Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2012

40η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΣΑΡ.Κ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







ΑΝΤΡΑΣ ,ΟΤΑΝ ΑΝΑΦΑΙΡΕΣΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΣΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ Η ΔΥΝΑΜΗ, ΤΟ ΓΕΝΑΙΟ, ΤΟ ΣΚΛΗΡΟ, ΤΟ ΑΤΡΟΜΗΤΟ, ΤΟ ΡΩΜΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ ΑΙΓΛΗ. ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΤΟΥΣ. ΕΙΜΑΙ 60 ΕΤΩΝ.ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΖΩ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΣΠΑΣΩ ΤΑ ΔΕΣΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΑΜΠΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΠΕΡΙΣΤΟΙΧΙΖΑΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΤΗ ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΠΡΟΣΤΑΤΙΤΙΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΕΠΙΠΟΝΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗ ΛΗΨΗ ΦΑΡΜΑΚΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.                                                                                                                                ΠΗΓΑ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ,ΕΝΑΣ ΜΟΥ ΕΙΠE ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΧΩ ΑΠΟ ΝΕΟΣ, ΑΛΛΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠE ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΝΤΡΕΥΕΣΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΤΙΤΙΔΑ. ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΗΚΩΝΟΜΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΓΙΑ ΚΑΤΟΥΡΗΜΑ, ΚΑΨΙΜΟ, ΤΣΟΥΞIΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΝΟΥΣ . ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΛΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ AKOMA ΣΤΥΣΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ  ΒΑΘΜΟ.                                                                                                                          ΑΛΛΗ  ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΟΜΩΣ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ.                                                                                   ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΕΡΦΑΡΙΖΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΣΤΑΘΕΡΑ ΕΨΑΧΝΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ , ΠΩΣ ΓΙΑΤΡΕΥΕΤΑΙ , ΑΝ ΓΙΑΤΡΕΥΕΤΑΙ, ΒΡΕΘΗΚΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΟΑΣΗ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ ΠΑΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ, ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΑΦΕΘΗΚΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΕΠΕΣΑ ΕΞΩ. ΧΩΡΙΣ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΕΧΩ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΒΑΣΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΠΟΝΟΙ, ΚΑΨΙΜΑΤΑ, ΤΣΟΥΞΙΜΑΤΑ ΣΤΟ ΠΕΟΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ .                                                                                                                                         ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΣΗΚΩΝΟΜΑΙ ΜΙΑ ΜΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ.                                                                                                      ΔΕΝ ΚΑΤΟΥΡΩ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ.                                                                                                                      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΥΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΚΑΛΗ, Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 38 ΧΡΟΝΙΑ ΓΑΜΟΥ ,ΕΙΧΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΣΕ ΝΟΙΩΣΩ ΕΤΣΙ.  ΔΗΛΑΔΗ ΟΣΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΤΙΤΙΔΑΣ.                                                                                                                                                               ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΑΥΛΟ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ.
ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ
                                              ΣΑΡ.  Κ.