Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα, 28 Μαΐου 2012

24η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ Κ.ΣΤ.!!!!!!!!!!!!!!


Είμαι  25 ετών , ασθενής  από ΚΩ.                                                                                                                              Όταν  επισκέφθηκα  τον  Κο  Γεωργιάδη , είχα μια σειρά από  ενοχλήματα , όπως  αίμα  στο σπέρμα (2 φορές μέσα σε μια εβδομάδα), τσούξιμο  στο  πέος  και  συχνουρία. Οί στύσεις μου ήταν καλές  αλλά δεν κρατούσαν κατά την  διάρκεια της  επαφής.  Αισθανόμουνα  επίσης  κάποιο  πιάσιμο  στους  προσαγωγούς  και  είχα μια  μικρή  αδυναμία στο  σώμα δηλ. σαν να  ήμουνα  κουρασμένος.  Πήγα  στον  ιατρό  και  μετά  την  εξέταση,  μού  είπε    πώς  υπέφερα  από  χρόνια  φλεγμονή  στον προστάτη.                                                                                                                      Μού έδωσε  στην  αρχή  μια  θεραπεία  με  2  αντιβιοτικά  και  1 αντιφλεγμονώδες  για  ένα  μήνα  και  μού  είπε να δούμε  πώς  θα  πάει  με  τά φάρμακα  και  μετά   εάν  χρειασθεί  κάτι  παραπάνω  θα προχωρήσουμε  στην  θεραπεία  του  με  τις  προστατικές  πιέσεις.                                                                                                    Μετά  από  1 μήνα  ξανακάναμε  το  Διορθικό  και  είδαμε ότι δεν  είχε  αλλάξει  κάτι  προς  το  καλύτερο.  Στέλνω  και  το  2ο  υπέρηχο  πού έγινε στις 8/8/11 για να  το  δείτε.                                                                                                                                  Ετσι  μετά  προχωρήσαμε  στην  θεραπεία  πού  εφαρμόζει  και  έκανα  45  προστατικές  πιέσεις  στην  βασική  θεραπεία.                                                                                                     Μετά  έκανα  ξανά  Διορθικό  Υπερηχογράφημα  και  ή  διαφορά  φάνηκε  να  είναι  σημαντική  δηλ.  μεγάλη  καλυτέρευση  σε σχέση  με την εικόνα  πρίν την  θεραπεία. 
Τώρα  είμαι  στην  4η  μηνιαία  θεραπεία  και  δεν  έχω  κανένα  ενόχλημα , το σπέρμα μου βγαίνει καθαρό, αισθάνομαι  να  έχω  βρει  ξανά  τις δυνάμεις  μου  και  ή  διάθεση  μου  αλλά  και  οί  στύσεις  μου  είναι  πολύ  δυνατές.  Έχω  δεί  αρκετούς  ασθενείς  από  άλλα  μέρη  πού έρχονται  να κάνουν  την  θεραπεία με τον ιατρό  και  είναι  ευχαριστημένοι , καθώς  μιλάμε  στην  αίθουσα  αναμονής  και λέμε ό καθένας  την  δική του  ιστορία  με  την  πάθηση. Τελικά από ότι έχω καταλάβει ή χρόνια προστατίτιδα  προκαλεί  πολλά και διάφορα συμπτώματα, άλλοτε περισσότερο έντονα και άλλες φορές λίγα και παροδικά , αλλά μετά εξελίσσεται σιγά – σιγά και δημιουργεί ακόμα και προβλήματα πού δεν αντιλαμβάνεται  κανένας  εύκολα.                                              Επίσης  έτυχε  να  γνωρίσω  λίγους  πρώην  ασθενείς  πού  ήλθαν  για  4-5 θεραπείες πού κάνουν μια φορά  τον  χρόνο  και  είπαν  ότι  είναι  πολύ καλά  και  έρχονται  για να διατηρούνται  καλά .                                                                                     Εύχομαι  σε  όλους  περαστικά  και  εκείνο  πού  χρειάζεται  είναι  υπομονή  και  επιμονή  μέχρι  το τέλος  της  θεραπείας  με τον  ιατρό.
                                                                             
Κ.  Στ.