Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή, 1 Ιουλίου 2012

34η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΜΑΝ.Σ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!









ΓΕΙΑΣ ΣΑΣ, ΕΙΜΑΙ Ο Μαν.  Σ. ΕΙΜΑΙ 40 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΡΟΣΤΑΤΙΤΙΔΑ.
ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΝΑΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΠΡΩΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΟΥΡΙΣΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΟΗΔΠΟΙΗΣΗ.ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ.                                                                                                                                        

Ο 1ος ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ CIPROXIN ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΚΑΙ XTRAL 1 ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΟ ΦAIΝΟΜΕΝΟ, ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΟΠΩΣ ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΜΥΓΔΑΛΙΤΙΔΑ, ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΠΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΠΡΟΣΤΑΤΙΤΙΔΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ.                                                                                                                                                   

Ο 2ος ΜΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΒΙΩΣΕΙΣ ΟΠΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 7 ΜΗΝΕΣ ΣΥΝΕΧΗΣ ΑΝΤΙΒΙΩΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ, ΕΚΡΙΝΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ... ΚΑΤ' ΕΚΕΙΝΟΝ.. ΕΝΩ ΕΓΩ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ. ΤΩΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΤΙ ΤΟΝ ΕΝΟΙΑΖΕ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΦΟΣΟΝ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΝ ΗΜΟΥΝ ΕΝΤΑΞΕΙ...                                                                                                                                                                           ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΤΑ ΠΟΛΥΛΕΜΕ, ΒΡΗΚΑ ΤΟΝ  Κ. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ΟΠΟΥ ΚΛΕΙΣΑΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗ 6 ΜΑΡΤΙΟΥ ΤΟΥ 2012.
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΞΕΤΑΣΗ ΔΙΟΡΘΙΚΟ ΥΠΕΡΗΧΟ Κ.Τ.Λ. ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.

6/2012 ΜΕΤΑ ΑΠΟ 40 ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΣΥΜΤΩΜΑΤΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ. ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟΣ ΥΠΕΡΗΧΟΣ ΣΧΕΔΟΝ ΤΕΛΕΙΟΣ. ΕΧΩ ΞΑΝΑΒΡΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ.

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΡΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΑΣ.

ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΩ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΗΧΟΥΣ ΜΑΡΤΙΟΥ ΚΑΙ ΙΟΥΝΙΟΥ

Μαν.  Σ.