Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη, 27 Δεκεμβρίου 2012

49η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΡΕΤ.Σ. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Ήταν Δεκέμβριος του 2011 όταν μέσα σε μια μέρα χρειάστηκε να πάω τουαλέτα για να ουρήσω πάνω από 20 φορές. Τότε κατάλαβα ότι κάτι τρέχει και αποφάσισα να επισκεφθώ έναν ουρολόγο. Συμβουλεύτηκα μια φίλη νοσοκόμα που μου πρότεινε έναν από τους καλούς... Πήγα εκεί και αφού μου έκανε υπέρηχο ( από την κοιλιά) μου είπε ότι πάσχω από προστατίτιδα. Μου είπε δεν είναι τίποτα και μου έγραψε ciproxin για δυο εβδομάδες. Τις πρώτες μέρες ένιωσα όντως καλύτερα, όμως μετά από λίγο πάλι τα ίδια. Στη συνέχεια μου πρότεινε να παρά για ένα μήνα αντιβίωση για να καταπολεμήσουμε το μικρόβιο. Πάλι τίποτα.. Έτσι αποφάσισε να μου κάνει εξέταση προστατικού υγρού όπου διαγνώστηκε εντερόκοκκος. Αυτή τη φορά μου είπε ότι αφού βρήκαμε το είδος του μικροβίου θα το καταπολεμήσουμε. Αντιβίωση για ένα μήνα ξανά αλλά τίποτα. θυμάμαι ότι ο γιατρός μου είχε δείξει ένα βίντεο από μια αφαίρεση προστάτη ενός ηλικιωμένου όπου μου έδειξε τις στοές να είναι γεμάτες πύον από τα μικρόβια και μου είχε πει ότι κάπως έτσι είναι και ο δικός σου, τώρα που έχει φλεγμονή.

Έτσι κατέφυγα στο ψάξιμο στο διαδίκτυο, όπου είδα ότι αυτή η πάθηση δεν θεραπεύεται από κανέναν. Όλοι λέγανε διάφορα για την προστατίτιδα, όμως για το πως να γίνεις καλά κανένας. Είναι μια πολύ ύπουλη ασθένεια που σου τρώει σιγά σιγά τον προστάτη χωρίς να το καταλάβεις. Και ένας άντρας χωρίς τον προστάτη του είναι αδύναμος, χωρίς ζωντάνια και θέληση για ζωή. Ο προστάτης σύμφωνα και με τις πιο ανατολικές πεποιθήσεις είναι το 1 ενεργειακό κέντρο του άντρα. Αν υπάρχει μια δυσλειτουργία τότε αυτό μεταφέρεται σε όλο το σώμα.

Ψάχνοντας στο διαδίκτυο για τη λύση βρήκα το
site του γιατρού Παύλου Γεωργιάδη όπου εντελώς από ένστικτο αποφάσισα να τον δοκιμάσω. Στην πρώτη επίσκεψη μου έκανε ουροομετρία και διορθικό υπέρηχο. Δυο εξετάσεις που δείχνουν ακριβώς το μέγεθος της προστατίτιδας. Μου εξήγησε ακριβώς τι γίνεται με μένα. Προβλήματα στην ούρηση και την στύση οφείλονται στις χρονιές φλεγμονές του προστάτη μου. Μου είπε ότι το έχω πάνω από 10 χρόνια. Από τη μια χάρηκα γιατί κάποιος επιτέλους μου έδωσε σαφείς εξηγήσεις για το τι μου συμβαίνει και από την άλλη σκέφτηκα ότι πρέπει να οπλιστώ με δύναμη και υπομονή για να πολεμήσω μαζί με το γιατρό αυτήν την  ύπουλη και άτιμη πάθηση. Η μέθοδος του με έπεισε ότι όντως μπορεί να με θεραπεύσει.
Αυτή τη στιγμή έχω
 τελειώσει την βασική θεραπεία και έχω δει μεγάλη βελτίωση σε όλα. Αισθάνομαι μια ανακούφιση, η ούρηση μου βελτιώθηκε αρκετά και οι πόνοι κατά τη στύση ελαττώθηκαν κατά πολύ. Σίγουρα χρειάζεται χρόνος για να ανά δομηθεί ο προστάτης πάλι με νέα κύτταρα και ιστούς. 
Μια ασθένεια είναι και ένα μεγάλο σχολείο και έτσι πρέπει να τη βλέπεις. Τα όπλα για να νικήσεις είναι τρία, πίστη, θέληση και αναμονή. Μην το βάζετε κάτω και μην αμφιβάλλετε ότι μπορείτε να τα καταφέρετε.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον γιατρό, ο θεός να τον έχει καλά να βοηθήσει όσο πιο πολλούς μπορεί.