Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή, 13 Ιουλίου 2012

36η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΚΟΥΡ.Δ.!!!!!!!!!!!!!!!!!










Είμαι 37 ετών. Η δική μου περιπέτεια άρχισε πριν 8 χρόνια περίπου. 
Στα 8 χρόνια έχω πάει σε πολλούς γιατρούς στην πόλη μου αλλά και στην Αθήνα με αποτελέσματα όχι θετικά. 
Τα συμπτώματα  τα οποία ήταν συχνοουρία ,τσούξιμο στην ουρήθρα, πόνο στον δεξί όρχι , κακή στύση, κακή διάθεση και κόπωση , επέμεναν και δεν υποχωρούσαν. Όλοι οι γιατροί στο τέλος μετά από αμέτρητες αντιβιώσεις  που έχω καταναλώσει μου έλεγαν ότι είναι ψυχολογικό και μου έδιναν χάπια ψυχολογικά . Μέχρι που μπήκα στο Ιντερνέτ και είδα αρκετούς ασθενείς που έγραφαν  θετικά σχόλια για τον κύριο ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ΠΑΥΛΟ  και για την θεραπεία του , την ειδική προστατική πίεση-μάλαξη και αποφάσισα να 
πάω.
Αισθάνομαι ΤΥΧΕΡΟΣ  που πήρα την  απόφαση αμέσως και πήγα.
Από την πρώτη εξέταση κατάλαβα την σοβαρότητα και την εμπειρία του Γιατρού. Ξεκίνησα τον Οκτώβριο και αυτή την στιγμή δεν υπάρχει κανένα σύμπτωμα.                    Είναι σαν να έχω ξαναγεννηθεί μέσα από αυτήν την ταλαιπωρία που πέρασα.
Ευχαριστώ τον γιατρό κι εύχομαι ο Θεός να τον έχει καλά να συνεχίζει να θεραπεύει.






                                                                                                                    Κουρ.  Δ.