Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή, 26 Ιανουαρίου 2014

65η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΑΡ. ΠΑΝ. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 65th TESTIMONIAL FROM CHAR...PAN...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Το 2006 σε ηλικία 18 ετών είχα τα πρώτα συμπτώματα της προστατίτιδας, για σχεδόν ένα χρόνο πέρασα απο διάφορους γιατρούς που απλά μου πρόσφεραν μια αντιβίωση χωρίς όμως να λύνεται το πρόβλημα μου.                                                                                                                                                   Το καλοκαίρι του 2007 εργαζόμουν στη ΚΩ ,δεν ειχα καθόλου πόνο κ συμπτώματα πάνω από 6 μήνες, εκει μου ξαναχτύπησε τη πόρτα η προστατίτιδα! Δίπλα στο σπίτι μου είχα έναν ουρολόγο όπου κ πήγα αμέσως πανικόβλητος, ήταν η πρώτη γνωριμία μου με τον ΠΑΥΛΟ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ.!Αμεσως καταλαβε το προβλημα μου και μου εξήγησε τη θεραπεία που πρέπει να κάνουμε για να λυθεί μόνιμα το πρόβλημα. Έκανα τη βασική θεραπεία περίπου για δυο μήνες κ ήμουν πολύ καλά, έπρεπε όμως να φύγω από το νησί για επαγγελματικούς λόγους. Ο γιατρός μου χε ξεκαθαρίσει πως έπρεπε ν με ξαναδεί κ να συνεχίσουμε τη θεραπεία, κάτι το οποίο δεν έκανα ‘’ΠΟΤΕ’’... ένιωθα καλά κ ‘’ΝΟΜΙΖΑ’’πωςείμαικαλά.                                                                                                                                                                                       Το 2012 αποφάσισα να κάνω έναν έλεγχο στο παλιό μου πρόβλημα χωρίς να αισθάνομαι τίποτα το έντονο, αναζήτησα το γιατρό κ για καλή μου τύχη ήταν πάλι κοντά μου στην Αθήνα. Για 5 χρόνια δεν είχα κανένα πόνο κ κανένα σύμπτωμα που να με ανησυχήσει, ένιωθα καλά και απλά ήθελα να κάνω έναν έλεγχο γτ πάντα το σκαφτόμουν. Έκλεισα ραντεβού κ πήγα στο γιατρό, του πα το ιστορικό μου και απογοητευμένος με θυμήθηκε…κάναμε τις εξετάσεις και αμέσως είδε στον υπέρηχο ότι ο προστάτης μου ήταν γεμάτος φλεγμονές. Το μικρόβιο όλα αυτά τα χρόνια έκανε τη δουλειά του αφήνοντας μου την ψευδαίσθηση ότι είμαι καλά. Εδώ και ένα χρόνο ακολουθώ πιστά τη θεραπεία του γιατρού και είμαι στο τέλος του ‘‘αγώνα’’!            Ειναι μια θεραπεία μονόδρομος κ πρέπει να την ακολουθήσεις μέχρι το τέλος, διαφορετικά εάν σταματήσεις πρίν να εξαφανισθούν πλήρως τά μικρόβια και τά πυοσφαίρια δηλ. οί φλεγμονές , θα υπάρξει μετά από κάποιο χρονικό διάστημα αναζωπύρωση της νόσου και θα αναγκασθείς να υποβληθείς από την αρχή και πάλι στην θεραπεία. Από ότι έχω καταλάβει και από άλλους ασθενείς πού βλέπω και συζητάμε , είναι ότι κάποιοι αν όχι οί περισσότεροι νομίζουν ότι εάν πάρουν αντιβίωση και αισθανθούν καλύτερα ή εάν δεν έχουν έντονα συμπτώματα , ότι ίσως ή προστατίτιδα να έχει υποχωρήσει και ότι όλα είναι καλά. Είναι μεγάλο λάθος γιατί ή φλεγμονή μεγαλώνει πολλές φορές σιωπηλά και ξαφνικά αρχίζουμε και βλέπουμε μια σειρά από παρενέργειες και ενοχλήματα έντονα ,γιατί ή ασθένεια έχει προχωρήσει αρκετά και βέβαια τότε τρέχουμε πανικόβλητοι. Τα συμπεράσματα μου για την προστατίτιδα και την θεραπεία που προτείνει ο γιατρός ΠΑΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ειναι ότι ο δρόμος ειναι μακρύς και ίσως για κάποιους και στην αρχή λίγο επίπονος, αλλά το πρόβλημα λύνεται μόνιμα κ πραγματικά.       

ΧΑΡ. ΠΑΝ.



65th TESTIMONIAL FROM CHAR...PAN...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In 2006 at the age of 18 I had my first symptoms of prostatitis and for about a year I was seen by various doctors who invariably prescribed antibiotics without solving my problem. Having had over 6 good months with no pain or symptoms I was working on the island of Kos in the Summer of 2007 when prostatitis knocked on my door again! A urologist’s office was next door to me and I went there in panic. This was my first meeting with PAVLOS GEORGIADIS! He saw my problem immediately and explained to me the treatment I had to follow to get rid of the problem permanently. I did the basic therapy for about two months and felt very good but I had to leave the island on professional grounds. The doctor warned me that I ought to see him again and continue the treatment but I NEVER did as I felt good and THOUGHT I was well. In 2012 I decided to look into my old problem again although I had no serious symptoms so I searched for the doctor and was fortunate to locate him in Athens quite close to me once again. For 5 years I had had neither pain nor any alarming symptoms, I felt alright and all I wanted was to check my state of health. I made an appointment and met with the doctor. He took my history and remembered my case with disappointment. He performed the tests and saw on the ultrasound that my prostate was full of inflammations. All those years that I was under the impression that I was healthy, the microbe had been spreading. For a year now I have been following the treatment faithfully and I’m almost there! This treatment is a one-way street that you have to follow to the end, otherwise if you stop it before the microbes are completely eradicated along with the pyocytes (inflammations), the condition will relapse after a while and you would have to start the treatment all over again. From my experience and from discussions I have had with other patients it seems that most people believe that once they take antibiotics and feel better or the symptoms subside everything is fine and prostatitis is gone. This is a big mistake! The inflammation sometimes spreads silently and all of a sudden you experience a series of side effects and severe symptoms because the condition has progressed and of course then you are in panic. In conclusion, as it concerns prostatitis and the treatment suggested by doctor PAVLOS GEORGIADIS I believe that the road may seem long and for some a little rough in the beginning but it leads to the permanent eradication of the problem.

CHAR...PAN...