Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη, 28 Αυγούστου 2012

37η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΙΚΟ Μ.!!!!!!!!!!!!!!!!


ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ( ΜΕ ΚΑΠΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ) ΠΑΥΛΟ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ

Γεια σας είμαι ο Νίκος  Μ.  και θα σας πω την δική μου προσωπική Ιστορία που αφορά την ασθένεια  που λέγεται χρόνια Προστατίτιδα  τον πόνο  που περνούσα για πολλά χρόνια  και την σημερινή μου κατάσταση.
To 2005 ενώ βρισκόμουν για επαγγελματικούς λόγους  στην Κω τον μήνα Απρίλιο και έμεινα στο νησί άρχισαν να γίνονται έντονα κάποια ενοχλήματα τα  οποία είχαν ξεκινήσει περίπου ένα χρόνο πριν και στα οποία εγώ δεν έδινα την πρέπουσα σημασία διότι στην αρχή ήταν λίγα και ελαφριά με το πέρασμα όμως του καιρού έγιναν έντονα και μου προκαλούσαν δυσκολίες στην καθημερινή μου ζωή.
Αυτά τα συμπτώματα ήταν : Συχνουρία πήγαινα 5 έως και 8 φορές  για ούρηση, πόνο στα γόνατα και στην μέση κάψιμο στην  άκρη του πέους ειδικά κατά την ούρηση, πόνους στο κάτω μέρος των όρχεων  και ένα αίσθημαβάρους στην περιοχή των ουρογεννητικών οργάνων. Κατά διαστήματα ένιωθα και ένα συνεχές κάψιμο που ερχόταν και έφευγε  και που μου προκαλούσε αφόρητο πόνο καθώς  και νυχτερινές ενουρήσεις.
Όταν λοιπόν ήμουν στη Κω για καλή μου τύχη βρήκα εντελώς τυχαία τον Ιατρό και αφού με εξέτασε μου έκανε την Διάγνωση της Χρόνιας Προστατίτιδας και άμεσα μου έδωσε τα  ανάλογα φάρμακα και ξεκίνησα της μαλάξεις του Προστάτη ταυτόχρονα.
Μετά από 3 θεραπείες τα περισσότερα συμπτώματα εξαφανίστηκαν και άρχισα να βλέπω το τέλος  του εφιάλτη που ζούσα έως τότε.
Ο Κ. Γεωργιάδης  μου έλεγε ότι η θεραπεία θέλει τον χρόνο της και ότι πρέπει να κάνω υπομονή διότι υπήρχε ο πόνος  κάθε φορά που έκανε της μαλάξεις λόγο της διόγκωσης του προστάτη.
Όταν έκανα περίπου 5-6 θεραπείες και λόγο ότι είχα πρόβλημα με την εργασία μου και έπρεπε να γυρίσω στην Αθήνα όπου και έμενα αποφάσισα να σταματήσω την Θεραπεία.
Είχα την ψεύτικη εντύπωση ότι θα γίνω καλά μόνο με την φαρμακευτική αγωγή και ότι θα αποφύγω της μαλάξεις που ναι ήταν αρκετά επίπονες τότε όχι όμως και αφόρητες.
Ο Κ. Γεωργιάδης μου μίλησε πρώτα σαν πατέρας και έπειτα σαν Άνθρωπος  και σαν Ιατρός
-Νίκο κακώς σταματάς τώρα που ξεκίνησες κάνε υπομονή και θα γίνεις εντελώς καλά,
Μην φεύγεις τώρα που ξεκίνησες θα δεις πως με την πάροδο του χρόνου θα έρθεις στα λόγια μου. Εγώ όμως τίποτα ήμουν σίγουρος ότι έγινα καλά, νεανικά τραγικά λάθη.
Μόλις πήγα στην Αθήνα ξεκίνησαν σιγά-σιγά με την πάροδο του χρόνου τα συμπτώματα να επιστρέφουν. Μετά από ένα χρόνο περίπου άρχισαν τα συμπτώματα να γίνονται ανυπόφορα ,και εγώ άρχισα να περιπλανιέμαι κυριολεκτικά από ουρολόγο σε ουρολόγο για 7 συναπτά έτη .Τι αποκόμισα  από αυτή την διαδρομή ΚΑΜΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΠΕΙΡΩΝ ΑΝΤΙΒΙΟΤΙΚΩΝ  καί  ΔΙΑΓΝΩΣΕΙΣ ΤΥΠΟΥ ‘ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ’ , ‘ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ’ ‘ΕΧΕΙΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ’  και ΔΥΟ ΟΥΡΟΛΟΓΟΙ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΕΝΤΕΛΩΣ.
Ο πρώτος στην Αθήνα μου είπε πως δεν υπάρχει θεραπεία και πως με λίγη τύχη μετά από χρόνια θα πάθω Καρκίνο διότι ο Προστάτης αργεί να τόν διασπείρει  στον Οργανισμό.
Ο άλλος μου συνέστησε να κόψω το κάπνισμα και θα γίνω αυτομάτως  καλά.

2011  Δεκέμβριος  και εγώ είμαι στο χειρότερο σημείο με μεγίστη συχνουρία 7-8 φορές και Διαταραχές στην στύση καθώς και αίσθημα μεγάλης κόπωσης , κάψιμο , πόνους στα γόνατα και μεγάλη ατονία  και όπως είναι επακόλουθο άσχημη ψυχολογία.                                     Τότε  είναι  πού βρίσκω στο Διαδίκτυο τυχαία το blog της Προστατίτιδας  και την απάντηση του Κ. Γεωργιάδη  για κάποιο ερώτημα που του είχε τεθεί.                                                           Ντρεπόμουν στην αρχή αλλά η κατάσταση μου ήταν τόσο δύσκολη που τόν πήρα άμεσα τηλέφωνο και έκλεισα Ραντεβού.
Όταν πήγα στην Κω και του είπα όλο το Ιστορικό  μου,  ο Ιατρός με Θυμήθηκε άμεσα και μου είπε αυτό που μου είχε πει το 2005 Νικό Παιδί μου είδες που τελικά ήρθες στα λόγια μου.                                                                                                                                                                            Η νέα διάγνωση έδειξε πρόοδο της ασθένειας και αύξηση του όγκου του Προστάτη   Όμως εγώ αυτή την φορά ήμουν αποφασισμένος, παρότι ο πόνος των θεραπειών ήταν μεγαλύτερος ( ο προστάτης σκληραίνει με την πρόοδο της ασθένειας) και έτσι ξεκινώ και τελειώνω την Βασική Θεραπεία και τώρα που γράφω αυτά είμαι στίς μηνιαίες και Ευχαριστώ τον Κ. Γεωργιάδη και τον Θεό γιατί τώρα είμαι άλλος άνθρωπος.
Τα συμπτώματα έχουν μειωθεί τόσο που δεν τα αισθάνομαι πια, η ούρηση βελτιώθηκε, ή στύση επανήλθε, τα  καψίματα και αυτά έφυγαν και τίποτα δεν θυμίζει πια το μαρτύριο που έζησα όλα αυτά τα χρόνια.
Θα συνεχίσω την Θεραπεία έως το τέλος γιατί αυτή  την Φορά το ξέρω, το έζησα, το είδα, το ζω,  η Χρόνια Προστατίτιδα μόνο στον Κ. Γεωργιάδη νικιέται, υπομονή θέλει και πίστη στον Ιατρό  ο καθένας από τους ασθενείς είναι μοναδική περίπτωση, άλλο διάστημα θέλω εγώ άλλο θέλει ο άλλος που είναι σε ποιο προχωρημένο στάδιο, ο καθένας θέλει τον ανάλογο χρόνο. -Όλοι όμως θα γίνουν καλά  και  να μην αμφιβάλει κάνεις . Αυτό το βλέπει  ο Ιατρός  που κάθε φορά με άπειρηΥπομονή και αγάπη προς τον  Συνάνθρωπο και ασθενή μιλάει για την Πρόοδο της Θεραπείας και την Βελτίωση του Προστάτη, την Βελτίωση της Υγείας και της ίδιας της Ζωής και την τελική απομάκρυνση της ασθένειας.-
TRIBUTE TO MR. PAVLOS GEORGIADIS
Ο λόγος που έγραψα τα παραπάνω είναι ότι θέλω πρώτα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στόν Άνθρωπο που με έκανε καλά και μου χάρισε την Υγεία μου -
κάτι που είχα πάψει να πιστεύω πριν πάω την τελευταία φορά- καί θέλω να μάθουν την ιστορία μου όλοι οί Άνθρωποι που υποφέρουν και ταλαιπωρούνται από την ύπουλη αυτή ασθένεια, ότι ό μόνος μας αντίπαλος είναι ο χρόνος, αυτός όμως νικιέται διότι με τον καιρό ,θεραπεία με την θεραπεία ο Ιατρός κέρδισε την εμπιστοσύνη μου και την απολυτή πιστή μου  σε αυτό που κάνει, δεν ξέρω αν είναι μικρό η μεγάλο( μάλλον το δεύτερο) πάντως είναι σίγουρα Θαύμα.
Μέσα στο Ιατρείο άκουσα κατά καιρούς συζητήσεις από παιδιά που ευρίσκοντο σέ θεραπεία και άλλους πού είχαν τελειώσει και ήσαν στα 3μηνα καί όλοι  μόνο καλά και θετικά αποτελέσματα είχαν να μου πουν.
Όσο για αυτούς  που πολεμούν με λάσπη τον Ιατρό και προσπαθούν να υποδαυλίσουν το Έργο Ζωής που πραγματοποιεί κάνοντας καλά τόσο κόσμο
και δίνοντας πίσω το χαμόγελο σε Όσους το έχασαν έχω να πω πως ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΥΠΝΟ ΒΑΘΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ.
Όποιος αμφιβάλει στην αρχή να κάνει λίγη υπομονή να μην σταματήσει
Υπάρχει κάποιος πόνος  στην αρχή και ναι σίγουρα δεν είναι ευχάριστο, όμως μετά το πέρας της βασικής άπαντες βλέπουν αποτέλεσμα . Εγώ έκανα την βασική θεραπεία και τώρα είμαι στις Μηνιαίες  και προχωρώ με πιστή στο έργο του Ιατρού διότι εγώ  το βλέπω.
ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΠΟΤΕ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΚΡΥΦΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ
ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ.
Η ΜΟΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ ΑΝΑΛΟΙΩΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΧΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΙΑΤΡΟΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΙΜΑΕΙ ΣΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ και
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ  ΟΤΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΙΠΠΟΚΡΑΤΗ  ΖΕΙ Ο ΑΞΙΟΣ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ.
Αξιότιμε Κ.Γεωργιάδη εκ καρδίας ένα μεγάλο ευχαριστώ για αυτό που κάνατε για έμενα .-
                                                                                               Μ.  Ν.