Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή, 9 Σεπτεμβρίου 2012

39η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Ονομάζομαι Δημήτρης και είμαι  39 ετών. Πριν  από 7 χρόνια και μετά από έντονες ενοχλήσεις (συχνοουρίες –τσουξίματα-πόνος  στη μέση –δυσκολία στην εκσπερμάτιση και μικρή ποσότητα σπέρματος ) επισκέφτηκα ουρολόγο και άκουσα για πρώτη φορά για την χρόνια προστατίτιδα  … Φυσικά η ερώτηση μου  ήταν …. ‘’ προστάτης σε τόσο μικρή ηλικία  ;;‘’ .Μου εξήγησε  ότι άλλο πράγμα η χρόνια προστατίτιδα και άλλο ο προστάτης. Μου έγραψε λοιπόν μια γερή αντιβίωση για περίπου  ένα μήνα. Προφανώς είτε γιατί δεν είχα ξαναπάρει κινολόνες  είτε γιατί ήμουν στην αρχή της αρρώστιας η αντιβίωση με  ‘’έπιασε’’ σχεδόν αμέσως. Τα συμπτώματα υποχώρησαν και εγώ θεώρησα ότι αυτό ήταν το τέλος της ταλαιπωρίας μου….. Δυστυχώς όμως τα πράγματα δεν ήταν τόσο απλά. Μετά 3-4 μήνες άρχισαν να εμφανίζονται πάλι τα παλιά συμπτώματα. Σχεδόν στον ένα χρόνο ξανά στον ίδιο γιατρό και ξανά αντιβίωση… Φυσικά η απάντηση του γιατρού στο εύλογο ερώτημα μου γιατί ξανά… ήταν εντελώς αποκαρδιωτική ….’’ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ ΝΑ ΖΕΙΣ Μ’ ΑΥΤΟ . ‘’ κάποιες φορές θα είναι σε ύφεση και κάποιες σε έξαρση οπότε τότε θα παίρνεις αντιβίωση… Mου έγραψε να κάνω υπέρηχο προστάτη ο οποίος δεν έδειξε φυσικά τίποτα…. ούτε λόγος για ΔΙΟΡΘΙΚΟ ΥΠΕΡΗΧΟ και φυσικά ούτε λέξη για ΜΑΛΑΞΕΙΣ…..Η  ίδια ιστορία συνεχίστηκε για 6 σχεδόν χρόνια δηλαδή μια φορά περίπου το χρόνο έπαιρνα αντιβίωση για  περίπου ένα μήνα. Το κακό ήταν όμως πως ενώ την πρώτες φορές  η αντιβίωση έκανε δουλειά  και με ανακούφιζε απ’ τα συμπτώματα τα τελευταία 3 χρόνια είτε έπαιρνα είτε όχι ήταν σχεδόν το ίδιο… Φυσικά πήγα και σε άλλους ουρολόγους οι οποίοι μου είπαν σχεδόν τα ίδια ….λες και είναι όλοι συνεννοημένοι … Ψάχνοντας  λοιπόν στο internet μπήκα στο site  του γιατρού Π. Γεωργιάδη καθώς και στο αντίστοιχο blog  pyelikoalgos.blogspot.                   Οι μαρτυρίες  των ομοιοπαθών  με ώθησαν ( ευτυχώς ) να πάρω τηλέφωνο.                                        01 Φεβρουαρίου  2012 λοιπόν κάνω τον πρώτο Διορθικό υπέρηχο που όπως φαίνεται και πιο κάτω είναι σαν αναμμένο τζάκι από τις  φλεγμονές καθώς και την πρώτη ουρομέτρηση που κι αυτή ήταν χάλια. Μετά από 41 μαλάξεις ( βασική θεραπεία ) ο δεύτερος διορθικός και η δεύτερη ουρομέτρηση που έγιναν στις 06 Ιουνίου 2012 δείχνουν με τον πιο αξιόπιστο τρόπο τα εκπληκτικά αποτελέσματα τις μεθόδου Γεωργιάδη !! Οι φλεγμονές σχεδόν εξαφανίστηκαν ( έχουν μείνει μόνο μερικές μικρές εστίες) η ούρηση όπως φαίνεται και από την δεύτερη ουρομέτρηση βελτιώθηκε σημαντικά και ο όγκος του προστάτη μειώθηκε κατά 5gr  περίπου !! Τα συμπτώματα έχουν υποχωρήσει κατά ένα μεγάλο βαθμό και η ψυχολογία μου έχει ανέβει από κάθε άποψη !! Συνεχίζω ( έχω μπει στις μηνιαίες μαλάξεις)  έχοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στο γιατρό. Του οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ και του εύχομαι να τον έχει ο Θεός γερό και δυνατό για να μπορεί  να συνεχίζει το έργο του.
Με εκτίμηση
Δ.  Δαρ.  Μαθηματικός.