Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο, 16 Ιουνίου 2012

31η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ Α.Κ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Με λένε Κ. Αν. (για τους φίλους ΑΝΕΚΔΟΤΟΣ) και είμαι 43 χρονών.
Η επιμονή και η παρατηρητικότητα του αδελφού μου αναφορικά με τον αριθμό ουρήσεων (πάνω από 10 φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας και τουλάχιστον 3 κατά τη διάρκεια της νύχτας) με έφεραν στο ιατρείο του Γιατρού Ουρολόγου Κου Παύλου Γεωργιάδη. Η δακτυλοσκόπηση και εν συνεχεία ο διορθικός υπέρηχος επιβεβαίωσαν τις αρχικές υποψίες του αδελφού μου. Διάγνωση: Χρόνια προστατίτιδα.     
Ξεκίνησα αμέσως τη θεραπεία (Σεπτέμβριος 2011). Από τις πρώτες θεραπείες μειώθηκε σταδιακά ο αριθμός των ουρήσεων. Τώρα πλέον μετά από 70 θεραπείες και αφού έχω τελειώσει τη βασική θεραπεία (είμαι στην 4η μηνιαία) ο αριθμός των ημερήσιων ουρήσεων περιορίστηκε στις 6 , οι νυχτερινές  έπαψαν να υφίστανται, ενώ η ποιότητα  της ούρησης βελτιώθηκε αισθητά.
Μέσα στην ατυχία μου, νιώθω πραγματικά τυχερός διότι έτυχε να γνωρίσω το γιατρό-θεραπευτή μου Κο Γεωργιάδη Παύλο. Διαβάζοντας τις ανακοινώσεις των συμπασχόντων και ακούγοντας τις περιπέτειες που έζησαν (κάποιοι για δεκαετίες), τις απίστευτες ιστορίες που με πόνο και οργή εξομολογούνται που ούτε καν θέλω να τις σκέφτομαι ,νιώθω διπλά τυχερός.
Ευτυχώς όμως η ζωή όλων μας άλλαξε και αυτό το οφείλουμε στον Κο Παύλο Γεωργιάδη. Με πάθος και πραγματική αγάπη για τον άνθρωπο- ασθενή, η τεχνική που εξασκεί, εργαζόμενος πάρα πολλές ώρες επαναφέρει την υγεία σε όλους μας.
Τα λόγια δεν μπορούν σε καμιά περίπτωση να εκφράσουν αυτό που νιώθω για σας γιατρέ. Σας ευχαριστώ πολύ για την ιατρική υποστήριξη που μου προσφέρετε, για την ανθρωπιά και το σεβασμό καθώς και την εμπιστοσύνη που απλόχερα μου προσφέρετε και εγώ θα έχω ένα καλό ανέκδοτο για να ξεκινά η μέρα σας με χαμόγελο.
Να σας έχει ο Θεός καλά και να σας δίνει δύναμη γιατί το έργο σας είναι βαθιά ανθρώπινο. Σας ευχαριστώ.