Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή, 11 Νοεμβρίου 2012

47η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛ.Ν. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Το πρόβλημα μου άρχισε να εκδηλώνεται τον Σεπτέμβριο του 2011. Τα πρώτα συμπτώματα στα οποία δεν έδωσα σημασία είχαν να κάνουν με την ποιότητα της ούρησής μου, η οποία ένοιωθα ότι ήταν λίγο πιο “στενή” και το δέρμα γύρο από το πέος που ήταν πολύ ευαίσθητο. Τα Χριστούγεννα 2011 καθώς ουρούσα η ούρησή μου διακόπηκε απότομα σαν να υπήρχε εμπόδιο μέσα στην ουρήθρα. Νόμιζα ότι ήταν κάποια πέτρα και έδωσα χρόνο μέχρι να “βγεί”. Καθώς όμως η ούρησή μου δεν βελτιωνόταν  επισκέφτηκα τον πρώτο ουρολόγο ο οποίος μου έδωσε να κάνω τις παρακάτω εξετάσεις (17/1/2012).
Ο υπέρηχος κοιλιάς/προστάτη ήταν κανονικός !!! αλλά στην καλλιέργεια ούρων βρέθηκε μικρόβιο e-coli.
Η Αγωγή ήταν 5 μέρες αντιβίωση (Ciproxin 500).
Το δέρμα γύρο από το πέος ήταν πολύ ευαίσθητο και ξηρό καθώς και άρχισα να πονάω και ανάμεσα στα πόδια. Ο πόνος (κάψιμο καί μυρμήγκιασμα) μετατοπίζονταν μιά:
  • Πίσω από τους μηρούς  
  • Στον πρωκτό 
  • Μεταξύ πρωκτού καί ουρήθρας 
  • Κατά μήκος του πέους 
  • Στην κοιλιά κάτω αριστερά 

Ακόμη είχα:
  • Τσούξιμο μπροστά στο πέος μετά την ούρηση 
  • Ξηρότητα στο δέρμα του πέους που με ενοχλούσε κατά την σεξουαλική πράξη 
  • Κατά την εκσπερμάτωση το σπέρμα δεν έβγαινε εύκολα έξω.  
  • Μια ώρα δε μετά την σεξουαλική ολοκλήρωση άρχιζα να έχω πιο έντονους τους παραπάνω πόνους. 

Ο πόνος ήταν έντονος και συνεχόμενος αποσπώντας με από κάθε δραστηριότητα και ειδικά από την δουλειά μου. Δεν μπορούσα να καθίσω σε καρέκλα πάνω από 20 λεπτά καθώς και να οδηγήσω (καθημερινά θέλω 1 ώρα οδήγηση για να πάω στη εργασία μου). Ένοιωθα ότι όλα τα παντελόνια μου ήταν στενά στον καβάλο. Οδηγούσα και σηκωνόμουνα στις μύτες των ποδιών για μια μικρή ανακούφιση από το πόνο του καθίσματος.
Το βράδυ στον καναπέ είχα πάντα μια θερμοφόρα γιατί το ζεστό με βοηθούσε.

Στις 25/1/ 2012 επισκέφτηκα τον δεύτερο ουρολόγο ο οποίος διέγνωσε Βαλανοποσθίτιδα δίνοντάς μου αντιβίωση (Ciproxin 500) για 20 μέρες.
Η ούρηση έδειξε μια ελαφριά βελτίωση αλλά όλα υπόλοιπα επανήλθαν δυστυχώς πριν καλά-καλά το τέλος των 20 ημερών αντιβίωσης. Για την ευαισθησία στο πέος μου έδωσε να βάζω αλοιφή “Propiogenta” η οποία με ανακούφιζε προσωρινά αλλά δεν έδινε λύση.

Στις 22/2/2012 αφού περιέγραψα την εξέλιξη της θεραπείας στον ουρολόγο, μου είπε ότι πάσχω από Χρόνια Προστατίτιδα. Όλα είναι στο μυαλό... μου είπε και με συμβούλεψε να μην έχω άγχος !!! και όταν πονάω να παίρνω Voltaren 25mg.

Η κατάσταση άρχισε να με επηρεάζει ψυχολογικά. Ήμουν πολύ νευρικός, δεν μπορούσα να κοιμηθώ (ένοιωθα το βράδυ ότι το μυαλό μου δούλευε εντατικά), στη δουλειά μου στις συναντήσεις δεν μπορούσα να καθίσω ήρεμος στην καρέκλα μου (από τον πόνο), και γενικά είχα μια τάση να είμαι συνέχεια έξω για να ξεχνιέμαι.
Για να κοιμηθώ τα βράδια έπαιρνα βαλεριάνα υποχρεωτικά. 
Τα βράδια σηκωνόμουν με έντονους πόνους στην κύστη για να ουρήσω (τουλάχιστον 1 φορά κάθε βράδυ)

Συμβουλεύτηκα ένα άλλο ουρολόγο ο οποίος μου είπε ότι τα αίτια είναι από άγχος και μου συνέστησε να κάνω καλλιέργεια σπέρματος. Μου είπε ακόμη να μάθω να ζω με αυτό !!!
Ένας άλλος ουρολόγος μου είπε ότι η καλλιέργεια σπέρματος είναι άχρηστη και έπρεπε να κάνω καλλιέργεια ούρων με μάλαξη (δεν θυμάμαι το όνομα της εξέτασης)
Ο επόμενος ουρολόγος μου είπε απλά... την πάτησες φίλε μου.
Τελικά από τις παραπάνω εξετάσεις δεν έκανα καμία.

Μάιος 2012, και στο internet βρήκα αυτό το blog με αναφορά στο όνομα του γιατρού Γεωργιάδη.                                                                                                          Διαβάζοντας τις καταθέσεις των συμπασχόντων βρήκα “λογική” και πολλά κοινά με την περίπτωσή μου.
Αμέσως επισκέφτηκα τον κ. Γεωργιάδη (11/5/2012) ο οποίος μου έκανε διορθικό υπέρηχο, ουρομέτρηση και με εξέτασε. Ο κόσμος στο ιατρείο του κ. Γεωργιάδη ήταν περί τα 30 άτομα τα περισσότερα με πρόβλημα Χρόνιας Προστατίτιδας. Μιλώντας μαζί τους κατάλαβα ότι είχαν ταλαιπωρηθεί, οι περισσότεροι, για πολλά χρόνια αλλάζοντας δεκάδες γιατρούς χωρίς να έχουν λύσει το πρόβλημά τους. Όλοι μου έλεγαν για το πόσο τυχερός ήμουν που βρήκα τόσο σύντομα το γιατρό Γεωργιάδη.
Ο Υπέρηχος έδειξε ένα προστάτη με πολλές φλεγμονές μεγέθους 21ml.
Η ουρομέτρηση έδειξε το πρόβλημα που είχα κατά την ούρηση.
Ο γιατρός μου αφιέρωσε μία ολόκληρη ώρα εξηγώντας μου την πάθηση και την θεραπεία που εκείνος εφαρμόζει, ενημερώνοντας με ότι πρέπει να είχα την προστατίτιδα 2-3 χρόνια..
Το πρώτο ελεύθερο ραντεβού ήταν για τον Σεπτέμβρη του 2012. Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν το πως θα αντέξω μέχρι τότε. Υπήρχε όμως και μια εναλλακτική. Να επισκευθώ τον γιατρό στην Κω (πράγμα που σήμερα δεν χρειάζεται μιας και ο γιατρός έχει εγκατασταθεί μόνιμα στην Αθήνα). 

20 Ιουλίου ήμουν στην Κω με την σύζυγο και τα παιδιά. Η θεραπεία περιλάμβανε “ειδικές  προστατικές πιέσεις - μαλάξεις” του προστάτη σε συνδυασμό με αντιβίωση ώστε να σπάσουν οι κύστες που είχαν δημιουργηθεί στον προστάτη, να καταπολεμηθεί το μικρόβιο και να αρχίσει η επούλωση.
Στις πρώτες 4 μέρες η θεραπεία ήταν μαλάξεις μια φορά την ημέρα το πρωί. Μετά οι μαλάξεις έγινα διπλές για να κερδίσω χρόνο. Μια θεραπεία το πρωί και μια το βράδυ. Συνολικά και λόγω του χρόνου της άδειας μου έκανα 26 θεραπείες.
Μετά τις πρώτες 10 μέρες θεραπείας άρχισα να νιώθω διαφορετικά. Αρχικά έφυγε από την κοιλία μου και τα πόδια μου ένα βάρος που δεν είχα συνειδητοποιήσει μέχρι τότε ότι είχα. Η διάθεσή μου άρχισε να καλυτερεύει καθώς έβλεπα όλο και περισσότερα σημάδια βελτίωσης. Ο γιατρός πάντα ήταν και είναι κοντά μου αναλύοντας μου το κάθε τι που παρατηρούσα σχετικά με την εξέλιξη της θεραπείας. 
Έφυγα από την Κω πολύ διαφορετικός και θα συνέχιζα τις θεραπείες μετά από 20 μέρες στην Αθήνα. Μέσα σε αυτές τις 20 μέρες άρχισα να καταλαβαίνω τον βαθμό της βελτίωσης.
  • Κοιμόμουν τα βράδια 
  • Μπορούσα να κάτσω και 2 ώρες σε καρέκλα (ήδη από την Κω) 
  • Οδηγούσα άνετα με πολύ μικρές ενοχλήσεις πίσω από τους μηρούς 
  • Η εκσπερμάτωση γινόταν πολύ καλύτερα 
  • Είχα ηρεμήσει
  • Εργαζόμουνα πιο συγκεντρωμένος 

Με την έναρξη της θεραπείας στην Αθήνα άρχισα να ασχολούμαι και με τις “λεπτομέρειες” όπως την ξηρότητα και την ευαισθησία στο δέρμα του πέους την οποία κακώς δεν είχα αναφέρει πιο πριν στο γιατρό. Ο γιατρός μου έδωσε “TRAVOCORT”. Σε 10 μέρες το δέρμα στη περιοχή μαλάκωσε και έγινε κανονικό !!!
Στην Αθήνα συμπλήρωσα συνολικά 55 θεραπείες (μαζί με αυτές της Κω) και έτσι ολοκλήρωση την Βασική Θεραπεία κατά τον γιατρό.
Ακολούθησαν επαναληπτικές εξετάσεις που έδειξαν την βελτίωση που ένοιωθα.
Οι Φλεγμονές (κοκκινάδια στον διορθικό υπέρηχο) είχαν σχεδόν εξαλειφθεί και ο προστάτης ήταν πλέον 15ml !!!
Η δική μου εικόνα:
  • Τα παντελόνια μου δεν με ενοχλούν πια 
  • Κοιμάμαι όπως παλιά 
  • Είμαι ΗΡΕΜΟΣ 
  • Δεν έχω τσουξίματα κατά την ούρηση 
  • Δεν έχω πόνους 
  • Η εκσπερμάτωση είναι κανονική, χωρίς πλέον ξηρότητα στο δέρμα και χωρίς πόνο. 
Δεν πίστευα ότι θα ήμουν όπως είμαι σήμερα.

Σήμερα (28/10/2012) έχω ολοκληρώσει και την πρώτη μηνιαία θεραπεία και τα μόνα ενοχλήματα είναι κάποιες μέρες για λίγο μπορεί να έχω μικρά τσιμπήματα πίσω από τους μηρούς και τα βράδια που σηκώνομαι μια φορά για τουαλέτα αλλά χωρίς πόνο (σιγά σιγά η ανάγκη για τη βραδινή ούρηση έρχεται τώρα πια μετά από 6 ώρες).
Σύμφωνα με το πλάνο θεραπείας του γιατρού, καταλαβαίνω ότι μετά από 2 χρόνια όλα αυτά θα είναι παρελθόν.

Μερικές φορές σκέπτομαι πως είμαι σήμερα και από την άλλη τα λόγια των γιατρών που μου έλεγαν “να μάθω να ζω με αυτό”.
Δεν το σκέπτομαι πια και σιγά σιγά τις περισσότερες μέρες δεν έχω κανένα σύμπτωμα !!! Ηρέμησα.

Σε  ευχαριστώ  γιατρέ
        ΠΛ.  Ν.