Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή, 29 Ιουνίου 2012

33η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ Ζ.ΓΕΡ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







Καλησπέρα,
Είμαι 33 ετών και εδώ και εφτά χρόνια  έχω προστατίτιδα. Μου εμφανίστηκε ξαφνικά πριν 7 χρόνια και η διάγνωση του τότε γιατρού ήταν ουρολοίμωξη χωρίς να με εξετάσει καθόλου. Έκανα τότε δέκα ενέσεις  και μου πέρασε . Το σύμπτωμα μου ήταν τσούξιμο στην ούρηση. Μετά από χρόνια ξαναεμφανίστηκε το τσούξιμο και εκεί αρχίζει η περιπέτεια.
Πήγα σε διάφορους ουρολόγους μεταξύ αυτών και ένας ξάδελφος μου, όλοι μου έδιναν Ciproxin  για ένα μήνα ή για δυο μήνες αλλά τίποτα. Εν τω μεταξύ όλοι μου έλεγαν την εξής φράση  «Να μάθεις να ζεις με αυτό, όλα είναι στο μυαλό σου, αυτό έρχεται και φεύγει, να αποφεύγεις ποτά και καυτερά κτλ.
Έτσι μετά από όλα αυτά και για 3 χρόνια το άφησα το θέμα νομίζοντας πως δεν θα γίνω ποτέ καλά μέχρι που ανακάλυψα  το blog και είδα ότι πολλοί έχουν το ίδιο πρόβλημα κι όχι μόνο εγώ ,που μέχρι τότε νόμιζα πως ήμουν ο μοναδικός.
Εδώ να συμπληρώσω πως όσο άφηνα το θέμα, τόσο χειροτέρευα.
Άρχισε να μειώνεται το σπέρμα και να μην πετιέται όσο πρέπει, να έχω στυτική δυσλειτουργία και πόνο κατά την διάρκεια και μετά το σεξ.
Μετά απο πολλά πήρα τηλέφωνο τον κ Γεωργιάδη και κλείσαμε ραντεβού. Την ώρα της εξέτασης έπαθα πλάκα, μου είπε πόσα χρόνια ακριβώς  έχω το πρόβλημα, γιατί δεν μου περνάει και μου ανέλυσε την μέθοδο του και την βρήκα απολύτως λογική.
Επίσης μου έκανε εντύπωση ότι ασχολήθηκε πάρα πολύ στο να μου το αναλύσει,  κάτι που δεν έκαναν οι άλλοι, και αυτό βοήθησε πολύ στην ψυχολογία μου.
Τώρα μετά από περίπου 47  θεραπείες  δεν μπορώ να πω ότι νιώθω εντελώς καλά, πράγμα που λέει κι ο γιατρός , διότι ακόμα είμαι στο τέλος της βασικής θεραπείας. Νιώθω όμως το όλο σύστημα να λειτουργεί καλύτερα .Βγάζω περισσότερο σπέρμα, πετάγεται πιο πολύ, ο προστάτης μου έχει μειωθεί από 23 και κάτι στα 19 , η ούρηση έχει βελτιωθεί  αισθητά και περιμένω να τελειώσω τα μηνιαία, ώστε να δω μια πιο πλήρη εικόνα της θεραπείας.
Συμπερασματικά να πω πως μετά την βασική θεραπεία και τα αποτελέσματα που είδα, ανέβηκε όλη η ψυχολογία μου και περιμένω την ώρα που ο γιατρός θα με κάνει εντελώς καλά κι όχι μόνο εμένα, αλλά και όλους εμάς, με την ταλαιπωρία που έχουμε τραβήξει τόσα χρόνια  από τους ουρολόγους της καρέκλας και της αντιβίωσης.  

Ζ.  Γερ.