Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη, 5 Ιουνίου 2012

27η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ!!!!!!!!!!!!!!!






Ονομάζομαι Δημήτρης και είμαι 29 ετών. Το κείμενο αυτό απευθύνεται κυρίως στους ανθρώπους που θεωρούν πως τα ιατρικά guide lines είναι ιερά κείμενα τα οποία δίνουν λύση σε όλα τα προβλήματα της κάθε ειδικότητας. Σε αυτούς συγκαταλεγόμουν και εγώ.
Το πρόβλημά μου ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 11' . Πήρα λοιπόν και εγώ τις αντιβιώσεις όπως προστάζει η ιατρική κοινότητα για 2,5 μήνες ( 1 μήνα κινολόνη και αζιθρομυκίνη, β-blockers, σκεύασμα για την υπερπλασία και 1,5 μήνα κινολόνη και τετρακυκλίνη) ενώ συμβουλεύτηκα 4 ουρολόγους . Από αυτούς τους γιατρούς άκουσα πως χρειάζομαι μερική προστατεκτομή,χειρουργική διάνοιξη ουρήθρας και φυσικά ψυχίατρο!!! Μα γιατί να χρειάζομαι ψυχίατρο επειδή έχω προστατίτιδα και πονάω;  Αν πόναγε το γόνατό μου και πήγαινα στον ορθοπεδικό θα με παρέπεμπε  σε ψυχίατρο; Συνιστώ να  αποφύγετε το ατελείωτο ψάξιμο στο διαδίκτυο γιατί η εκλαϊκευμένη ιατρική είναι χειρότερη ακόμα και από τους ημιμαθείς ουρολόγους.   Η αγορά που έχει στηθεί για την χ.π και την εκμετάλλευση των ασθενών συγκρίνεται μόνο με αυτή του καρκίνου.  Οι θεωρίες της μη βακτηριακής προστατίτιδας, της μαστοκύστωσης, των εξωτικών ρετρο'ι'ών, της δυσλειτουργίας του ΚΝΣ, των ψυχογενών πόνων με έφεραν ένα βήμα πιο κοντά στην παράνοια...  Τα συμπτώματα μου παρά την λήψη αντιβίωσης με οδήγησαν σε σημείο απίστευτου πόνου και άθλιας ψυχολογικής κατάστασης.
Τότε αποφασίσα να επισκεφθώ τον Κο Γεωργιάδη. Τον γιατρό τον είχα εντοπίσει από την αρχή της έρευνας μου στο διαδίκτυο και θεώρησα την θεραπεία των πιεστικών μαλάξεων πολύ ´´εναλλακτική´´... Όταν όμως φτάσεις σε αδιέξοδο γίνεσαι περισσότερο δεκτικός.
Από την τρίτη θεραπεία ο πόνος άρχισε να υποχωρεί και σταδιακά υποχώρησε και η συχνοουρία.  Στα ενδιάμεσα των θεραπειών και σταματώντας τις αντιβιώσεις είδα θεαματική βελτίωση.  Αισθάνομαι αρκετά καλά με μικρές ενοχλήσεις για πολύ σύντομα διαστήματα.
Πιστεύω πως είναι περιττό να σχολιάσω τον βελτιωμένο υπέρηχο,την μείωση του όγκου του προστάτη κατά σχεδόν 5 ml αλλά και την εντυπωσιακά βελτιωμένη ουρομετρία!!!
Οι λέξεις ευγνωμοσύνη και ευχαριστώ είναι λίγες για αυτά που θέλω να εκφράσω. Επίσης οφείλω μια συγγνώμη για την αρχική μου έντονη δυσπιστία στην μέθοδο και στον γιατρό.