Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα, 26 Νοεμβρίου 2012

48η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΕΛ.ΔΗΜ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ονομάζομαι Δημήτρης, είμαι 41 ετών και μένω στη Βόρεια  Ελλάδα. Από το 2009 είχα συμπτώματα συχνοουρίας και δυσκολία στην ούρηση, αλλά δεν είχα επισκεφτεί μέχρι το 2011 κανένα γιατρό για το πρόβλημά μου.  Η περιπέτεια μου  άρχισε το καλοκαίρι του  2011,  όταν επισκέφτηκα για πρώτη φορά ουρολόγο στην πόλη που μένω, με συμπτώματα όπως:  έντονη συχνοουρία την ημέρα (ανά 2 ώρες περίπου), καθώς και  την νύκτα όπου σηκωνόμουν τουλάχιστον 2 φορές, χαμηλή ούρηση και  αίσθηση ότι δεν έβγαζα όλα τα ούρα. Ο γιατρός μου έκανε υπέρηχο και δακτυλική  ψηλάφηση στον προστάτη και διέγνωσε χρόνια προστατίτιδα με μέγεθος του προστάτη 45 γρ. Μου έδωσε αντιβίωση, χωρίς ωστόσο τα συμπτώματα να υποχωρήσουν. Στην συνέχεια πήγα σε δεύτερο γιατρό στην πόλη μου, ο οποίος μου συνέχισε την αντιβίωση χωρίς πάλι κάποιο αποτέλεσμα και μου σύνεστησε να κάνουμε βιοψία του προστάτη.
Το Φθινόπωρο του 2011 πήγα σε γνωστό καθηγητή ουρολόγο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης (με συχνή παρουσία στην TV και στο διαδίκτυο) , ο οποίος μου έκανε διορθικό υπέρηχο, δακτυλική  ψηλάφηση στον προστάτη, διέγνωσε χρόνια προστατίτιδα με μέγεθος του προστάτη 46 γρ. και από το προστατικό υγρό βρέθηκε μικρόβιο e-coli.. Επίσης έκανα και ανιούσα ουρηθρογραφία από την οποία βγήκε ότι είχα και στένωση ουρήθρας .  Ο γιατρός μου έδωσε διαδοχικές αντιβιώσεις για 2 μήνες χωρίς όμως να υπάρξει κάποια βελτίωση ( ο προστάτης όταν τελείωσε η αντιβίωση είχε 48 γρ.!!!) και μου πρότεινε ως μοναδική λύση την άμεση αφαίρεση του προστάτη.
Μετά από αυτό, απείχα από τις αντιβιώσεις μέχρι την άνοιξη του 2012.  Τον Απρίλιο του 2012 επισκέφτηκα και δεύτερο καθηγητή  ουρολόγο στην Θεσσαλονίκη και η συνέχεια γνωστή, μου έδωσε αντιβίωση και μου είπε εάν δεν υπάρξει βελτίωση πρέπει να γίνει βιοψία στον προστάτη.
Στο σημείο αυτό πρέπει να πω πως και οι τέσσερις ουρολόγοι μου είπαν  ότι το πρόβλημα θα το έχω μια ζωή και ότι έπρεπε να μάθω να ζω με αυτό, ότι ο προστάτης δεν θα μειωθεί ποτέ αλλά θα μεγαλώνει όσο περνάνε τα χρόνια και κατά διαστήματα (1 φορά το χρόνο ) να κάνουμε βιοψία στο προστάτη για να προλάβουμε κάτι χειρότερο. 
Οι αντιβιώσεις που πήρα όλο αυτό το χρονικό διάστημα ήταν topistin, vibramysin, omnic, xatral, netromysin, arcoxia, urorec, avelox, tavanic, bactrimel.
Η ψυχολογία μου ήταν πολύ χάλια όταν βρήκα στο διαδίκτυο  την ιστοσελίδα του ουρολόγου κ. Γεωργιάδη καθώς και το Blogs,  με τις καταθέσεις των συμπασχόντων. Έχοντας την εμπειρία που απέκτησα από τους προηγούμενους ουρολόγους, αποφάσισα και επισκέφτηκα  τον ουρολόγο κ. Γεωργιάδη στην Αθήνα τον Ιούνιο του 2012 , ελπίζοντας για την λύση του προβλήματός μου.
Ο γιατρός μου εξήγησε την πάθηση που είχα καθώς και την θεραπεία που εκείνος εφαρμόζει. Οι εξετάσεις  έδειξαν  φλεγμονές στον προστάτη, μέγεθος προστάτη 54 ml. και η ουρομέτρηση έδειξε το πρόβλημα που είχα κατά την ούρηση .
Τον Αύγουστο 2012 κατέβηκα στην ΚΩ και ξεκίνησα την βασική θεραπεία. Σήμερα τελείωσα τη δεύτερη μηνιαία θεραπεία. Ο προστάτης μου από 54 ml έπεσε στα 42 ml, η ούρησή μου σχεδόν διπλασιάστηκε, οι φλεγμονές στο προστάτη σχεδόν εξαφανίσθηκαν, και τη νύχτα δεν ξυπνάω για να ουρήσω. Μετά από αυτά, συνεχίζω με τη  θεραπεία του κ. Γεωργιάδη μέχρι τέλους. 
Έγραψα στο συγκεκριμένο Blogs για να βοηθήσω και κάποια άλλα άτομα πού υποφέρουν από προστατίτιδα, τα οποία περιπλανιόνται από γιατρό σε γιατρό και δεν έχουν βρει λύση μέχρι τώρα.   Η λύση στο πρόβλημα της προστατίτιδας,  βρίσκεται μόνο στον ουρολόγο κ. Γεωργιάδη Παύλο και στην μέθοδο που αυτός εφαρμόζει, έναν εξαίρετο γιατρό με πολλές γνώσεις στη ειδικότητά του.
Κλείνοντας θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την  καρδιά μου  τον γιατρό κ. Γεωργιάδη Παύλο. Ο  Θεός να τον έχει καλά..
Καλή  συνέχεια σε όλους.
                                                                      Δελ.  Δημ.