Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο, 7 Ιουλίου 2012

35η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΑΝΤ.ΗΛ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








Γεια σας και από μένα, είμαι 32 ετών  και θα ήθελα και εγώ να καταθέσω την περιπέτεια μου με την προστατίτιδα. 
Αρχικά θέλω να αναφέρω ότι είμαι ο γυμναστής που έρχεται βράδια, για όσους τυχαίνει να έχουμε συναντηθεί στο ιατρείο του κ. Γεωργιάδη.
Εμένα η περιπέτειά μου ουσιαστικά αρχίζει στις αρχές του 2011, όπου τότε παρατήρησα  ξερό  αίμα  στο σπέρμα μου. Σε επίσκεψή μου σε ουρολόγο, μου είπε ότι δεν είναι τίποτα, και ότι θα έπρεπε να τσεκάρω για 3 μέρες, αν έχω εκκρίματα το πρωί, και ότι αν δεν είχα θα ήμουνα οκ. Φυσικά δεν είχα και όλα κύλισαν  πολύ καλά μέχρι τον Οκτώβριο όπου τότε άρχισα να έχω πόνους ιδιαίτερα ανάμεσα στους όρχεις και στον πρωκτό, κάτι που δεν είχα ξανανιώσει  ποτέ στη ζωή μου. 
Επίσης η στύση μου ήταν εμφανώς επηρεασμένη, και αργότερα που αγχώθηκα και αρκετά σχεδόν εξαφανισμένη.
Αφού δεν πήγαινε άλλο, μετά από μία έρευνα στο διαδίκτυο έπεσα στο blog και από εκεί έμαθα για το γιατρό, και  χωρίς δεύτερη κουβέντα έκλεισα ραντεβού μαζί του τον Ιανουάριο του 2012, όπου μου διέγνωσε ΧΠ, κάτι που υποψιαζόμουν.  Το Φεβρουάριο ξεκίνησα τις θεραπείες και  όπως θα δείτε και παρακάτω, τα αποτελέσματα ήταν θεαματικά. Μίκρυνε και ο προστάτης και βελτιώθηκε και η ουροομετρία , όσο  για τη στύση  είχα χρόνια να έχω τόσο καλή και το σημαντικότερο πλέον δεν έχω συμπτώματα  κλπ  παρά  μόνο  αραιά και πού ένα πολύ ελαφρό τσουξιματάκι – καψιματάκι.  
Πλέον μετά από 40 μαλάξεις μπήκα στις μηνιαίες  θεραπείες, και είμαι σίγουρος ότι με τη βοήθεια του γιατρού  θα εξαλείψω το πρόβλημα της προστατίτιδας τελείως.
Η γνώμη μου λοιπόν είναι     Αντιμετώπιση Προστατίτιδας = Π. Γεωργιάδης, υπομονή, επιμονή, καλή ψυχολογία και καλή διατροφη.
Εύχομαι καλά ξεμπερδέματα σε όλους!!!!!!  Να  ‘ στε καλά
                                                                                Αντ.   Ηλ.