Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη, 21 Οκτωβρίου 2014

70η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΣ.Ι.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Καλησπέρα σε όλους,
Θέλω κι εγώ με τη σειρά μου να μοιραστώ μαζί σας τη δική μου εμπειρία με την ασθένεια της προστατίτιδας.
Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν ένιωθα καθόλου πόνο ή άλλα συμπτώματα προκειμένου να ενεργοποιηθώ και να αρχίσω να επισκέπτομαι γιατρούς για να βρω λύση στο πρόβλημά μου, οπότε όλα ξεκίνησαν όταν αποφασίσαμε με τη σύζυγό μου να προσπαθήσουμε για παιδιά. Δοκιμάζοντας για κάποιους μήνες λοιπόν, χωρίς επιτυχία, αποφάσισα να κάνω κάποιες αρχικές εξετάσεις(σπερμοδιάγραμμα και καλλιέργειες σπέρματος και ούρων)προκειμένου να βεβαιωθώ ότι όλα είναι καλά. Με μεγάλη έκπληξη ανακάλυψα ότι έχω χλαμύδια και φυσικά το ίδιο ίσχυε και για τη γυναίκα μου.
Με προτροπή ατόμου(του ιατρικού χώρου) του στενού οικογενειακού μας περιβάλλοντος, επισκεφθήκαμε το ιατρείο του Κου Γεωργιάδη, τον Απρίλιο του 2013,όπου με τον διορθικό υπέρηχο αναγνωρίσθηκε η εικόνα της χρόνιας προστατίτιδας, αφού ο γιατρός υπολόγισε ότι πιθανότατα το πρόβλημα ξεκίνησε πριν περίπου 7-8 χρόνια. Συζητώντας με το γιατρό λύθηκαν όλες οι απορίες μας και έτσι ξεκίνησα την λήψη αντιβιοτικών και παράλληλα τη βασική θεραπεία που διήρκησε περίπου 2 μήνες(40 συνεδρίες),τηρώντας τις συμβουλές που μου έδωσε αναφορικά με την διατροφή και περιορίζοντας σημαντικά υδατάνθρακες, ζάχαρη, αλκοόλ και καυτερά φαγητά. Ολοκληρώνοντας τη βασική μου θεραπεία, επανέλαβα τον υπέρηχο και τις καλλιέργειες με πολύ καλά αποτελέσματα. Έτσι συνέχισα με τις μηνιαίες θεραπείες μου(5 επισκέψεις το μήνα για 6 μήνες ακόμη) και τελικά τον Απρίλιο του 2014 οι εξετάσεις μου βγήκαν καθαρές, παρατηρώντας παράλληλα ότι έχει βελτιωθεί αισθητά και η ούρησή μου. Ουσιαστικά έχω τελειώσει , αλλά θά κάνω ακόμα κάποιες θεραπείες έχοντας μπεί στά τρίμηνα , προκειμένου νά αισθανθώ τέλεια αφού ήδη βλέπω ότι ή ζωή μου έχει αλλάξει καί έχει βελτιωθεί σέ σημαντικό βαθμό καί αισθάνομαι τώρα άλλος άνθρωπος , έστω καί άν στήν αρχή όπως προανέφερα, δέν καταλάβαινα καί πολύ καλά άν έχω πρόβλημα ή όχι. Διότι από ότι κατάλαβα είναι μιά ασθένεια ύπουλη αφού σού αλλάζει κάποια πράγματα προοδευτικά καί δεν μπορείς νά συνειδητοποιήσεις αυτές τίς αλλαγές παρά μόνο όταν αρχίζουν καί σού δημιουργούν μόνιμα προβλήματα. Ταυτόχρονα περιμένω καί τη σύζυγό μου να ολοκληρώσει και αυτή μέ τήν σειρά της, την δική της θεραπεία με τον Κο Γεωργιάδη, αφού ανακαλύψαμε ότι το μικρόβιο αυτό της έχει δημιουργήσει φλεγμονή στο τρίγωνο της ουροδόχου κύστης και στόν κόλπο .
Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω το γιατρό, που είναι δίπλα μας όχι μόνο σαν θεράπων, αλλά και που προσπαθεί να μας εξηγεί τα πάντα με καλή διάθεση και χαμόγελο.
Με εκτίμηση,
JF