Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη, 8 Νοεμβρίου 2012

46η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ Ν.ΑΝ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Είμαι προστατιδοπαθής 25 περίπου χρόνια. Έχω ταλαιπωρηθεί όλα αυτά τα χρόνια προσπαθώντας να βρω τη λύση του προβλήματός μου. Επισκέφθηκα αρκετούς γιατρούς και όλοι σχεδόν επαναλάμβαναν... μην ανησυχείς θα γίνεις καλά. Κάποιοι μάλιστα θεώρησαν φρόνιμο και συνετό να μου προτείνουν να πάρω και ηρεμιστικά. Η συνέχεια γνωστή. Έξαρση συμπτωμάτων-αντιβiοτικά, κινoλόνες, αντιφλεγμονώδη και πάει λέγοντας. Η ιστορία επαναλαμβανόταν με διαφορετικά πρόσωπα κάθε φορά. Το μόνο που κατάφερα όλα αυτά τα χρόνια ήταν να μη χάσω την πίστη μου και να καλλιεργήσω μιαν αρετή που λέγεται ανεξάντλητη υπομονή.
Το πρόβλημα όμως παρέμενε παρ΄ όλο που μετά από τρεις μικροβιολογικές εξετάσεις ανακάλυψα τα μικρόβια που δημιουργούσαν την προστατίτιδα.                     Την άνοιξη του 2011 ανακάλυψα στο διαδίκτυο τον Άνθρωπο, Ιατρό κο Γεωργιάδη Παύλο. Διαβάζοντας την ιστοσελίδα του ενημερώθηκα με απόλυτη σαφήνεια τα περί προστατίτιδας. Του έστειλα το ιστορικό μου και τον επισκέφτηκα αμέσως.                                                                                                             Η κατάσταση της υγείας μου ήταν δραματική. Πόνοι στην πύελο, συχνοουρία, πόνος στους όρχεις και ενοχλήσεις στην ουρήθρα. Κατά την εκσπερμάτιση είχα πόνο στο πέος και το σπέρμα εμφάνιζε κροκιδώσεις. Είχα  επίσης μια σχετική  Στυτική  δυσλειτουργία πού συνοδευόταν με πιο γρήγορη εκσπερμάτωση.                                                          Ο διορθικός υπέρηχος επιβεβαίωσε το μέγεθος του προβλήματος.                                        Ο προστάτης μου ήταν 23 κ.εκ.                                                                                                      Ξεκίνησα αμέσως τη θεραπεία που ομολογουμένως δεν είναι εύκολη υπόθεση. Με υπομονή και επιμονή ήρθαν τα πρώτα αποτελέσματα.
Σταμάτησαν σιγά-σιγά οι πόνοι στην πύελο ,μειώθηκε η συχνότητα ούρησης, καθώς και οι πόνοι στους όρχεις. Μετά από 1,5 χρόνο θεραπείας  τα συμπτώματα έχουν εξαφανιστεί, με εξαίρεση μια μικρή ανεπαίσθητη ενόχληση στην έξοδο της ουρήθρας πού φαίνεται προοδευτικά να σβήνει. Η στύση μου έχει επανέλθει στα φυσιολογικά επίπεδα και αισθάνομαι άλλος άνθρωπος.                                            Ο προστάτης μου είναι 13 κ.εκ. ,η ρευστότητα του σπέρματος έχει επανέλθει και                ο πόνος στο πέος κατά την εκσπερμάτιση είναι παρελθόν. Έχω κάνει τη 2η τριμηνιαία θεραπεία και όλα πάνε καλά. Χαίρομαι ξανά τη ζωή.                                    Εύχομαι σε όλους τους φίλους γνωστούς και αγνώστους καλή συνέχεια. Υπομονή, υπομονή, υπομονή...                                                                                                                 Κλείνοντας θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς τον Άνθρωπο - Ιατρό Κo Γεωργιάδη Παύλο που με ανεξάντλητη υπομονή μου συμπαραστάθηκε και συνεχίζει να συμπαραστέκεται.
Τον ευχαριστώ επίσης γιατί αφιέρωσε χρόνο (αργίες- γιορτές) κάτι πρωτόγνωρο για τα ελληνικά και όχι μόνο δεδομένα.                                                                                        Ο Θεός να τον έχει καλά.
Καλή  συνέχεια σέ όλους.
                                                                                 N.   Αν.















https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif