Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο, 8 Σεπτεμβρίου 2012

38η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΦΙΛΟ AS.P. ME ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΩΝ ΥΠΕΡΗΧΟΓΡΑΦΗΜΑΤΩΝ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


AS.P.

Χαίρετε πάντοτε σε όλους όσους ασκούνται στην επιμονή και υπομονή με σκοπό την θεραπεία τους.
Όταν ο δημιουργός του blog έγραφε ότι : «ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΣΕΙ ΠΛΗΡΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΦΛΕΓΜΟΝΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ Ο  ΔΙΟΡΘΙΚΟΣ ΥΠΕΡΗΧΟΣ » λέει την αλήθεια,  γιατί  με τη χρήση του υπερηχογράφου μπορείς να πλησιάσεις τόσο κοντά τον προστατικό αδένα,  ώστε να μπορέσεις να τον καταγράψεις και στη συνέχεια να τον απεικονίσεις με συνέπεια να τον μελετήσεις,  κάνοντας χρήση της έγχρωμης υπερηχογραφίας Doppler.
Πριν αναφερθώ στην προσωπική μου ιστορία θα κάνω μια μικρή ανάλυση της αρχής λειτουργίας της υπερηχογραφίας και αναλυτικότερα της έγχρωμης υπερηχογραφίας  Doppler. Με την μικρή μου γνώση σε ανατομία (από το Πανεπιστήμιο) και την εμπειρία που κατέχω στα Βιοιατρικά συστήματα ως Ηλεκτρ/κός μηχ/κός  ιατρικών συστημάτων, M.Sc., θα ήθελα να σας αναφέρω την αρχή λειτουργίας χωρίς βέβαια να σας κουράσω.
Αρχή λειτουργίας
Η παραγωγή και ανίχνευση των υπερήχων που χρησιμοποιούνται στην ιατρική υπερηχογραφία βασίζεται στο πιεζοηλεκτρικό φαινόμενο (με τη χρήση κρυστάλλου).
Πρόκειται για ένα μηχανισμό μετατροπής της μηχανικής ενέργειας σε ηλεκτρική και αντιστρόφως. Επίσης όταν στα υλικά αυτά εφαρμοσθεί ηλεκτρική τάση παρουσιάζονται μηχανικές παραμορφώσεις.
Εάν σε κατάλληλο κρύσταλλο εφαρμοσθεί μια εναλλασσόμενη τάση τότε ορισμένες διαστάσεις του κρυστάλλου (π.χ το ύψος του) θα υπόκεινται σε συνεχείς αυξομειώσεις. Αυτές οι συνεχείς αυξομειώσεις δημιουργούν μια παλινδρομική κίνηση (δόνηση) στον κρύσταλλο. Το αποτέλεσμα είναι ότι οι παλινδρομικές κινήσεις μεταδίδονται στο περιβάλλον (αέρας, ιστοί, όπως πχ. Προστατικός αδένας) υπό μορφή αυξομειώσεων της πίεσης.
Αυτά τα κύματα πίεσης είναι οι υπέρηχοι (Ultra Sounds). Κατά την αντίστροφη πορεία ένα προσπίπτων ηχητικό κύμα μεταδίδει τις μηχανικές του δονήσεις στον κρύσταλλο.
Οι παραγόμενοι ηχητικοί παλμοί διαδίδονται μέσω του ανθρωπίνου σώματος σαν διαμήκη κύματα, τα οποία προκύπτουν από την μετατόπιση των μορίων στο εσωτερικό του μέσου διάδοσης.
Το εύρος συχνοτήτων που χρησιμοποιείται στην διαγνωστική Υπερηχογραφία κυμαίνεται από 1 έως 20 MHz.
Ο υπέρηχος ανάλογα με τον ιστό μέσα από τον οποίο περνά μεταβάλλεται ανάλογα. Αν το παραγώμενο κύμα από τον υπέρηχο βρεθεί μεταξύ δύο διαφορετικών τύπων ιστού υφίσταται τις εξής μεταβολές:
1. Κατακόρυφη ανάκλαση, 2. Μεταβολή της τροχιάς του λόγω διάθλασης., 3. Σκέδαση λόγω των μικρών δομικών στοιχείων του ιστού .  
Στα σημερινά συστήματα υπερηχογραφίας υπάρχουν τρεις τρόποι απεικόνισης:
1. Β-Mode (Δυσδιάστατη απεικόνιση) . O όρος B - Mode σημαίνει Brightness Modulation (Διαμόρφωση φωτεινότητας). Σε αυτό τον τρόπο τα ηχητικά κύματα παρουσιάζονται στην οθόνη του μηχανήματος υπό μορφή φωτεινών κηλίδων.
2. Μ-Mode . Με τον τρόπο αυτό γίνεται προσπάθεια να αποδοθεί η κίνηση ορισμένων ανατομικών δομών.
3. Doppler Mode . Στην τεχνική Doppler η οποία και μας ενδιαφέρει άμεσα η κεφαλή εκπέμπει μια καθορισμένη συχνότητα υπερήχων, η δέσμη των οποίων ανακλάται όσον αφορά την μελέτη της αιματικής ροής (πχ. στον Προστατικό αδένα) από τα κινούμενα ερυθρά αιμοσφαίρια και πιθανώς από τα λευκά και τα αιμοπετάλια και επιστρέφει στην κεφαλή υπερήχων. Αν η αιματική ροή κατευθύνεται προς την κεφαλή η ανακλώμενη συχνότητα αυξάνει, ενώ αν απομακρύνεται ελαττώνεται. Η έγχρωμη αυτή απεικόνιση βασίζεται στο φαινόμενο Doppler. Με τον έγχρωμο Doppler παρέχεται η δυνατότητα απεικόνισης καρδιακών ή άλλων ανατομικών δομών και αιματικής ροής (πχ. Αιμάτωση Προστατικού αδένα) και η εξέταση Doppler είναι πιο σύντομη, πιο εύκολη και πιο ακριβής.
Αλλά επειδή μπορεί να σας κούρασα ας επανέλθω στην προσωπική μου ιστορία η οποία ξεκινά εδώ και 2 περίπου χρόνια. Τα δικά μου προβλήματα ξεκίνησαν με τα εξής συμπτώματα: Έντονη συχνουρία (10-15 φορές ημερησίως καθώς και νυκτουρία (αίσθημα ατελούς εκκένωσης, αίσθημα υγρής κεφαλής της βαλάνου, καύσος ουρήθρας),  βάρος στην πυελική περιοχή περίνεο  (πόνος που εκτεινόταν στον μύες λαγονοψοΐτη και κτενίτη), πόνος στον αριστερό όρχη, ο οποίος επεκτεινόταν στο αριστερό πόδι επηρεάζοντας όλη την ομάδα των μυών (γαστροκνήμιος-μακρύς περονιαίος-πρόσθιος κνημιαίος-πελματικός-βραχύς περονιαίος-μακρός εκτείνων τους δαχτύλους του ποδιού), αλλαγή στις συνήθειες της αφόδευσης μου (δυσκοιλιότητα), με εμφάνιση αίματος στα κόπρανα λόγω αιμοραΐδων. Όσο αφορά την ψυχολογία μου η κατάσταση αρκετά δύσκολη με αίσθημα γρήγορης κόπωσης γενικά του σώματος μου, αϋπνίες με συνέπεια να μην έχω όρεξη για τίποτα.
Απευθύνθηκα σε πλήθος ιατρών. Θα σας παραθέσω την εμπειρία μου για να καταλάβετε.
Πρώτη επίσκεψη σε Παθολόγο ο οποίος με έστειλε για αιματολογικές (με PSA) και απλές εξετάσεις U/S άνω-κάτω κοιλίας (προστάτου προ και μετά ουρήσεως). Αποτέλεσμα: Οι αιματολογικές δεν έδειξαν κάτι παθολογικό και ο U/S διέγνωσε παλαιές ασβεστώσεις στον προστάτη. Μου είπε να μην δίνω σημασία όλοι το έχουν και θα περάσει με τον χρόνο.
Στη συνέχεια πήγα σε ιατρό ουρολόγο σε νοσοκομείο ο οποίος μου είπε ότι έχω προστατίτιδα λέγοντας μου ότι δεν είναι κάτι σοβαρό (μου είπε ότι την είχε και εκείνος από νεαρός ) και μου έδωσε αντιβίωση Ciproxin 1000 XR για  15 ημέρες λέγοντάς μου ότι θα περάσει. Επανήλθα  μετά την παρέλευση του 15/νθημέρου  και μαζί με άλλον ειδικευόμενο ουρολόγο μου είπαν να συνεχίσω την αντιβίωση για 4-6 εβδομάδες και στη συνέχεια θα είμαι καλά.
Μετά την παρέλευση αυτού του διαστήματος χωρίς να υποχωρούν τα συμπτώματα επισκέφτηκα πάλι το νοσοκομείο όπου βλέποντας με σε μαύρα χάλια μου πρότειναν να κάνω μερικές ενέσεις netromycin (αμυνογλυκοσίδη) ενδομυϊκά. Μου έδωσαν να κάνω για 7 ημέρες 1 των 300mg.
Μετά την παρέλευση του 7ήμερου μου σύστησαν έναν άλλο ουρολόγο ιδιώτη σε γνωστό μεγάλο κέντρο των Αθηνών. Πηγαίνοντας εκεί του λέω την ιστορία μέχρις ώρας και μου λέει θα κάνουμε μια δακτυλική εξέταση για να δούμε τον προστάτη. Κάνοντας δακτυλική πετάχτηκα από τον πόνο με το άγγιγμα βγάζοντας ταυτόχρονα ένα άσπρο υγρό. Του λέω, γιατρέ τι είναι αυτό και μου απαντά ότι δεν είναι κάτι σοβαρό και να μην ανησυχώ. Μου έδωσε αντιβίωση ciproxin για 15 ημέρες αλλά αυτή την φορά των 500mg πρωί-βράδυ γιατί σύμφωνα με τα λεγόμενά του απορροφάται καλύτερα. Επανέρχομαι μετά τις 15 ημέρες και επειδή τα συμπτώματα δεν άλλαζαν  μου έδωσε vibramycin 100mg 1 ημερησίως για μια εβδομάδα. Στη συνέχεια βλέποντάς τον ξανά μου λέει ότι υπάρχει υπέρ δραστηριότητα στην κύστη μου και μου δίνει detrusitol των 2mg + Librax για ένα μήνα με αποτέλεσμα να δυσκολεύομαι να ουρήσω. Δεν άντεξα άλλο ….και επισκέπτομαι νέο ουρολόγο ο οποίος μου προτείνει να κάνω μια καλλιέργεια σπέρματος. Το αποτέλεσμα της καλλιέργειας δείχνει « εντερόκοκκο faecalis». Μου συνταγογραφεί για 1/ ½  μήνα Augmentin των 1000 mg  πρωί-βράδυ μαζί με Ufexil 500mg πρωί-βράδυ (κινολόνη τύπου ciproxin), αφού στο αντιβιόγραμμα βρέθηκα «Ε» ευαίσθητος σε αυτές τις αντιβιώσεις. . Μετά το διάστημα του 1 ½ μήνα και αφού πέρασαν 20 ημέρες επιπλέον μετά το πέρας της αντιβίωσης μου συστήνει να επαναλάβω καλλιέργεια σπέρματος. Το αποτέλεσμα δεν έδειξε αποικία μικροβίων, οπότε μου είπε ότι το μικρόβιο «καθάρισε», όσο αφορά τα παραμένοντα συμπτώματα για να μην σας κουράζω και εσάς αλλά και εμένα που τα ανασύρω από την μνήμη μου είπε ότι έχω σοβαρή χρόνια προστατίτιδα και πιθανών να έχω ή στένωση ουρήθρας ή δυσσυνέργεια εξωστήρα έξω σφιγκτήρα και μπορεί να χρειαστώ χειρουργείο.
Από εδώ και πέρα άρχισα να ψάχνω στο internet με αποτέλεσμα να πέσω στο blog για το χρόνιο πυελικό άλγος και αμέσως μετά  στην ιστοσελίδα του Ιατρού Χειρουργού – Ουρολόγου – Ανδρολόγου κου Παύλου Γεωργιάδη. .Διάβασα την μέθοδό του και για να είμαι ειλικρινής μη ξέροντας τι άλλο να κάνω επικοινώνησα μαζί του. Άκουσα έναν Άνθρωπο πάνω από όλα, ο οποίος ήταν ο μοναδικός που «άκουσε το πρόβλημά μου», επαναλαμβάνω «άκουσε» γιατί οι άλλοι δεν άκουγαν! Μου έκλεισε ραντεβού και όταν βρεθήκαμε από κοντά μου εξήγησε τη μέθοδό του και πως λειτουργεί στον «μπλοκαρισμένο προστάτη μου». Εδώ να προσθέσω ότι μου εξήγησε πλήρως την απεικόνιση του προστάτη μου μετά τον διορθρικό υπέρηχο λέγοντάς μου τι σημαίνει κάθε περιοχή όπως αυτή απεικονίζεται στο έγχρωμο Doppler.  
Επίσης να επισημάνω ότι μου είπε εξαρχής ότι η θεραπεία θα διαρκέσει γύρω στα
2 (δυο) χρόνια ξεκινώντας με μια βασική γύρω στις 40 συνεδρίες συνδυασμός  αντιμικροβιακής και αντιφλεγμονώδους αγωγής με την Δακτυλική θεραπεία του αδένα, προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις κάθε είδους προστατικής φλεγμονής, εξειδικευμένης για τον κάθε ασθενή (finger pressure unblocking curative treatment)») και στη συνέχεια θα ακουλουθήσουν οι μηνιαίες, τριμηνιαίες, εξαμηνιαίες και τέλος ετήσιες ως συντήρηση. Ήταν ανθρώπινος ξεκάθαρος και σίγουρος σε αυτά που έλεγε εμπνέοντάς σου εμπιστοσύνη.
Όταν ξεκίνησα τις πρώτες θεραπείες  - οι οποίες για να είμαι ειλικρινής είναι αρκετά επώδυνες και αυτό γατί ο προστατικός αδένας είναι «μπλοκαρισμένος» και με αρκετές «σκληρύνσεις» (πχ. Όπως ένα σφουγγάρι που έχει οπές και διόδους εσωτερικά και με την πάροδο του χρόνου μαζεύει μικροοργανισμούς και άχρηστα πράγματα με αποτέλεσμα να βρωμίζει και να σκληραίνει, έτσι και ο προστάτης σε κάθε άνδρα σιγά-σιγά με την πάροδο των χρόνων είτε από μικρόβια που προέρχονται από σεξουαλική επαφή, είτε από μικρόβια άλλης προέλευσης  που διεισδύουν μέσω τις ουρήθρας στον προστάτη -σφουγγάρι αρχίζει να σκληραίνει και να μην έχει υγιή ηχογένεια) άρχισα να νιώθω ανακούφιση στα συμπτώματα. Μου άλλαξε αρκετά φαρμακευτικά σχήματα ο Ιατρός πάντα σε συνδυασμό αντιβιώσεων γιατί μπορεί να συνυπάρχουν από ένα έως και περισσότερα μικρόβια οπότε θα πρέπει να «καθαριστούν» πρώτα. Να σημειώσω ότι, από αυτά που καταλαβαίνω το να κάνεις καλλιέργεια σπέρματος ή και προστατικού υγρού στην αρχή δεν έχει τόσο σημασία. Αυτό θα πρέπει να γίνει πολύ αργότερα για να είναι πιο αξιόπιστη η εξέταση. Επίσης να αναφέρω ότι η καλλιέργεια θα πρέπει να προσεχθεί από το μικροβιολογικό εργαστήριο (δηλ. να κρατηθεί για τουλάχιστον 5-7 ημέρες) για να είναι αξιόπιστη.
Γνωρίζοντας τον Ιατρό στις θεραπείες διαπίστωσα ότι αυτό που κάνει το πιστεύει και κυρίως θέλει όλοι να θεραπευτούν. Έχει χαρίσματα τα οποία του δίνουν δύναμη να συνεχίζει (αν δει κάποιος τον δείκτη του(δάκτυλό του) θα δει ότι έχει παραμορφωθεί και όμως έχει τη δύναμη να συνεχίζει!
Αποτέλεσμα : Αυτό μας ενδιαφέρει όλους. Έκανα 45 θεραπείες στη βασική και στη συνέχεια έκανα νέο Doppler υπέρηχο μαζί με ουροομετρία. Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό ο προστάτης μου μειώθηκε κατά 5cc(έφθασε από 24,5 σε 19,5) και οι εστίες μειώθηκαν καθώς και η ούρηση βελτιώθηκε κατά πολύ. Επίσης οι περιοχές αποτιτανώσεων μειώθηκαν σε ένταση έγιναν πιο αχνού λευκού. Εδώ να δώσω μια εξήγηση σχετικά με την απεικόνιση και να σημειώσω ότι ο Ιατρός είναι ο μοναδικός ουρολόγος που κάνει υπέρηχο διορθικό και γνωρίζει να τον διαβάζει, γιατί έχει ειδικευτεί -εκπαιδευτεί στη  Γενική  Υπερηχογραφία – Ακτινοδιαγνωστική  του  ουρογεννητικού  συστήματος και  στην  Διορθική Υπερηχοτομογραφία και Βιοψία  του Προστάτη στο  Ακτινολογικό  τμήμα και την Ουρολογική Κλινική του  Νοσοκομείου  “ΝΙΜΤΣ” .
Αρχή έγχρωμου U/S  Doppler:
Κάθε χρώμα που εμφανίζεται στην εκτύπωση που δίνεται  από τον υπερηχογράφο έχει τρεις βασικές συνιστώσες.
Χροιά : χρώμα (κόκκινο, μπλε, κ.ά)   à φορά /διεύθυνση
Πληρότητα Χρώματος : συγκέντρωση σε χρώμα (απαλό, βαθύ, κ.ά) à όγκος ροής
Λαμπρότητα : ποσότητα φωτός (σκοτεινό, φωτεινό κ.ά) à ταχύτητα/ τύπος ροής
Στο έγχρωμο σύστημα Doppler:
η παρουσία ροής καταγράφεται σαν έγχρωμο σήμα,
η δ/νση και φορά από το χρώμα του σήματος και
η ταχύτητα της ροής από την απόχρωση (λαμπρότητα).
Ανακλάσεις σήματος που δεν υπέστησαν μετατόπιση Doppler απεικονίζονται στην κλίμακα του ανοικτού γκρίζου (όπου εκεί ο προστάτης είναι φυσιολογικός χωρίς πρόβλημα). Στις ανακλάσεις με μετατόπιση Doppler, υπολογίζεται η μετατόπιση Doppler, Δf (συχνότητα), και απεικονίζονται με χρώμα (εδώ υπάρχει πρόβλημα στην ηχογένεια  του προστάτη).
Το χρώμα, πρωταρχικά, σημειώνει την ποιοτική δ/νση της ροής αλλά και την ταχύτητα και τον χαρακτήρα της ροής.
Σε κάθε σημείο απεικόνισης παρουσιάζεται πληροφορία είτε σε γκρίζο ή έγχρωμης ροής, αλλά όχι και τα δύο μαζί. Κόκκινο ή μπλε δείχνει θετικές και αρνητικές μετατοπίσεις Doppler αντίστοιχα.
Με βάση τα παραπάνω σας παραθέτω τον έγχρωμο Doppler U/S που μου έκανε ο Ιατρός Π. Γεωργιάδης  και την ουροομετρία  μου προ της θεραπείας.
























μετά το πέρας της βασικής  τα αποτελέσματα είναι σαφώς εμφανή όπως άλλωστε και  στους υπόλοιπους που τα έχουν αναρτήσει. Συγκεκριμένα σας παραθέτω τον U/S και την ουροομετρία μετά τη βασική θεραπεία (Να σημειώσω επίσης ότι εντελώς αντικειμενικά το μηχάνημα υπερήχων που χρησιμοποιεί ο γιατρός είναι από τα “Top” στην αξιοπιστία του).














Πως αισθάνομαι : Αυτό τα σημείο νομίζω ότι μας ενδιαφέρει πάλι όλους.
Η συχνοουρία έχει μειωθεί κατά πολύ (δεν υπάρχει νυκτουρία).
Ο πόνος στον αριστερό όρχη έχει αφήσει κάποιες φορές ένα μικρό κάψιμο
και δεν υπάρχει το συνεχές βάρος στην περιοχή της πυέλου (δηλαδή από κάτω από τα γεννητικά όργανα).
Η άκρη της βαλάνου έχει σταματήσει να έχει το αίσθημα ότι είναι υγρή μετά την ούρηση,
Οι μυς του αριστερού ποδιού (λαγονοψοΐτης, γαστροκνήμιος-μακρύς περονιαίος-πρόσθιος κνημιαίος-πελματικός-βραχύς περονιαίος-μακρός εκτείνων τους δαχτύλους του ποδιού) δεν με ενοχλούν.
Βέβαια ίσως κάποιοι να πουν μα τι λες έγινες καλά μόνο εσύ; Η απάντηση είναι ότι δόξα τον Θεό αντιμετώπισα το πρόβλημα με τα βαριά συμπτώματα και δεν έχω ξαναγυρίσει πίσω σε αυτά ( Έχω κάνει 2 μηνιαία τον Ιούνιο σύνολο 45 βασική +10 θεραπείες από δυο μηνιαίες). Νομίζω δε, ότι από όσους γνώρισα κανένας δεν ξαναγύρισε στην αρχική κατάσταση που ήταν πριν έρθει στον Ιατρό κο Π. Γεωργιάδη. Κάποιες στιγμές έχω κάποιες ενοχλήσεις αλλά δεν είναι σημαντικές για να με απογοητεύσουν. Επίσης να σημειώσω ότι ακολουθώ πιστά αυτά που μου είπε ο Ιατρός δηλαδή δεν τρώω καυτερά , δεν πίνω αλκοολούχα, δεν τρώω γλυκά, προσέχω στις επαφές  μου. Μην Ξεχνάμε ότι ο προστάτης μας θέλει αρκετή φροντίδα και υγιεινή, δηλαδή το ρητό ότι πλένουμε τα χέρια μας προ της ούρησης για λόγους υγείας και μετά την ούρηση για κοινωνικούς λόγους νομίζω ότι πρέπει να τηρείται.
Τέλος να πω ότι κατάλαβα ότι το πρόβλημα της χρόνιας προστατίτιδας υπάρχει τουλάχιστον στο 75-80% των ανδρών. Σε άλλους με λιγότερα και σε άλλους με περισσότερα συμπτώματα (έχει να κάνει με ποιες περιοχές νεύρων έχει «κτυπήσει η φλεγμονή και επίσης αυτή η φράση σε μεγαλύτερες ηλικίες έχεις Καλοήθη Υπερπλασία Προστάτη (ΚΥΠ) ή πιθανώς καρκίνο έχει μεγάλες πιθανότητες να προέρχεται από τη χρόνια προστατίτιδα η οποία δεν αντιμετωπίστηκε από τους Ιατρούς ποτέ σοβαρά). Τώρα όσο αφορά τις στενώσεις ουρήθρας όπως μου είπε ένας από τους γιατρούς (ο ένας από τους πολλούς …) που μου σύστησε χειρουργείο (άκουσον, άκουσον), αυτό που κατάλαβα από τον κο Π. Γεωργιάδη είναι ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων μας η στένωση είναι «Εξωαυλική» (δηλαδή το τμήμα της ουρήθρας που διέρχεται από τον προστάτη πιέζεται εξωτερικά με αποτέλεσμα να “στραγγαλίζεται” η ουρήθρα και να δημιουργεί στένωση) και όχι «Ενδοαυλική» (δηλαδή το στένωμα να προέρχεται από εσωτερικά προβλήματα της ουρήθρας σε οποιοδήποτε τμήμα της) οπότε και αντιμετωπίζεται χωρίς χειρουργείο.
Από τον Σεπτέμβριο Θα συνεχίσω σε αυτόν τον καλό άνθρωπο- Επιστήμονα Ιατρό γιατί είμαι σίγουρος ότι μαζί με τη βοήθειά του και τη βοήθεια του Θεού θα αντιμετωπιστεί το χρόνιο πρόβλημά μου. Η υπομονή είναι μια από τις μεγαλύτερες αρετές και ο αγώνας είναι σίγουρο ότι θα σε στεφανώνει. Γνωρίζοντας τόσο κόσμο που έχει το ίδιο πρόβλημα με εμένα κατάλαβα ότι στη ζωή αξίζει να παλεύεις για να γίνεσαι καλύτερος άνθρωπος και αυτό το είδα στο πρόσωπο του Ιατρού Π. Γεωργιάδη αλλά και στο πρόσωπο των υπολοίπων που γνώρισα. Να πω ότι δεν ξεχνώ πρώτα-πρώτα το δικό μου πρόσωπο αλλά και έπειτα τα πρόσωπα των άλλων ασθενών, που στην πρώτη μας επίσκεψη ήμασταν σε κατάσταση απελπισίας (ας μη θυμίσω πως είχαμε έρθει!!!). Επίσης να επισημάνω ότι η αχαριστία και η αγνωμοσύνη είναι κακοί σύμβουλοι στη ζωή μας. Σημειώνω ότι όλοι μας έχουμε ελεύθερη βούληση και αυτεξούσιο και δεν μας πήγαν στο Ιατρό με το ζόρι αλλά με δική μας επιθυμία. Ακούω και διαβάζω διάφορα στα forum  τα οποία αν μη τι άλλο δείχνουν ανωριμότητα. Όποιος νομίζει ότι μπορεί να κάνει κάτι άλλο (ή έχει να προτείνει κάτι καλύτερο) είναι ελεύθερος να το κάνει, δεν τον εμποδίζει κανείς,  περισσότερο δε ο ίδιος ο Ιατρός. Ο οποίος στο blog  απαντά για την μέθοδό του: «Εάν οι λεπτομερείς απαντήσεις μου μέχρι τώρα, οι στατιστικές μου και το γεγονός ότι δημοσίως λέω ότι μπορώ να θεραπεύσω ριζικά την χρόνια προστατίτιδα δεν σας πείθουν, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Εάν δεν βρείτε λύση στο πρόβλημά σας, μπορείτε να με επισκεφτείτε και αφού θα έχετε και ανάλογη πληροφόρηση και εμπειρία πάνω στο θέμα, ίσως θα μπορέσετε να κατανοήσετε πολύ καλύτερα την ποιότητα και τα είδος της δουλειάς μου πάνω σε αυτήν την χρόνια πάθηση του προστάτη.»

Εύχομαι από καρδιάς καλή συνέχεια και καλή δύναμη σε όλους μας!
Ιδιαίτερα να ευχαριστήσω πάνω απ’ όλα τον Ιατρό Π. Γεωργιάδη και τα παιδία που  γνώρισα και συνδέθηκα με φιλία μέσα από αυτή τη διαδικασία τα οποία παλεύουν και αξίζουν πολλά. Να θυμόμαστε όλοι ότι το «ο βαθμός της αυτογνωσίας μας είναι κριτήριο για την σωστή σχέση με τον εαυτό μας αλλά και για την σχέση μας με τους άλλους»

Σας ευχαριστώ από καρδιάς,

AS.P.
Elec, Eng.,Medical Systems, M.Sc.