπεσα πάνω στο site του γιατρού Γεωργιάδη όπου και διάβασα πως μπορεί να θεραπεύσει την χρόνια προστατίτιδα. Επικοινώνησα λοιπόν μαζί του και μου εξήγησε την θεραπεία του με την μέθοδο των μαλάξεων. Αποφάσισα να τον επισκεφτώ στο ιατρείο του στη Κω όπου και άρχισα την θεραπεία. Σας δείχνω και την πορεία μου μέσα από τους υπερήχους για να δείτε και την τεράστια βελτίωση που έχω πλέον στο πρόβλημά μου. Έχω κάνει πλέον περίπου 60 θεραπείες και η βελτίωσή μου είναι αισθητή. Η σεξουαλική μου ζωή έχει πλέον επανέρθει στο φυσιολογικό, οι συχνοουρίες έχουνε ελαχιστοποιηθεί και οι ενοχλήσεις μου είναι πλέον πολύ λίγες. Πιστεύω πως σε ένα μήνα θα μπώ στις 3μηνες θεραπείες οπότε μάλλον σιγά σιγά θα αρχίζω να αποχαιρετώ το χρόνιό μου πρόβλημα.
Παιδιά το πρόβλημά μας θέλει υπομονή. Η αποθεραπεία του ίσως πάρει 2-3 χρόνια αλλά δεν έχουμε και άλλη επιλογή. Εμπιστοσύνη στο γιατρό και πολύ δύναμη και επιμονή.

Ευχαριστώ πολύ.

Παπ.  Ι.