Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή, 19 Μαΐου 2013

58η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟΔ. ΧΡ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Είμαι  55  ετών  και  το  όνομα  μου  είναι  Θεοδ.  Χρ.
Το  πρόβλημα  άρχισα  να  το  διαπιστώνω  πρίν  από  6  χρόνια  περίπου ,  όταν  άρχισα   να  έχω  έντονη  συχνουρία  , ή  ούρηση μου  ήταν πολύ αδύνατη ,  είχα την αίσθηση ότι δεν έβγαζα τά ούρα  έξω αλλά  ότι σαν να έμενε αρκετή  ποσότητα  στην  κύστη μου,  είχα  πόνους   στους  όρχεις  και  στο  κάτω  μέρος  της  κοιλιάς , επίσης  πόνους  μερικές  φορές  αρκετά  δυνατούς  πίσω  στην  σπονδυλική  μου στήλη  χαμηλά  όπως  και  στα πόδια  ψηλά  στους μηρούς  και  ταυτόχρονα  οί  στύσεις  μου  να  μην  είναι  καλές   και  το  σπέρμα  να  είναι  φανερά  αλλοιωμένο  και  επίσης  είχα  μια  κούραση  γενικά  στο  σώμα  μου  πού δεν  μπορούσα  να  εξηγήσω  από  τι  είναι.
Επισκέφθηκα  αρκετούς  ουρολόγους  ,  οί  οποίοι με  έστελναν  να  κάνω  διάφορες  εξετάσεις  και  χωρίς  να  μού  λένε  τι  ακριβώς  συμβαίνει  μού  έδιναν  χάπια  και  μού  έλεγαν  να  κάνω  υπομονή  και  ότι  θα  γίνω  καλά. Μού έλεγαν ότι ό προστάτης  μου είχε μεγαλώσει και πολύ πιθανό  ήταν ότι σε λίγο  διάστημα  θα χρειάζονταν  επέμβαση , εάν τά ενοχλήματα  μου  χειροτέρευαν . Βέβαια  όπως  καταλαβαίνετε αφενός  δεν  έβλεπα  καμία  βελτίωση  και αφετέρου  ή  ανησυχία  μου  μεγάλωνε , αφού  δεν  ήξερα  τι  μού  συμβαίνει  ακριβώς  και  τά  ενοχλήματα  γινόντουσαν  όλο  και  πιο  επίμονα  αλλά  και  πιο  έντονα.
Τον  Φεβρουάριο  του  2012  ψάχνοντας   επίμονα  στο  διαδίκτυο  προκειμένου  να  βρώ  κάποια  λύση  στο  πρόβλημα  μου ,  τυχαία  έπεσα  στην  Ιστοσελίδα  του  Ουρολόγου  Κου  Γεωργιάδη  και  διάβασα  πώς  αντιμετωπίζει  τέτοιου  είδους  προβλήματα  και  αποφάσισα  να  τον  επισκεφθώ.
Μετά  τον  λεπτομερή  έλεγχο  που  με  υπέβαλλε ,  βρέθηκε  ότι  υπήρχε  χρόνια  προστατίτιδα  πού  είχε  οδηγήσει  σιγά – σιγά και σε διόγκωση τού  προστάτου και  ότι  ή  φλεγμονή  αυτή της χρόνιας  προστατίτιδας είχε  ξεκινήσει  πρίν  από αρκετά  χρόνια , ίσως   καί 20  χρόνια  περίπου.  Μού  εξήγησε  με  λεπτομέρεια  τι  συμβαίνει  και  τι  ζημιά  μου  είχε  προκαλέσει.
Άρχισα  την  θεραπεία  και  τώρα  μετά  από  λίγους  μήνες  τά  πράγματα  έχουν  αλλάξει  σημαντικά  και  συγκεκριμένα  έχω  πολύ  καλύτερη  ούρηση ,  πηγαίνω  πολύ  λίγες  φορές  για  ούρηση  κατά  την  διάρκεια  της  ημέρας , έχω  την αίσθηση ότι βγαίνουν  άνετα  δηλ. με αρκετή  δύναμη  και ότι δεν μένει  πλέον κάποια  ποσότητα ούρων  μέσα  στην κύστη μου. Οί  πόνοι  έχουν  εξαλειφθεί  και  ή  στύσεις  μου  είναι  αρκετά  βελτιωμένες  όπως  και  ή  εμφάνιση  του  σπέρματος.  Αισθάνομαι  εντελώς  διαφορετικός  άνθρωπος,  καμία  σχέση  με  πρίν , γεμάτος  ζωντάνια  και  βλέπω  τώρα  την  ζωή μου  διαφορετικά , δηλ.  γεμάτος  κουράγιο  και  δύναμη.
Μετά  από  τόσα  χρόνια  ταλαιπωρίας  είναι  σαν  να  ξαναβρήκα  τον  εαυτό  μου  και  τώρα  μπορώ  και  κάνω  πράγματα  πού  είχα  αναγκασθεί  να  αφήσω  γιατί  μού  ήταν  πολύ  δύσκολο  να  τά  συνεχίζω ,  αφού  το  πρόβλημα  της  χρόνιας  προστατίτιδας  τόσο  σωματικά  όσο  και  ψυχικά  με  είχε  εξουθενώσει .
Οφείλω  ένα  μεγάλο  ευχαριστώ  στον  άνθρωπο  και  ιατρό  Κο  Γεωργιάδη ,  πού  με  την  θεραπεία  του , έδωσε  σε  μένα  προσωπικά  αλλά  και  σε  τόσους  άλλους  πού  βλέπω ,  ελπίδα  και  καλύτερη  ζωή.