Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή, 5 Οκτωβρίου 2012

41η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΕΒ.Α.!!!!!!!!!!!!!!





Επισκέφθηκα τον κύριο Γεωργιάδη έχοντας ήδη 8 χρόνια προστατίτιδα, χρόνια στα οποία είχα περάσει  από αρκετούς γιατρούς και από όλα τα συνηθισμένα επαναλαμβανόμενα συμπτώματα άλλες φορές με ήπια αλλά συνήθως με επώδυνη ένταση και σημαντική διάρκεια. Το πρόβλημα είχε ήδη στοιχίσει πολλά στην προσωπική μου ζωή και βρισκόμουν ξανά μπροστά στην επανάληψη του ίδιου φαινομένου καθώς τα συμπτώματα είχαν ισχυροποιηθεί μετά από μια μακριά περίοδο αδράνειας . Από την πρώτη στιγμή ο κύριος Γεωργιάδης με στήριξε ψυχολογικά κάνοντας με να πιστέψω ότι με υπομονή, επιμονή  και ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες του μπορεί να ξεπεραστεί το πρόβλημα.
Η πίστη αυτή ενδυναμώθηκε με τον χρόνο καθώς με τις θεραπείες-μαλάξεις η βελτίωση των συμπτωμάτων ήταν προοδευτική και άμεσα ορατή.                                                                          Χάρη στην μέθοδο του μετά από 39 μαλάξεις  ολοκλήρωσα  την βασική θεραπεία και ο όγκος του προστάτη μου από 31 cm3 μειώθηκε σε 21cm3 ,οι φλεγμονές  έχουν υποχωρήσει κάτω από το 20% των αρχικών, η ούρηση μου είναι πλέον άριστη ενώ παρόμοια βελτίωση υπάρχει και στην στυτική λειτουργία κάτι που ενισχύει σημαντικά και την άποψη μου ότι βρίσκομε σε μια πορεία σταδιακής αντιμετώπισης του προβλήματος . Όμοια και τα υπόλοιπα συμπτώματα πόνου σε καθημερινή βάση π.χ.  μετά από εκσπερμάτωση έχουν υποχωρήσει σε σημαντικό βαθμό μάλιστα μερικές φορές  έστω για μερικές ημέρες  ξεχνώ το πρόβλημα. Τώρα έχω ολοκληρώσει την δεύτερη μηνιαία θεραπεία και συνεχίζω με την ίδια αισιοδοξία καθώς βλέπω ότι σταδιακά μπορώ να ξεπεράσω το πρόβλημα και να βελτιώσω σημαντικά την ζωή μου αποκτώντας όσα αυτό το πρόβλημα μου στέρησε στο παρελθόν.                                                                                                                                                         Ευχαριστώ  από τα βάθη της καρδίας μου τον κύριο Γεωργιάδη γιατί ενδιαφέρθηκε για τον άνθρωπο που βρίσκεται πίσω από το πρόβλημα παρέχοντας μου υποστήριξη και βοήθεια όταν την χρειαζόμουν πραγματικά και  κυρίως μια σταδιακή πορεία βελτίωσης και επίλυσης  του.
                                                                        Λεβ.  Α.