Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα, 25 Μαρτίου 2013

54η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΡΑΓΚ.Γ.!!!!!!!!!!!!!!!!!






Γεια σας  αγαπητοί συνοδοιπόροι, θα ήθελα με αυτό το κείμενο να σας ενημερώσω σχετικά με το πρόβλημα που μας απασχολεί όλους .
Τα λόγια μου θα είναι λίγα  και σταράτα όπως γενικά είμαι στην ζωή μου.
Είμαι 48 χρονών και τα  2 τελευταία χρόνια  με απασχολεί η χρόνια προστατίτιδα.
Το καλοκαίρι του 2011 κατάλαβα  ότι είχα πρόβλημα στην ούρηση τα συμπτώματα είναι τα γνωστά συχνοουρία πολλές φορές στην διάρκεια της ημέρας και  το βράδυ ξυπνούσα 2-3 φορές.
Πήγα σε κάποιο ουρολόγο μου είπε ότι είναι χρόνια  προστατίτιδα και πρέπει να  μάθω να ζω με αυτή , μου χορηγήθηκε  αγωγή με αντιβιοτικά για 2 εβδομάδες .
Είδα κάποια μικρή βελτίωση για μικρό χρονικό  διάστημα και πάλι τα προβλήματα επανεμφανιστήκαν.
Ειδικά το καλοκαίρι του 2012 άρχισαν να γίνονται όλο και ποιο έντονα, ξυπνούσα κάθε μια ώρα το βράδυ και την ημέρα κάθε 2 ώρες.
Άρχισα να ψάχνω στο internet σχετικά για  το πρόβλημα μου, για καλή μου τύχη ανακάλυψα το ΓΙΑΤΡΟ Παύλο Γεωργιάδη και αμέσως έκλεισα επίσκεψη .
Στην πρώτη  επίσκεψη έγινε ουροομετρία και διορθικό υπέρηχο και μου εξήγησε αναλυτικά το τρόπο θεραπείας και την διάρκεια , επίσης μου είπε ότι  έχω την  χρόνια προστατίτιδα 15 χρονιά .
Τώρα πλέον έχω ολοκλήρωση  την βασική θεραπεία η όποια ήταν 55 συνεδρίες.
Τα αποτελέσματα είναι ότι η συχνοουρία έχει μειωθεί  πολύ πλέον μόνο 4-5 φορές την ημέρα είναι αναγκαίες  και το βράδυ ειδικά, σηκώνομαι σπάνια έως καθόλου  .
Έχει μειωθεί το μέγεθος του προστάτη καθώς επίσης η δύναμη της ούρησης έχει βελτιωθεί πολύ σημαντικά  .
Θα συνεχίσω  την θεραπεία για να γίνει πλήρης ίαση του προβλήματος .
 Θα ήθελα να ευχαριστήσω το ΓΙΑΤΡΟ μας για την δύναμη  ψυχής  και την υπομονή που έχει μέσα  του να μας κάνει όλους καλά στη υγεία μας.

                                                                                                    Φραγκ.    Γ.