Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή, 7 Απριλίου 2013

56η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ Δ.Μ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Τα συμπτώματα άρχισαν τον Ιανουάριο του 2011. Στην αρχή είχα ένα πόνο διαρκή στον αριστερό όρχη που μερικές φορές συνέχιζε κατά μήκος εσωτερικά του αριστερού ποδιού έως τα δάχτυλα.
 Πρώτη επίσκεψη σε ουρολόγο.
Έκανα υπέρηχο που δεν έδειξε τίποτα. Η διάγνωση ήταν ότι δεν έχω κάτι και ο πόνος θα περάσει. Να σταματήσω για λίγο καιρό να οδηγώ την μηχανή μου και να μη φοράω στενά παντελόνια.
Περί τα μέσα Μαρτίου του 2011 κι ενώ ο πόνος συνεχίζοταν άρχίσα να έχω έντονο πόνο στην πυελική χώρα που συνοδεύοταν με συχνουρία και αίσθημα μη πλήρους εκκένωσης της ουροδόχου κύστης.
Δεύτερη επίσκεψη σε διαφορετικό ουρολόγο.
Έκανα πάλι υπέρηχο καθώς και καλλιέργεια ούρων και σπέρματος. Οι εξετάσεις βγήκαν αρνητικές και η διάγνωση πάλι ήταν η ίδια. Δεν έχω κάτι και ο πόνος θα περάσει. Να σταματήσω για λίγο καιρό να οδηγώ την μηχανή μου και να μη φοράω στενά παντελόνια και να χαλαρώνω την ζώνη του παντελονιού.Σε ερώτησή μου τι θα κάνω με τον πόνο η απάντηση ήταν «υπομονή θα περάσει, δεν χρειάζεται να πάρω κάποιο φάρμακο αφού οι εξετάσεις είναι καθαρές».
Μετά μίας εβδομάδας περίπου κι ενώ τα συμπτώματα συνεχίζοταν ξαναπήγα στον ίδιο ουρολόγο.
Έκανα πάλι υπέρηχο και σπερμοδιάγραμμα. Η διάγνωση ήταν αρχή κιρσοκήλης ενώ το σπερμοδιάγραμμα βγήκε κανονικό. Πάλι συνεστήθη υπομονή αλλά εάν συνεχιστεί ο πόνος θα έπρεπε να κάνω χειρουργείο για την κιρσοκήλη.
Περί  τα μέσα Μαίου του 2011 εμφάνιση ξανά των συμπτωμάτων πολύ πιό έντονα αυτήν τη φορά. Αυτή την φορά μαζί των άλλων κάποιες φορές, είχα και μουδιάσματα στους όρχεις και μυικές συσπάσεις στην περιοχή ανάμεσα στους όρχεις και τον πρωκτό. Τα συμπτώματα αυτά εντείνοταν κατά την πρωινή αφόδευση και κατά την εκσπερμάτιση.
Επίσκεψη ξανά στον ίδιο ουρολόγο.
Η διάγνωση ήταν η ίδια και μετά απο έντονη απαίτηση να μου δώσει κάποι φάρμακο για τον πόνο, μου χορηγήθηκε το LANDININ 500mg επί 15ημερών.
Τέλη Ιουνίου του 2011 και μετά το πέρας της φαρμακευτικής αγωγής, δίχως να έχω τα αναμενόμενα αποτελέσματα επισκεφτηκα άλλο ουρολόγο.
Έκανα εξετάσεις καλλιέργειας σπέρματος σε άλλο διαγνωστικό κέντρο. Βγήκαν πάλι αρνητικές και η διάγνωση ήταν ότι έχω προστατίτιδα και ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να κάνω χειρουργείο κιρσοκήλης. Μου συστήθηκε χορήγηση CYPROXIN επί μηνός. Μετά το πέρας της φαρμακευτικής αγωγής τα συμπτώματα είχαν περάσει.
Για ένα έτος περίπου δεν ξαναείχα έντονα συμπτώματα. Περιστασιακά μπορεί να είχα κάποιες μικρές ενοχλήσεις κατά την ούρηση, την εκσπερμάτιση και μικρό παροδικό πόνο στον αριστερό όρχη.
Περί τις αρχές του Οκτωβρίου του 2012 άρχισα να έχω πολύ έντονο πόνο στην πυελική χώρα και δυσκολία κατά την ούρηση αίσθημα μη πλήρους εκκένωσης της ουροδόχου κύστης. Επίσης είχα συνεχή μουδιάσματα στους όρχεις. Το σπέρμα  μου άρχισε να εμφανίζεται αλλοιωμένο δηλ. να έχει  σαν  κόμπους  αλλά  και  ή  στύση  μου  να  μην  διαρκεί  πολύ.
Επισκέψη στον ουρολόγο που μου συνέστησε την λήψη VIBRAMISIN 100mg σε συνδιασμό με προβιοτικά. Πήρα όλη την φαρμακευτική αγωγή κατα την οποία είδα μικρή ύφεση των συμπτωμάτων. Μετά το πέρας και δίχως να έχουν περάσει πλήρως τα συμπτώματα ξαναπήγα στον ουρολόγο, όπου μου συστήθηκε η λήψη PRIXINA και ALCININ σε συνδιασμό με προβιοτικά. Κατά την διάρκεια της αγωγής και μετά απο έρευνα στο διαδύκτιο επισκέφτηκα το ιατρείο του κ. Γεωργιάδη.
Επίσκεψη στο ιατρείο του κ. Γεωργιάδη.
Αφού άκουσε με προσοχή το ιστορικό μου, έκανα διορθικό υπέρηχο και ουρομέτρηση. Αμέσως διαπιστώθηκε οτι έχω χρόνια προστατίτιδα.Ο προστάτης ήταν γεμάτος φλεγμονές. Ακολούθησα θεραπεία με μαλάξεις  (40) του προστάτη σε συνδιασμό με φαρμακευτική αγωγή PRIXINA. Μετά περίπου τις 20 μαλάξεις τα συμπτώματα άρχισαν να υποχωρούν.  Στο τέλος του βασικού σταδίου της θεραπείας έκανα εξετάσεις καλλιέργειας σπέρματος στο εργαστήριο της κας. Αντωνοπούλου.  Οι εξετάσεις έδειξαν το μικρόβιο που είχα.  Τώρα πλέον έχω τελειώσει το βασικό στάδιο της θεραπείας και βρίσκομαι στο μηνιαίο και έχω νοιώσει ότι με την θεραπεία έχει γίνει κάτι πολύ σημαντικό στον προστάτη μου. Τα συμπτώματα έχουν πλήρως περάσει και οι φλεγμονές του προστάτη έχουν σχεδόν εξαφανιστεί. Το  σπέρμα μού έχει  γίνει  φυσιολογικό  και  ή  Στυτική μου λειτουργία είναι βελτιωμένη  σε εκπληκτικό επίπεδο. Είμαι πολύ ευχαριστημένος  με όλη την θεραπεία και κυρίως την ανθρωπιά του κ. Γεωργιάδη.
                                                                                                                                           Δ.Μ.