Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη, 13 Ιουνίου 2012

30η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ Ι.Τ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Είμαι 32 χρονών

Επισκέφθηκα τον κ. Γεωργιάδη μετά την παρότρυνση φίλου που αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα. Δεν ταλαιπωρήθηκα με άλλους γιατρούς, όπως αρκετοί πάσχοντες χρόνιας προστατίτιδας. Ήταν ο δεύτερος γιατρός. «Είσαι πολύ τυχερός», μου έλεγαν την πρώτη ημέρα της επίσκεψής  μου. «Δεν έχεις ταλαιπωρηθεί, όπως εμείς». Κάποιος μάλιστα με παρότρυνε για πλάκα να παίξω κάνα τζόκερ, στο άκουσμα ότι ο κ. Γεωργιάδης, είναι μόνο, ο δεύτερος γιατρός που επισκέπτομαι…

Εγώ ψαρωμένος , καθώς την ημέρα του υπέρηχου δεν γνώριζα ούτε την διαδικασία δεν έδωσα σημασία στα λεγόμενά τους. «Τύφλα να έχει η τύχη μου» μονολογούσα, φεύγοντας στην πρώτη μου επίσκεψη μετά τα κακά μαντάτα του υπερήχου.

Δυσκολευόμουν να πιστέψω πως δεν υπάρχει άλλη μέθοδος θεραπείας για το πρόβλημά μου και πρέπει να ακολουθήσω την επίπονη αυτή διαδικασία. Ήμουνα ψυχολογικά ράκος και μόνο στην σκέψη της πρώτης θεραπείας στην συνέχεια. Και όμως το πάλεψα και κάποιες φορές υπερέβαλλα εαυτώ. Δεν μπορούσα να κάνω διαφορετικά καθώς τα συμπτώματα που με έφεραν στον γιατρό ήταν ακόμη πιο επώδυνα για την ποιότητα της ζωής μου. Είχα όπως οι περισσότεροι έντονη συχνοουρία, τσουξίματα πριν μετά και κατά την διάρκεια της ούρησης, έντονη αίσθηση καούρας στον πρωκτό, έντονο τράβηγμα στον προσαγωγό αριστερά, το οποίο κρατούσε για μήνες, τσούξιμο μετά την εκσπερμάτωση, στυτική δυσλειτουργία.

Το τελευταίο σύμπτωμα εμφανίστηκε όταν πήγα στον πρώτο γιατρό για τις συχνουρίες. Στην συνέχεια τα είδα όλα. Είχα πέσει σε κατάθλιψη για δέκα μέρες, ώσπου για καλή μου τύχη συζήτησα το πρόβλημά μου με ένα φίλο, ο οποίος με στήριξε ψυχολογικά και μου έδωσε τη λύση στο πρόβλημά μου…

Παρά το δύσκολο ξεκίνημα και τις φοβίες μου το αποτέλεσμα της θεραπείας δεν άργησε να φανεί. Στις πρώτες 20 θεραπείες τα συμπτώματα άλλοτε μειώνονταν και άλλοτε αισθανόμουν ότι πολλαπλασιάζονταν. Όταν έφευγε ο γιατρός για λίγες ημέρες και σταματούσα τις θεραπείες ήμουν καλύτερα. Για 10 ημέρες που είχαν φύγει σχεδόν όλα τα συμπτώματα. Μετά από 41 πιέσεις στον προστάτη, πολλά από τα συμπτώματα μειώθηκαν και κάποια εξαφανίστηκαν ή είναι ανεπαίσθητα. Ο υπέρηχος έδειξε αρκετή βελτίωση του προστάτη, ο οποίος έπεσε στο 10,36. Θα τον ζήλευε ακόμη και μικρό παιδί. Η ουρομετρία μου είναι βελτιωμένη και είναι θέμα χρόνου να αρχίσει ο προστάτης μου να λειτουργεί σωστά.

Η αλήθεια είναι ότι για την συγκεκριμένη διαδικασία χρειάζεται αρκετή υπομονή και αυτή θα σε οδηγήσει στο τελικό αποτέλεσμα της απαλλαγής από το χρόνιο πρόβλημα. Ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός λένε κάποιοι και αυτός θα δείξει τους νικητές μιας χρόνιας μάχης.

Ευχαριστώ πολύ τον κ. Γεωργιάδη για τον δικό του αγώνα. Όλοι μας γνωρίζουμε ότι δίνει και την ψυχή του για το λειτούργημα που κάνει. Εύχομαι να καταφέρει να θεραπεύσει όσους περισσότερους γίνεται και η χρόνια προστατίτιδα να είναι στο μέλλον μια απλή παρένθεση για την συνέχεια της ζωής μας.

                                                   Ι.  Τ.