Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη, 20 Ιουνίου 2012

32η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ Ν.ΤΡ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


N.  Tρ.
Είμαι 40 χρονών και η ταλαιπωρία μου με την προστατίτιδα ξεκίνησε εδώ και 10 χρόνια. Τα συμπτώματα ήταν πόνος κατά την ούρηση και  κατ’ επέκταση πολύ μειωμένη ροή ούρων. Επειδή τα συμπτώματα αυτά δεν διαρκούσαν πολύ διάστημα - 4-5 μέρες κάθε χρόνο , μια φορά το χρόνο στην αρχή και στη συνέχεια 2-3 φορές το χρόνο δεν ανησύχησα πολύ. Αργότερα όμως θορυβήθηκα και απευθύνθηκα σε ουρολόγο, ο οποίος μόνο με εξετάσεις ούρων έκρινε ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα. Αυτή η ιστορία κρατούσε για μερικά χρόνια, ώσπου σε μια εξέταση ούρων εντοπίστηκε e.coli και μόνο τότε πήρα αντιβίωση. Τη λέξη προστατίτιδα την άκουσα για πρώτη φορά πριν 1 χρόνο από άλλο ουρολόγο, ο οποίος και αυτός με έστελνε για εξετάσεις ούρων και σπέρματος, οι οποίες βρέθηκαν όλες αρνητικές. Η συμβουλή του τελευταίου ήταν να μη θορυβούμαι καθόλου, να ζω σαν να μην υπάρχει στη ζωή μου το πρόβλημα αυτό, να μην έχω άγχος γιατί αυτό εκδηλώνεται σε άτομα εσωστρεφή  που δεν εκδηλώνουν εύκολα τα συναισθήματά τους , και το καλύτερο που είχα να κάνω θα ήταν να πάρω τη γυναίκα μου και να ξεσκάσουμε λιγάκι. Σημειωτέον δε ότι αυτός θεωρείται από τα «τρανταχτά»  ονόματα της ειδικότητας.
  Βλέποντας το υπερηχογράφημά μου τώρα που μου έκανε αυτός ο άνθρωπος (άνω – κάτω κοιλίας)  είχα μέγεθος προστάτη 26 ml, ουροομετρία ακόμα αξιοπρεπή (23 μέγιστο, μέσος όρος 11,5). Επίσης μου είπε ότι φαίνονται ασβεστώσεις στον προστάτη, δείγμα ότι έχω περάσει προστατίτιδες αρκετές στο παρελθόν. Παρ’ όλα  αυτά η συμβουλή του ήταν πλήρης εφησυχασμός !
Το θέμα είναι ότι αυτό δε με ξέχασε . Τα συμπτώματα χειροτέρευαν από το Σεπτέμβρη και μετά , με αποκορύφωμα τα Χριστούγεννα όπου πέρασα 10 μέρες τυλιγμένος στο σπίτι με κουβέρτες από τα ρίγη, με πόνους διάχυτους στην όλη κοιλιακή χώρα, στους όρχεις, με τσουξίματα σε σχεδόν όλες τις ουρήσεις μου, και τέλος προβλήματα στη διάθεση και στο χρόνο-ποιότητα της στύσης μου. Απελπισμένος καθώς ήμουν απευθύνθηκα στον κ. Γεωργιάδη έχοντας αρκετές επιφυλάξεις στην αρχή. Με κέρδισε όμως τελικά η ειλικρίνειά του και γενικά σιγουριά που εμπνέει από την πολύχρονη δραστηριότητά του πάνω σε θέματα του προστάτη.
  Τέλος, για να μην κουράζω περισσότερο έχω μόνο καλά πράγματα να πω για αυτόν τον άνθρωπο ύστερα από 45 θεραπείες που ολοκλήρωσαν πρόσφατα  το βασικό μου κύκλο.     Ο προστάτης μου από 30ml (με Διορθικό υπέρηχο) κατέβηκε στα 19 (έχασε το 1/3 του αρχικού του όγκου!!), η εικόνα είναι σαφώς πιο βελτιωμένη και σίγουρα υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης. Επίσης η ούρησή μου από χάλια που ήταν στη πρώτη μέτρηση που μου έκανε ο κ. Γεωργιάδης (12,5 μέγιστη ροή, 6,8 μέσος όρος – μέσα σε 8 μήνες έπεσαν στο μισό σχεδόν και οι 2 δείκτες) βρίσκεται σε πολύ καλή πορεία ανάκαμψης (16,1 μέγιστο, 11,2 μέσος όρος) και γενικά η όλη εικόνα εμπνέει μόνο αισιοδοξία.    
Στο μήνυμα αυτό θέλω να δώσω κουράγιο σε όλους όσους πάσχουν και βρίσκονται σε σύγχυση ως  προς το τι πρέπει να κάνουν. Ακόμα και αν έχουν ανεπαίσθητα συμπτώματα  (ελαφρά συχνουρία, μικροτσουξίματα  στην ούρηση, μικροπροβλήματα στη στύση), να σπεύσουν να κάνουν Διορθικό υπέρηχο και να λάβουν μια σαφή διάσταση του προβλήματός τους από το γιατρό. Όσο πιο έγκαιρα εντοπιστεί το πρόβλημα τόσο πιο αποτελεσματική είναι η θεραπεία. Αυτά από μένα και καλό κουράγιο σε όσους αρχίζουν ή συνεχίζουν τον αγώνα τους!