Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο, 2 Φεβρουαρίου 2013

51η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΡ. ΑΛ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Αγαπητοι φιλοι,σας χαιρετω ολους!  Θα ηθελα και εγω με τη σειρα μου να συμβαλω σε αυτή την εξαιρετικη ενημερωση που γινεται εδώ σ’αυτό το blog. Ξεκινωντας την δικια μου ιστορια-ταλαιπωρια θα ηθελα να σας πω ότι προσωπικα εγω σε συγκριση με τους υπολοιπους συμπασχοντες  ειμαι σχετικα περισσοτερο τυχερος,διοτι ταλαιπωρηθηκα σχετικα λιγο χρονο με την χρονια προστατιτιδα.                                                                                              Τον Φεβρουάριο του 2012 ενιωσα για πρωτη φορα τα συμπτωτα της χρονιας προστατιτιδας  που αυτά ηταν πονος στο περινεο.στους προσαγωγους,μεση και κοιλιακη χωρα και φυσικα ενονη συχνοουρια.Πηγαινοντας σε καποιον ουρολογο,μου διεγνωσε χρονια προστατιτιδα, χορηγοντας μου κινολόνη για ένα μηνα και διαβεβαιώνοντας με ότι είναι μια μικρη φλεγμονη που περναει αυτοματα!!!! Φυσικα τα συμπτωματα υποχωρησαν για λιγες μερες και επανηλθαν με την ληξη της αντιβιωσης.Στην συνεχεια μου χορηγησε φυτικα αντιφλεγμονωδη για αποθεραπεια(?????) και για την συχνοουρια με επιπληξε γιατι κακως διαμαρτυρομαι αφου τα νεφρα μου δουλευουν μια χαρα και να μαθω ν ζω με αυτό!!!!!!                           Το παραμύθι συνεχίστηκε ακόμα μια φορα με ένα μηνα κινολονη και φυτικα αντιφλεγμονωδη για αποθεραπεια και… με τα νεφρα μου να δουλευουν μια χαρα!!!!  Αναγκαστηκα να απευθυνθω σε άλλο γιατρο ουρολογο που όταν του αναφερα το ιστορικο μου και την παθηση της χρονιας προστατιτιδας μου,μου ειπε ότι ΄΄εχει χειρουργειο και να παω να με εξετασει καποια…άλλη φορα΄΄. Ετσι σε πιανουν και τα ψυχολογικα σου και αρχιζεις να αναρωτιεσαι αν εισαι καλα ψυχολογικα ο ιδιος.Αλλα δεν είναι ετσι,ο καθενας γνωριζει τον ευατο του καλύτερα από τον οποιοδήποτε.                                                                         Άρχισα να ψάχνω στο διαδυκτυο για την λυση,αν υπηρχε,της  χρονιας προστατιτιδας και ετσι ανακαλυψα τον γιατρο ΣΩΤΗΡΑ μας κο. Γεωργιαδη Παυλο.Διαβαζοντας επιμελως την σελίδα του ( http://www.georgiadis-urology.com/ ) κατάλαβα  καταρχάς ότι δεν εχω κατι ψυχολογικο!!!! Και στην συνεχεια ότι η μεθοδολογια που χρησιμοποιει εχει μια βαση,μια δομη και φυσικα ΘΕΡΑΠΕΙΑ. Κλεινοντας ραντεβου μαζι του γνωρισα πρωτα από όλα έναν ΑΝΘΡΩΠΟ που νοιαζεται για το προβλημα σου και υπομονετικα θα λυσει κάθε απορια σου για την πάθηση μας. Με τον διορθικό υπέρηχο, την ουρομέτρηση και την δαχτυλικη εξεταση (Σ.Σ. κανενας άλλος γιατρος δεν με υπεβαλε σε αυτές τις εξετασεις!)όπως επισης και σεσυνδυασμο με τις μικροβιολογικες εξετασεις με την κα. Αντωνοπουλου( http://www.mycolab.gr/ )  διαγνωστηκε το μέγεθος του προβλήματος μου.                                                                 Γνωρίζοντας πλέον τι πρέπει να κάνω , κάτω από την καθοδήγηση του κου. Γεωργιαδη Παυλου, με 40 συνεδριες μαλαξης του προστατη και με συνδιασμο αντιβιωσεων εχω ολοκληρωση την βασικη μου θεραπεία με πραγματικά αποτελέσματα. Οι πόνοι  έχουν εξαλειφτεί όπως και η συχνοουρια,δεν σηκωνομαι πλεον το βραδυ, το μεγεθος του προστατη μειωθηκε, οι φλεγμονες του προστατη είναι σχεδον μηδενικες, η ροη της ουρησης μου πολύ καλυτερη και φυσικα η ψυχολογια μου εχει αλλαξει εντελως! Όλα αυτά είναι αποτελεσμα της μεθοδολογιας του κου. Γεωργιαδη που είναι ο ΜΟΝΟΣ που μπορει να τα προσφερει σε έναν ασθενη ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ! Τελειωνοντας θελω να ευχαριστησω τον ΓΙΑΤΡΟ- ΑΝΘΡΩΠΟ-ΦΙΛΟ κο. Γεωργιαδη Παυλο για την θεληση του, για την υπομονη του και για την προσπαθεια που καταβαλει  ωστε να ενημερωθει ο καθενας μας και να εχει γνώση για την χρόνια  προστατίτιδα.
                                                                 Δρ.  Αλ.