Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη, 7 Ιουνίου 2012

28η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ Κ.Ν.!!!!!!!!!!!!!!!!



Είμαι  31 ετών , ονομάζομαι  Κ. Ν. και θα ξεκινήσω αφηγούμενος την δική μου περιπέτεια.                                                                 Όλα ξεκίνησαν πριν 5 χρόνια .Τα συμπτώματα ήταν θολούρα στα μάτια ,φοβερή φαγούρα και κάψιμο στη βάση του πέους και πόνος ελαφρύς και μόνιμος στον αριστερό όρχι μέχρι την κοιλιά και πόνοι            ( τσιμπιές ) σε όλο το σώμα όπως στο στήθος στο κεφάλι στα πόδια και στα χέρια, κακή διάθεση,          όλη μέρα ύπνο και όρεξη για τίποτα.
Τότε ξεκίνησε ο Γολγοθάς των επισκέψεων σε γιατρούς όλων των ειδικοτήτων, οφθαλμίατρους, καρδιολόγους, παθολόγους χωρίς κανένας να αναγνωρίζει τα συμπτώματά μου λέγοντας με τρόπο ότι είναι ψυχολογικά και ότι δεν έχω κάτι ανησυχητικό. Αφού τα παραπάνω συμπτώματα όσο πέρναγε ο καιρός επιδεινώθηκαν ξεκίνησα ομοιοπαθητική αφού με τους γιατρούς δεν εύρισκα καμία άκρη.              Οκτώ μήνες στερήσεων από τροφές που απαγορεύονται να φας όταν κάνεις ομοιοπαθητική για το τίποτα πάλι τα ίδια. Οι έξι ουρολόγοι που είχα επισκεφτεί από 5-6 φορές στον καθένα μου γράφανε αλοιφές χωρίς κανένα αποτέλεσμα και ούτε καν μου λέγανε να κάνω μια καλλιέργεια σπέρματος να δουν για μικρόβια καθώς ισχυρίζονταν όλοι τους ότι δεν χρειάζεται. Ένας από τους γιατρούς μετά από καλλιέργεια όπου βρέθηκε μυκόπλασμα για να μου γράψει αντιβίωση έγραψε ως διάγνωση χρόνια προστατίτιδα και εκεί βρήκα στο blog τον Κο  Γεωργιάδη και έκλεισα ραντεβού για υπέρηχο στις  5 Μαρτίου 2012.                         
Με διάγνωση  την χρόνια προστατίτιδα ξεκίνησα τις ειδικές  προστατικές  μαλάξεις.                                       Μέχρι και την 12η είχα δυσκολευτεί αλλά από εκεί και έπειτα είδα τη ζωή με άλλο μάτι.                                    Ξαφνικά είχα πολύ καλύτερη διάθεση και ενδιαφέρον για τη ζωή.
Η βασική θεραπεία τελείωσε στις 30 μαλάξεις. Το δεύτερο υπέρηχο το έκανα στις 3 Ιουνίου. Τα συμπτώματα έχουν υποχωρήσει πάρα πολύ. Έχω μπει στις μηνιαίες θεραπείες και συνεχίζω με μεγάλη αισιοδοξία.
Ευχαριστώ πολύ τον Ιατρό Παύλο Γεωργιάδη για το έργο που επιτελεί και του εύχομαι ολόψυχα να του δώσει δύναμη ο θεός να συνεχίσει να φέρει εις πέρας το δύσκολο του.