Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη, 5 Ιουνίου 2012

26η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ Γ.Ρ.182!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Γ.Ρ.182  ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΣΤΑΤΙΤΙΔΑ
Είμαι ηλικιακά γύρω στα 50, παντρεμένος με παιδιά και έχω σπουδάσει στο Πολυτεχνείο. Από το 2001 ταλαιπωρούμαι με την χρόνια προστατίτιδα, η οποία έχει ως άμεσο επακόλουθο άμεσες και σε καθημερινή βάση επιπτώσεις στην ποιότητα της ζωής μου.
Το ορατό αποτέλεσμα της «καταστάσεως» αυτής είναι ποικιλία συμπτωμάτων που εμφανίζονται  κάθε φορά με διαφορετική υφή, ένταση, προφίλ, διάρκεια και οξύτητα. Πρόκειται για δυσκολία στην ούρηση, συχνοουρία, πόνους χαμηλά, αίσθηση βάρους, τσουξίματα πριν μετά και κατά την διάρκεια της ούρησης, αίσθηση από «καούρες», ανυπομονησία για ούρηση, και πολλά ακόμη.
Το μικρόβιο που έχει ανιχνευτεί μετά από σειρά εξειδικευμένων εξετάσεων είναι τύπου E-Coli και έχει δημιουργήσει αποικίες στον προστάτη μου – δεν είμαι γιατρός οπότε ας μου συγχωρεθούν προκαταβολικά τυχόν μη εύστοχες ή ακριβείς  αποδόσεις όρων και περιγραφών – που δεν λένε να εξαφανιστούν.
Αυτό το λέω διότι τα παραπάνω κατέληγαν συχνότατα σε εμπύρετες ουρολοιμώξεις                              (πυρετός άνω του 39) συνοδευόμενες από  ρίγη, αδυναμία ούρησης, πόνο κατά την «προσπάθεια» ούρησης ( σαν να μην βγαίνουν ούρα αλλά ξυραφάκια) και άλλα πολλά.
Τα τελευταία 9 χρόνια, έχω δει πάρα πολλούς διακεκριμένους ουρολόγους, διευθυντές κλινικών, λοιμωξιολόγους, έχω κάνει εξετάσεις σπέρματος, ούρων, σπερματικού υγρού, κ. λ. π.  σε κορυφαία στον τομέα μικροβιολογικά εργαστήρια και η αντιμετώπιση που μου προτάθηκε από όλους και ακολούθησα πιστά ήταν  ισχυρή αντιβίωση (διέφεραν μόνο τα σχήματα και ο χρόνος λήψης φαρμάκων) .
Έχω λοιπόν δοκιμάσει ισχυρότατες δόσεις αντιβίωσης (δεν υπάρχει αντιβιοτικό για την προστατίτιδα στη χώρα μας που να μην το έχω δοκιμάσει) και για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα ( πολλούς μήνες) χωρίς όμως το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα, αφού παρ’ όλες τις προφυλάξεις που λαμβάνω, το φαινόμενο όχι μόνο επιμένει αλλά χειροτερεύει.
Φίλος μου που με είδε απελπισμένο, έψαξε στο διαδίκτυο και  μου είπε «δες αν θέλεις και έναν άλλο τρόπο θεραπείας» και μου έστειλε ένα link με το site του ιατρού κ. Γεωργιάδη Παύλου.
Επισκέφτηκα τον γιατρό και μετά τις πρώτες εξετάσεις (τέλη Ιανουαρίου του 2012), ανέλυσε  την περίπτωσή μου λέγοντάς  μου ωμά την αλήθεια για το τι ακριβώς συμβαίνει.  Μου περιέγραψε τον τρόπο με τον οποίο εκείνος έχει αντιμετωπίσει επιτυχώς και θεραπεύσει πλήρως πάρα πολλούς ανθρώπους και μου συνέστησε να το σκεφτώ ελεύθερα και να πάρω τις αποφάσεις μου.
Πέραν της καθαρής λογικής που με ώθησε να ξεκινήσω την θεραπεία και των συνανθρώπων μου (που εν τω μεταξύ είδα πως άλλοι έχουν θεραπευτεί εντελώς και άλλοι είναι ήδη πολύ καλύτερα κατά την διάρκεια - και πριν ακόμη την ολοκλήρωση της θεραπείας), μέτρησε πολύ μέσα μου το ότι ένιωσα πως είχα να κάνω με έναν έντιμο και ειλικρινή άνθρωπο αφενός και  έναν γιατρό παθιασμένο με το λειτούργημά του και κορυφαίο στο συγκεκριμένο τομέα  αφετέρου.
Ξεκίνησα λοιπόν και αντί σχολίων, παραθέτω τα αποτελέσματα ( επαναληπτικές εξετάσεις την 2η Ιουνίου 2012) σε σύγκριση με τις πρώτες (30 Ιανουαρίου 2012).
Είναι το πρώτο βήμα. Ένα τόσο σημαντικό βήμα. Με την βοήθεια του Υψίστου, θα συνεχίσω την προσπάθεια και τον αγώνα (θεραπεία) μέχρι τελικής ίασης.