Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή, 21 Οκτωβρίου 2012

44η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ Γ.ΤΣ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Γεια σας.
Ονομάζομαι  Γ.  Τσ  και είμαι 31 χρόνων.                                                               Το καλοκαίρι του 2011 είχα ένα περιστατικό αιμοσπερμίας  και  νομίζοντας ότι οφείλονταν σε μια μικρή κιρσοκήλη που έχω εδώ και 3-4 χρόνια, αποφάσισα για πρώτη φορά στη ζωή μου να επισκεφτώ ουρολόγο. Κατά καιρούς αυτά τα 3-4 χρόνια είχα τσιμπήματα στους ορχεις, τα οποία διαρκούσαν μια μέρα και μετά περνούσαν και έτσι δεν έδινα σημασια, καθως και μειωμένη σεξουαλική διάθεση τους τελευταίους μήνες πριν πάρω την απόφαση να πάω σε γιατρό. Για να μην μακρολογώ πήγα σε έναν πολύ γνωστό ουρολόγο σε μεγάλη κλινική. Αφού του είπα για το περιστατικο, μου έκανε τον κλασικό υπέρηχο οπού έκτος της κιρσοκήλης μου διέγνωσε και χρόνια προστατίτιδα, στην οποία δεν έδωσε και πολύ σημασία, απλά μου είπε ότι θα παθαίνω αιμοσπερμία όταν ειναι πεσμένο το ανοσοποιητικό μου. Δε μου εξήγησε κάτι παραπάνω για την κατάσταση μου. Περά από τον ελάχιστο χρόνο που μου αφιέρωσε και την ελλιπή ενημέρωση, μου έκανε πολύ κακή εντύπωση και το πόσο άσχημα μιλούσε στον νεότερο γιατρό-βοηθό του.
     Μέσα στην απελπισία που με είχε πιάσει εκείνη την ημέρα αναζητούσα λύση στο διαδίκτυο όλο το βράδυ και είχα κατατρομάξει από τα συμπτώματα που διάβαζα. Ήμουν στην δουλειά και σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση όταν έπεσα στο συγκεκριμένο blog και μετά στο site του γιατρού Γεωργιάδη. Ετσι αποφάσισα να κλείσω αμέσως ραντεβου. Οι πρώτες εντυπώσεις ήταν αριστες. Οι απαντήσεις του γιατρού έδειχναν ποσό βαθιά γνώριζε το θέμα. Ο γιατρός  με εξέτασε εξονυχιστικά πάνω από μια ώρα. Τα αποτελέσματα του διορθικού υπέρηχου έδειξαν ότι στο παρελθόν υπήρξα μεγάλος εραστής. Παρόλο που όπως με ενημέρωσε ο γιατρός την προστατίτιδα την έχω δυο χρόνια μόνο, οι ενεργές φλεγμονές όπως φαίνεται και στον υπέρηχο ειναι πάρα πολλές ( ήμουν χάλια).                        Ετσι αφού πηρά αντιβιώσεις για ένα μήνα, ξεκίνησα θεραπείες με τον γιατρό. Η αρχή ήταν πολύ επώδυνη για εμένα. Πονούσα πολύ στις πρώτες 15 θεραπείες, αλλά άξιζε τον κόπο. Τώρα που γράφω αυτό το μήνυμα έχω ολοκληρώσει την βασική θεραπεία με 47 θεραπείες, έχω κάνει νέο διορθικού υπερηχο, το μέγεθος του προστάτη μου έχει πέσει σε εφηβικά επίπεδα, έχουν περάσει 2 μήνες από την τελευταία μάλαξη και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Η διαφορά μεταξύ πρώτου και δεύτερου υπερήχου ειναι η ημέρα με την νύχτα. Επιπλέον σεξουαλικά είμαι μια χαρά σε αντίθεση με τους τελευταίους μήνες πριν ξεκινήσω θεραπεία με τον γιατρό, που ένοιωθα εκτός φόρμας χωρίς να ξέρω τι μου φταίει. Με τον ερχομό του γιατρού, μάλλον θα κάνουμε εξέταση προστατικού υγρού για να δούμε αν υπάρχει ακόμα μικρόβιο και χρειάζεται αλλαγή στις αντιβιώσεις. Και θα μπω αισίως στις μηνιαίες θεραπείες.
     Παρακάτω παραθέτω το αρχικό και το τελευταίο διορθικό υπέρηχο και τέλος θέλω να ευχαριστήσω τον γιατρό Γεωργιάδη που προσωπικά πιστεύω ότι ο Θεός με οδήγησε σε αυτόν. Τον θεωρώ περά από γιατρο, ευεργετη και φίλο μου πλεον. Ειναι πάνω από όλα άνθρωπος και από τους λίγους γιατρούς που τιμάει τον όρκο του,  συμπάσχει με τους ασθενείς  ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΘΕΡΑΠΕΥΣΕΙ.