Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή, 23 Φεβρουαρίου 2014

67η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΜΕ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΥΒ.Ν.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!67th TESTIMONIAL FROM KOUV...N...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!










Γεια σας  είμαι  ο Νίκος  Κ.  29ετων  από  Λαμία και  θα ήθελα να σας πω και εγώ με την σειρά μου την δικιά μου περιπέτεια με την χρόνια μικροβιακή  προστατίτιδα .Τα συμπτώματα ξεκίνησαν τον Ιανουάριο 2013.Ξεκινησαν με έντονο πόνο πάνω από τον δεξί όρχι και αίσθηση πρηξίματος κάτω από τους όρχεις  οπότε και επισκέπτομαι έναν ουρολόγο της περιοχής μου, ο οποίος  χωρίς καθόλου εξετάσεις   απλά με ψηλάφηση μου λέει δεν είναι τίποτα  και ότι είναι απλά μια επιδιδυμίτιδα και μου δίνει μια αντιβίωση  για ένα μήνα , αλλά τα συμπτώματα δεν υποχωρούσαν και  2 μέρες μετά το τέλος της θεραπείας κατούρησα και  αίμα  με αποτέλεσμα να ξαναπάω στο ιατρείο του . Την 2η φορά με έστειλε για μικροβιολογικές  εξετάσεις  και μου βρήκε μικροβιακή προστατίτιδα και μου έδωσε πάλι αντιβίωση λέγοντας μου ότι δεν υπάρχει ριζική αντιμετώπιση στο θέμα της ΧΜΠ αλλά οπότε  είναι σε έξαρση θα μου δίνει αντιβίωση και θα μου περνάει . Όσο περνούσαν οι ημέρες και ενώ  έπαιρνα  αντιβίωση  προστέθηκαν και άλλα συμπτώματα όπως  δυσκολία στην ούρηση  και τρομεροί πόνοι στην μέση και στο αριστερό  γόνατο .Μετά από όλα αυτά άρχισα να ψάχνω στο διαδίκτυο και βρήκα τον  κ. Γεωργιάδη  Παύλο .  Τον Απρίλιο πήγα στο ιατρείο του μου έκανε  εξετάσεις  (διορθικό  υπέρηχο κτλ. ) μου είπε ότι είχα ΧΜΠ και κανονίσαμε ημερομηνία για μικροβιολογικές  οι οποίες έδειξαν ότι είχα  χλαμύδια . Ξεκίνησα την βασική θεραπεία(40)και στα μέσα της οποίας υποχώρησαν όλα τα συμπτώματα και βελτιώθηκε η ούρηση. Σήμερα έχω τελειώσει  το 7ο μηνιαίο και περιμένω σε λίγες μέρες να κάνω εξετάσεις  . Οι τελευταίες  εξετάσεις  (μετά από το τέλος του 3ου μηνιαίου) έδειξαν ότι το μικρόβιο έχει φύγει  και μου έχουν μείνει ελάχιστες  φλεγμονές  και όσον αφορά για την  ούρηση  μου δεν την θυμάμαι να  ήταν  ποτέ  καλύτερα. Για την αλήθεια των παραπάνω  μπορείτε να δείτε τις  εξετάσεις μου .Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω τον  κ. Γεωργιάδη  και  να του ευχηθώ να είναι πάντα καλά ώστε να συνεχίσει το έργο του.  


67th TESTIMONIAL FROM KOUV...N...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hi! I’m Nick from Lamia, I’m 29 years old and I’d also like to tell you my adventure with chronic prostatitis. My symptoms started in January 2013 with intense pain above the right testicle and swelling under my testicles. I visited a local urologist who after palpation and with no further examinations told me that it was nothing to worry about, a simple epididymitis. He prescribed a course of antibiotics for a month but the symptoms persisted and 2 days before the completion of the therapy I pissed blood and went back to the doctor’s office. The 2nd time he sent me for for microbiology tests and found microbial prostatitis so he prescribed antibiotics once more and told me that since there was no radical treatment for chronic prostatitis I’d have to take antibiotics every time there was a flare-up to treat the symptoms. As time went by and while I was on antibiotics more symptoms were added such as difficulty in passing urine and terrible pain in my back and my left knee. At that point I started searching through the internet and spotted Dr. Pavlos Georgiadis. I went to his office in April and after examining me (transrectal ultrasound etc) he diagnosed chronic microbial prostatitis. Microbiology tests showed that I had Chlamydia. I started the basic course of therapy (40 sessions) and half way through it all my symptoms disappeared and my urination improved. Today I completed my 7th monthly treatment and I have to repeat the lab tests in a few days. My last tests (at the end of the 3rd monthly treatment) showed that the microbe was gone and there were very few inflammation foci left. My urination is better than ever. A look at my results is the best proof of my words. In closing, I’d like to thank Dr Georgiadis and wish him to be always strong and to keep up his good work.