Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα, 22 Απριλίου 2013

57η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤ.ΦΡΑΓΚ. ΚΑΙ ... ΤΗ ΣΥΖΥΓΟ ΤΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Γεια σας φίλοι μου θα ήθελα και εγώ να σας μιλήσω για την περιπέτεια μου με την χρόνια προστατίτιδα !!!!Είμαι 39χρονων  και όλα ξεκίνησαν το 2009 , όταν άρχισαν οι πρώτοι πόνοι στο περίνεο, στους προσαγωγούς και στην ηβική χώρα. Στη συνέχεια οι πόνοι χειροτέρεψαν, με αποτέλεσμα να έχω προβλήματα στύσης και συχνουρία. Επισκέφτηκα έναν ουρολόγο, μου είπε ότι έχω θλάση στους πρoσαγωγούς και με έστειλε σε ορθοπεδικό!!! Ο ορθοπεδικός με τη σειρά του μου είπε ξεκούραση, να σταματήσω να γυμνάζομαι και θα περάσουν οι πόνοι..Πως να περάσουν οι πόνοι;;;; που η κατάσταση μου πήγαινε από το κακό στο χειρότερο!! Περπατούσα  και πονούσα!! Επισκέπτομαι άλλον ουρολόγο και μου δίνει βιταμίνες Eviol!!! Ήμουν σε αδιέξοδο..από τους έντονους πόνους, δεν  μπορούσα να ανταπεξέλθω ούτε στη δουλειά μου που απαιτεί χειρωνακτική εργασία. Πηγαίνω σε άλλο ουρολόγο ό οποίος μου έκανε υπέρηχο και σπερμοδιάγραμμα ,δεν μου ανέφερε καν ότι έχω προστατίτιδα , αλλά απλά ότι έχω μικρόβια στο σπέρμα και πήρα AUGMENTIN και μου είπε ότι όλα θα πάνε καλά..…Η ψυχολογία μου ήταν χάλια και οι πόνοι στο περίνεο, στην ηβική χώρα , στο πέος , αβάσταχτοι!! Τα βράδια πήγαινα τουαλέτα κάθε μια ώρα!! Εκείνη την περίοδο είχα γνωρίσει και τη τωρινή γυναίκα μου ,η οποία άκουσε το πρόβλημα μου και αφού επισκεφτήκαμε 3 ουρολόγους μέχρι και σε λοιμωξιολόγο  που μου έδιναν αντιβιώσεις, αντιφλεγμονώδη και παυσίπονα, οι πόνοι μου δεν υποχωρούσαν!!                                                                                      Ώσπου η γυναίκα μου ανακάλυψε μέσα από   το διαδίκτυο τον κ. Γεωργιάδη. Επισκεφτήκαμε το ιατρείο του, άκουσε με προσοχή το ιστορικό μου ,έκανα διορθικό υπέρηχο και ουροομετρία και αμέσως διαπιστώθηκε ότι υποφέρω από προστατίτιδα. Ο προστάτης ήταν γεμάτος φλεγμονές.                                                                                                                                               Άρχισα μαλάξεις του προστάτη(35) σε συνδυασμό με φαρμακευτική αγωγή PRIXINA και DALACIN.  Από τις πρώτες 20 προστατικές πιέσεις, τα συμπτώματα άρχισαν να υποχωρούν σε σημαντικό βαθμό. Τώρα έχω τελειώσει τη βασική θεραπεία και είμαι πολύ καλά!!!                  Νοιώθω ότι πήρα τη ζωή ξανά στα χέρια μου, αισθάνομαι πολύ καλά!! Γυμνάζομαι ξανά,  η στύση μου είναι εξαιρετική οι συχνοουρίες έχουν ελαττωθεί πολύ και δεν πονώ καθόλου!                  Όλα αυτά χάρη στον κ. Γεωργιάδη που πρέπει να του δώσουν ΝΟΜΠΕΛ Ιατρικής, γιατί πραγματικά είναι ο μοναδικός γιατρός που θεραπεύει την προστατίτιδα!!!!!!!!!!
                                                                                                                Στ.  Φραγκ.





Αγαπητοί μου φίλοι, θέλω και εγώ να διηγηθώ απ την πλευρά μου το Γολγοθά  που βίωσα με τον άντρα μου με τη χρόνια προστατίτιδα!!!!! Ήταν καλοκαίρι του 2011 όταν γνώρισα τον άντρα μου και μου είπε τι ακριβώς του συνέβαινε.  Μου εξομολογήθηκε τους αβάσταχτους πόνους στο περίνεο, στην ηβική χώρα και ενίοτε στους προσαγωγούς , για προβλήματα στύσης <τα όποια από την πρώτη φορά που είχαμε έρθει σε επαφή το είχα καταλάβει αλλά δεν είχα δώσει και πολύ σημασία, θεωρούσα ότι ήταν <ψυχολογικό> καθώς επίσης  ότι πήγαινε το λιγότερο κάθε μια ώρα στην τουαλέτα <συχνουρία>.                     Επειδή τυχαίνει να δουλεύω στο χώρο της υγείας κατάλαβα ότι πρόκειται για κάποια μικρόβια τα οποία έχουν δημιουργήσει φλεγμονές στο προστάτη!!Τη λεγομένη προστατίτιδα!!! Άρχισα να απογοητεύομαι γιατί είχα ακούσει από διάφορους ουρολόγους του χώρου μου ότι είναι κάτι που δε θεραπεύεται και ότι κάθε άντρας που το έχει πρέπει να μάθει να ζει μ’ αυτό!!! Παρόλα αυτά μίλησα με κάποιον γιατρό και μου είπε πως πρέπει να επισκεφτούμε λοιμωξιολόγο  γι αυτή την περίπτωση και ότι αν θα μπορέσει να κάνει κάτι και αυτός! Πραγματικά επισκεφτήκαμε κάποιο λοιμωξιολόγο ο οποίος δεν ανέλαβε και μας είπε πως πρέπει να πάμε σε κάποιο ουρολόγο για να δώσει λύση στο πρόβλημα μας! για να μη σας ζαλίζω επισκεφτήκαμε 3 διαφορετικούς ουρολόγους οι οποίοι  δίνανε στον άντρα μου αvτιβιοτικά, αντιφλεγμονώδη και παυσίπονα με τις χούφτες και οι πόνοι δεν υπεχωρούσανε! μάλιστα ο τελευταίος του έκανε  υπέρηχο και μας είπε ότι δεν είναι κάτι το τρομερό και με 2 εβδομάδες αντιβίωση <AUGMENTIN> θα περάσουν όλα!!τι όλα που η κατάσταση του άντρα μου πήγαινε από το κακό στο χειρότερο! είχαμε ένα ολόκληρο χρόνο που βασανιζόμασταν μ αυτή την ιστορία και δε μπορούσαμε να βρούμε έστω ένα ουρολόγο ο οποίος θα του έδινε κάτι ώστε να υποχωρήσουν έστω και λίγο οι πόνοι! δηλαδή έλεος!!ας σκίσουν όλοι τα πτυχία τους! με πολύ ψάξιμο και πολύ κόπο ανακάλυψα από το διαδίκτυο τον κύριο Γεωργιάδη! μεγάλη η χάρη του! τον επισκεφτήκαμε λοιπόν, του εξήγησε ο άντρας μου τι ακριβώς του συμβαίνει και αμέσως κατάλαβε τι έχει!!του έκανε διορθικό υπέρηχο , <ο οποίος είναι ο πιο αξιόπιστος > ,ουροομετρία και μας εξήγησε ότι είναι χρόνιο πρόβλημα και ότι πρέπει να κάνουμε κάποια θεραπεία με αντιβίωση και προστατικές πιέσεις ώστε να μπορέσουν να φύγουν οι φλεγμονές από τον προστάτη <σας ενημερώνω ότι η αντιβίωση χωρίς προστατικές πιέσεις δεν κάνει τίποτα λόγω της ανατομίας του προστάτη>. Πραγματικά ξεκίνησε τη βασική θεραπεία και από τις 10 και μετά προστατικές πιέσεις η διαφορά ήταν μεγάλη! άρχισαν σιγά -σιγά να υποχωρούν οι πόνοι ,    οι συχνουρία ελαττώθηκε και η στύση του ήταν σχεδόν εξαιρετική! τελειώνοντας  τη βασική θεραπεία  < 35προστ.π> φύγανε τελείως οι πόνοι και η στύση του ΑΡΙΣΤΗ! είμαστε πραγματικά ευτυχισμένοι και ανυπομονούμε να κάνουμε ένα παιδάκι!!εκ μέρους μου ευχαριστώ πολύ τον κύριο Γεωργιάδη και να τονίσω σε όλους εσάς ότι είναι ο μοναδικός ουρολόγος στην Ελλάδα που μπορεί να θεραπεύσει την ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΣΤΑΤΙΤΙΔΑ!
                                                                                        Σύζυγος  Φραγκ.  Στ.