Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη, 16 Οκτωβρίου 2012

43η ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ Π.ΣΤ. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Είμαι 41 ετών και ή περιπέτεια μου άρχισε πριν από 2.5 χρόνια , με έντονη συχνότητα ούρησης την ημέρα (ανά 1-2 ώρες περίπου), την νύκτα σηκωνόμουν αρκετές φορές και δεν μπορούσα να κοιμηθώ (4-5 φορές), καψίματα στην ούρηση, πόνο χαμηλά στην κοιλιά, μούδιασμα στους όρχεις, πόνους στην πλάτη χαμηλά, κούραση στο σώμα και στα πόδια, χαμηλή ούρηση, αίσθηση ότι δεν έβγαζα όλα τά ούρα δηλ. σαν να έμενε κάτι μέσα, μερικές φορές μού έρχονταν έντονη αίσθηση για ούρηση και έπρεπε να πάω αμέσως , είχα πόνο στην εκσπερμάτωση, οί πρωινές μου στύσεις είχαν αραιώσει και ήταν σχετικά μαλακές και  έβλεπα  προοδευτική  επιδείνωση στον σεξουαλικό τομέα.                                                              Επισκέφθηκα κάποιους  ουρολόγους πού μού είπαν ότι έχω χρόνια προστατίτιδα και ό πρώτος μού έδωσε αντιβιοτικά λέγοντας μου ότι θα γίνω καλά ,αλλά βέβαια δεν είχα κανένα αποτέλεσμα. Ο δεύτερος μού είπε ότι θα το έχω μια ζωή και ότι έπρεπε να μάθω να ζω με αυτό και ό τρίτος ότι θα έπρεπε να πάρω αντικαταθλιπτικά και να προσπαθήσω να το ξεχάσω. Το αποτέλεσμα ήταν ότι ή κατάσταση χειροτέρεψε και έφθασα στο σημείο να μην κοιμάμαι την νύχτα, ενώ την ημέρα έτρεχα κάθε λίγο για ούρηση και αυτό με είχε κουράσει υπερβολικά δηλ. με είχε εξουθενώσει.  Στην απελπισία μου άρχισα να ψάχνομαι και βρήκα στο ιντερνέτ τον ουρολόγο Κο Γεωργιάδη. Μη έχοντας άλλη ελπίδα κατέβηκα στην ΚΩ λέγοντας στο εαυτό μου άς δώσω και μια ακόμα ευκαιρία γιατί δεν πήγαινε άλλο και στις εξετάσεις πού έκανα ό προστάτης μου βρέθηκε να είναι σκληρός και ινώδης , στο Διορθικό Υπερηχογράφημα οί διαστάσεις του 18 γραμμάρια και με αρκετές εστίες φλεγμονής. Άρχισα την θεραπεία  πρίν από αρκετούς  μήνες  και τώρα τελείωσα  την 4η τριμηνιαία θεραπεία. Αυτό πού αισθάνομαι τώρα είναι ότι έχω απαλλαχτεί πλήρως από τα ενοχλήματα πού με παίδευαν και μού είχαν αλλάξει άσχημα την ζωή μου. Νοιώθω καλά , δεν σηκώνομαι καθόλου το βράδυ, την ημέρα πηγαίνω 3-4 φορές , ουρώ με μεγάλη δύναμη και δεν έχω καθόλου πόνους , παρά ένα μικρό μούδιασμα κατά περιόδους χαμηλά στην κοιλιά δεξιά πού και αυτό φεύγει σιγά –σιγά. Ο προστάτης μου μίκρυνε στα 12 γρ. και οι φλεγμονές στο τελευταίο Διορθικό Υπερηχογράφημα φαίνεται να έχουν εξαλειφθεί.            Η στύση μου έχει αποκατασταθεί και νοιώθω εντελώς διαφορετικός άνθρωπος, σε σχέση με αυτό πού ήμουνα προτού αρχίσω  τις θεραπείες. Δεν έχω λόγια να ευχαριστήσω τον Κο Γεωργιάδη και εκείνο πού μπορώ  να πω είναι ότι πήρα ξανά την ζωή μου πίσω και μπορώ να προχωρήσω μπροστά χωρίς προβλήματα. Αυτά τά έγραψα για να βοηθήσω ίσως και κάποια άλλα άτομα πού υποφέρουν από αυτό το πρόβλημα και δεν έχουν βρει μέχρι τώρα καμιά λύση.   Η λύση παιδιά είναι αυτός ό άνθρωπος και από ότι βλέπω και από τους άλλους πού κάνουν θεραπείες με τον ιατρό, τά ίδια λένε.
                                                                                                Π.  Στ.