Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη, 9 Οκτωβρίου 2012

42η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΦ.Ν.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Γεια σας .                                                                                                                                                                            Το όνομα μου είναι  Αφ. Ν. και είμαι 33 χρονών.
Κατάγομαι και μένω μόνιμα στη Λάρισα. Πολλοί φίλοι που με γνωρίζουν θα έχουν καταλάβει ποιος είμαι .
Το πρόβλημα της Χρόνιας  Προστατίτιδας  σε εμένα ξεκίνησε με έντονα συμπτώματα πριν ένα περίπου χρόνο όταν ένα πρωί πηγαίνοντας στην τουαλέτα ένιωσα έντονα τσουξίματα στην ούρηση.
Στην αρχή δεν έκανα κάτι αλλά όσο περνούσαν οι μέρες αυτό γινότανε όλο και εντονότερο. Σκέφτηκα ότι έχω πάθει κάποια ουρολοίμωξη και αποφάσισα να επισκεφτώ κάποιο ουρολόγο στην πόλη μου.
Αφού έκανα τις απαραίτητες εξετάσεις με καλλιέργειες ούρων , σπέρματος                   και Διορθικό υπέρηχο  και χωρίς την ύπαρξη κάποιου μικροβίου αλλά με ανεβασμένα πυοσφαίρια μου διέγνωσε ΧΠ. Μου εξήγησε ότι δεν απαιτείται αντιβίωση μιας και δεν βρέθηκε μικρόβιο και το μόνο που μου έδωσε να πάρω για 2 μήνες είναι τα liberprosta.
Με το πέρασμα 10 ημερών από όταν άρχισα να παίρνω τα χάπια το πρόβλημα μου έγινε εντονότερο και εκτός από τα τσουξίματα απέκτησα και πόνους κυρίως όταν καθόμουν.  Σε επικοινωνία που είχα μαζί του με καθησύχασε απλά λέγοντας μου ότι θέλει καιρό για να περάσει. Η απάντηση του και φυσικά ο τρόπος αντιμετώπισης του προβλήματος δεν μου άρεσε και αποφάσισα να το ψάξω λίγο παραπάνω.
Επισκέφτηκα λοιπόν τον οικογενειακό παθολόγο μου και αφού του ανέλυσα το πρόβλημα μου ο άνθρωπος μου πρότεινε λύση. Μου είπε να ξεκινήσω να παίρνω αντιβιοτικά και αν μετά από περίπου 20 μέρες δεν γίνω τελείως καλά               θα πρέπει να κάνω μαλάξεις στον προστάτη.
Πράγματι μετά από 20 μέρες αντιβίωσης τα συμπτώματα είχαν κοπάσει αλλά δεν είχαν εξαλειφθεί . Μου πρότεινε λοιπόν να βρω κάποιο ουρολόγο που να κάνει μάλαξη προστάτη λέγοντας μου χαρακτηριστικά πώς είναι ότι καλύτερο μπορεί να γίνει στη χρ. Προστατίτιδα.
Ψάχνοντας στο διαδίκτυο έπεσα στη σελίδα του γιατρού και πάνω  απ’ όλα  ΑΝΘΡΩΠΟΥ  κ. Γεωργιάδη.
Επικοινώνησα μαζί του και μου έκλεισε αμέσως ραντεβού για εξέταση .
Το αποτέλεσμα της εξέτασης ήταν ότι πάσχω από χρόνια προστατίτιδα εδώ και 3 χρόνια με βάση την οπτική απεικόνιση του υπέρηχου.
Ο γιατρός μου εξήγησε ότι είναι μια πάθηση η οποία απαιτεί αρκετό χρόνο θεραπείας  για να μπορέσω να γίνω καλά και θα πρέπει να έχω υπομονή ..
Έτσι στα τέλη Δεκεμβρίου ξεκίνησα με τον κ. Γεωργιάδη τη βασική θεραπεία με τις ειδικές προστατικές πιέσεις – συνθλίψεις  και αντιβιοτικά .                                         Μετά από 50 τέτοιου τύπου  προστατικές πιέσεις (μαλάξεις) σε διάστημα 5 περίπου μηνών,  η βασική μου θεραπεία ολοκληρώθηκε και τα αποτελέσματα της φαίνονται στον 2ο υπέρηχο που έκανα.                                                                                                           Ο προστάτης μου από 22.12 έγινε 15.8.                                                                                 Οι φλεγμονές έχουν εξαλειφθεί στο 90% και το κυριότερο είναι ότι άρχισα να νιώθω πλέον πολύ καλά.                                                                                                        Οι πόνοι έχουν εξαφανιστεί εδώ και 3 μήνες τα τσουξίματα αν και δεν έχουν περάσει 100% έχουν μειωθεί παρά πολύ.                                                        Επιπρόσθετα στα παραπάνω προβλήματα θέλω να αναφερθώ και σε αυτό της στύσης και της σεξουαλικής διάθεσης που ενώ θεωρούσα ότι δεν έχω κάποιο θέμα είδα ότι έχουν βελτιωθεί σημαντικά. Οι στύσεις είναι πλέον σε καθημερινή βάση και η σεξουαλική διάθεση ανεβασμένη.
Αυτή τη στιγμή έχω κάνει 60 θεραπείες (ειδικές προστατικές πιέσεις), διανύω το 3ο μηνιαίο και είμαι πεπεισμένος ότι θα γίνω καλά .
Κλείνοντας θέλω να πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε αυτόν τον άνθρωπο και αναφέρομαι στον κ. Γεωργιάδη που ο Θεός τον προίκισε, όχι μόνο με αυτές τις  μοναδικές  ικανότητες  θεραπείας  αλλά  και με την τόσο μεγάλη υπομονή στο δύσκολο και επίπονο έργο του. Είναι αξιοθαύμαστο να βλέπεις κάποιον να παλεύει μόνος του με τόσους ασθενείς από το πρωί μέχρι τα μεσάνυχτα καθημερινά και να μην διαμαρτύρεται καθόλου.
ΥΓ 1 Γιατρέ ο Θεός να σε έχει πάντα καλά.
ΥΓ 2 Παιδία υπομονή και κουράγιο.
                                                                              ΑΦ.  Ν.