Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή, 10 Ιουνίου 2012

29η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ Χ.Ρ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Ονομάζομαι  Χ.Ρ και είμαι 25 ετών περίπου.
Η δική μου περιπέτεια ξεκίνησε από το Νοέμβριο του 2011,όταν η ενόχληση που αισθανόμουν κατά καιρούς γύρω από τον αριστερό όρχι και στο εσωτερικό του αριστερού μηρού, άρχισε να γίνεται επίμονη. Η ενόχληση αυτή γινόταν  πιο έντονη μετά από την εκσπερμάτιση. Άρχισα να ανησυχώ και επισκέφτηκα...  διευθυντή ουρολογικής κλινικής πολύ γνωστού ιδιωτικού νοσοκομείου, ο οποίος διέγνωσε  πως έχω κιρσοκήλη και χρόνια μικροβιακή  προστατίτιδα όπως μου είπε.
Για τρεις συνεχόμενους μήνες έπαιρνα αντιβιώσεις μαζί με αντιφλεγμονώδη και μυοχαλαρωτικά  φάρμακα . Κατά την διάρκεια αυτής της θεραπείας η κατάσταση επιδεινώθηκε με αποτέλεσμα να έχω πόνους στο περίνεο και στο κάτω μέρος της κοιλιάς, έντονο τσούξιμο κατά την ούρηση (αν μπορεί να χαρακτηριστεί  έτσι, μάλλον σαν κόψιμο από νυστέρι έμοιαζε περισσότερο  ),αίσθηση ατελούς ούρησης και στυτική δυσλειτουργία . Ευτυχώς κάποια από αυτά συμπτώματα δεν κράτησαν για πολύ. Την τελευταία φορά που επισκέφτηκα τον συγκεκριμένο γιατρό μου είπε πως αν με έβλεπε τώρα  για πρώτη φορά ...θα μου έλεγε πως δεν έχω τίποτα, πως έχω «ξεμπερδέψει» με την προστατίτιδα και πως το μόνο που μένει τώρα είναι να εξετάσει αν χρειάζεται να κάνω εγχείρηση κιρσοκήλης η όχι.
Εν τω μεταξύ εγώ είχα διαβάσει στο internet ότι έχει σχέση με την προστατίτιδα. Κάπως έτσι βρήκα και αυτό το blog και το site του γιατρού. Δεν μπορούσα να συμβιβαστώ με την ιδέα πως θα την έχω για όλη μου την ζωή. Αποφάσισα λοιπόν να τον επισκεφτώ  γιατί ήμουν σίγουρος πως δεν έχω «ξεμπερδέψει» με την προστατίτιδα και για να πάρω μια δεύτερη γνώμη σχετικά με την κιρσοκήλη.
Αρχές Μαρτίου βρίσκομαι στο ιατρείο του κ. Γεωργιάδη και κάνω τον πρώτο υπέρηχο τον οποίο επισυνάπτω. Ο προστάτης μου μετά από τρεις μήνες συνεχόμενων αντιβιώσεων  και αντιφλεγμονωδών φαρμάκων έχει τις φλεγμονές που βλέπετε. Επίσης σχετικά με την κιρσοκήλη ,με εξέτασε και μου είπε πως δεν έχω ούτε πρώτου βαθμού κιρσοκήλη , πως άσκοπα θα έκανα την εγχείρηση και πως η ενόχληση στον όρχι οφείλεται στην προστατίτιδα. Έτσι λοιπόν γύρω στα μέσα του Μαρτίου ξεκίνησα την θεραπεία που προτείνει.
Τώρα βρίσκομαι στο τέλος της βασικής μου θεραπείας και μπαίνω στις μηνιαίες.     Τα αποτελέσματα της θεραπείας ,όπως βλέπετε και από τον επαναληπτικό υπέρηχο που επισυνάπτω είναι εμφανή. Όσον αφορά τα συμπτώματα, η ενόχληση στον όρχι έχει σχεδόν εξαλειφτεί . Η ούρηση μου έχει αποκατασταθεί . Επίσης  η αίσθηση ατονίας και αδικαιολόγητης κούρασης που με ταλαιπωρούσε τα τελευταία χρόνια υποχώρησε . Δεν θα μπορούσα ποτέ να σκεφτώ πως αυτό θα μπορούσε να σχετίζεται με τον προστάτη. Τέλος, μια ενόχληση ,κάτι σαν ήπιος πόνος, που είχα στο δεξί μάτι, από τις πρώτες θεραπείες έχει σχεδόν εξαλειφτεί (αυτό μπορεί να είναι και συμπτωματικό, οφείλω όμως να το αναφέρω).
Συνεχίζω λοιπόν με  αισιοδοξία την θεραπεία και χάρις στον Κο Γεωργιάδη ευελπιστώ πως θα απαλλαγώ  οριστικά από αυτή την ασθένεια που υποβαθμίζει την ποιότητα της ζωής μου. Εύχομαι ολόψυχα σε όλους τους ομοιοπαθείς ,τα συμπτώματα που έχουν, στο τέλος να μετατραπούν σε μια μακρινή ανάμνηση.
Χ.Ρ  5/6/2012