Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή, 26 Δεκεμβρίου 2014

72η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΩ.ΣΤ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Είμαι 43 ετών και η περιπέτεια μου με την προστατίτιδα εμφανίστηκε τό 2004 με τσούξιμο κατά την ούρηση και μετά πόνο στα γεννητικά όργανα και πιο συγκεκριμένα στη βάλανο. Επισκέφτηκα Ουρολόγο ο οποίος και την διέγνωσε καί δίνοντας μου αντιβίωση, μετά από 25 μέ 30 ημέρες τα συμπτώματα εξαφανίστηκαν και συνέχισα την ζωή μου κανονικά έως τον Φλεβάρη του 2009, πάλι τα ίδια, προστατίτιδα με ίδια συμπτώματα, χορήγηση αντιβίωσης και τα συμπτώματα εξαφανιστήκαν μετά από 30 περίπου ημέρες. Εδώ θέλω να επισημάνω ότι ο Ουρολόγος που με παρακολουθούσε ποτέ δεν μου πρότεινε να κάνω περαιτέρω εξετάσεις παρόλο που γνώριζε το ιστορικό μου με τις δύο προστατίτιδες και ούτε καν μου εξήγησε το τι μπορεί να μου προκαλέσει η προστατίτιδα και τι θα πρέπει να προσέξω.
Τον Δεκέμβριο του 2011 κατά την ούρηση κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά, είχα τσούξιμο, υποψιάστηκα ότι για Τρίτη φορά έπαθα προστατίτιδα, αυτό επιβεβαιώθηκε μετά από 2-3 ημέρες που άρχισαν και οι πόνοι στη βάλανο . Μετά από λίγες ημέρες επισκέφτηκα τον Ουρολόγο όπου καί ξεκίνησα αγωγή με αντιβίωση (χωρίς καν να με εξετάσει την πρώτη φορά). Εδώ τώρα το πρόβλημα άρχισε να γίνεται χρόνιο πλέον, πέρασαν αρκετοί μήνες και καμία αντιβίωση δεν με βοηθούσε, οι πόνοι είχαν επιδεινωθεί και άρχισα να συναντώ το φαινόμενο της συχνοουρίας και ιδιαίτερα τα βράδια όπου ή κατάσταση ήταν πολύ ενοχλητική, η ζωή μου είχε αλλάξει ριζικά προς το χειρότερο πλέον, τσούξιμο, πόνοι και συχνοουρία από την μια και από την άλλη η απάντηση του γιατρού στα ερωτήματα μου ήταν, ‘’κάνε υπομονή, με τον καιρό θα το συνηθίσεις και θα μπορείς να ζεις με αυτό’’. Φυσικά ή κατάσταση τού προβλήματος μου επιδεινωνόταν προοδευτικά καί δέν έβλεπα καμμιά βελτίωση καί έτσι δεν άντεξα και άρχισα να ψάχνω εκτεταμένα στο διαδίκτυο θέματα που θα μπορούσαν να με βοηθούσαν στο πρόβλημα μου. Βρίσκοντας το blog pyelikoalgos.blogspot.com ανακάλυψα τον ΟΥΡΟΛΟΓΟ κ. Π. Γεωργιάδη. Από την πρώτη επίσκεψη κατάλαβα ότι ο κ. Γεωργιάδης γνώριζε άριστα το θέμα της Προστατίτιδας, κάνοντας μου όλες τις απαραίτητες εξετάσεις για αρκετή ώρα, ο διορθικός υπέρηχος έδειξε αρκετές φλεγμονές και αύξηση του όγκου του προστάτη, επίσης μου έδωσε να καταλάβω ότι το πρόβλημα μου δεν είχε διάρκεια μόνο μερικούς μήνες αλλά 8 χρόνια, δηλαδή από το 2004 και η προστατίτιδα παρέμενε παρόλο που τα συμπτώματα μετά από 30 ημέρες εξαφανίζονταν, επίσης η ουρομετρία έδειξε ότι και η ούρηση μου ήταν σαφώς επηρεασμένη , πράγμα πού έδειχνε ότι είχαν αρχίσει καί επιπλοκές.
Μετά την ολοκλήρωση της βασικής θεραπείας με 44 ειδικές έντονες προστατικές πιέσεις, και ταυτόχρονη λήψη κατάλληλης αντιβίωσης, οι συχνοουρίες άρχισαν να ελαχιστοποιούνται , ή βραδινή ούρηση έχει σταματήσει καί οι πόνοι των συμπτωμάτων από την 28η θεραπεία είχαν αρχίσει να μειώνονται σημαντικά. Ο διορθικός υπέρηχος έδειξε μείωση του προστάτη από 28gr σε 23gr και οι φλεγμονές είχαν μειωθεί σε πολύ μεγάλο ποσοστό.
Τα αποτελέσματα των μικροβιολογικών εξετάσεων (καλλιέργεια προστατικού υγρού-σπέρματος- ούρων μετά από μάλαξη) έδειξαν τρία μικρόβια (escherichia coli, proteus, και chlamydia) καθώς επίσης και υψηλά πυοσφαίρια (40-44).
Μετά από ενάμιση χρόνο συστηματικής θεραπείας (βασικό στάδιο και μηνιαίοι κύκλοι θεραπειών) τα αποτελέσματα είναι καταπληκτικά, δεν έχω κανένα μικρόβιο και τα πυοσφαίρια έχουν μηδενισθεί (0-1).
Εδώ θέλω να επισημάνω ότι κατά την διάρκεια των μηνιαίων θεραπειών η σταδιακή βελτίωση μου ήταν εμφανής, δηλαδή, θεαματική μείωση των συμπτωμάτων, καθώς επίσης μείωση των μικροβίων και των πυοσφαιρίων παράλληλα.
Σήμερα (μετά από δύο χρόνια ) τα συμπτώματα έχουν σχεδόν εκμηδενιστεί , μετά τις τελευταίες εξετάσεις (διορθικό υπέρηχο και ουρομετρία) ο προστάτης μου έχει μειωθεί στα 19gr και η ούρηση μου είναι παρά πολύ ικανοποιητική, δεν την θυμάμαι να ήταν καλύτερη.
Η επιτυχημένη μέθοδος του κ. Γεωργιάδη καθώς επίσης και ή ευλαβική τήρηση από μέρους μου όλων αυτών που με είχε συμβουλέψει (π.χ. προσοχή στην διατροφή και γενικότερα προσεχτικό τρόπο ζωής) διατέλεσαν ώστε να τείνουμε στην οριστική ίαση από την ασθένεια.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Άνθρωπο-Γιατρό κ. Π. Γεωργιάδη ο οποίος είναι άριστος γνώστης του προβλήματος της προστατίτιδας καθώς και της ψυχολογίας των ασθενών που πάσχουν από προστατίτιδα, η θεραπεία τήν οποία εφαρμόζει είναι άκρως αποτελεσματική καί αυτό δεν τεκμηριώνεται μόνο από τά δικά μου εκπληκτικά αποτελέσματα αλλά και από τά αποτελέσματα πολλών άλλων ασθενών οι οποίοι τον έχουν επισκεφτεί. Έχω τήν αίσθηση ότι έιναι ό μοναδικός ουρολόγος πού προσφέρει μέσα από τήν ειδική μέθοδο τήν οποία εφαρμόζει , ριζική αποθεραπεία στό μεγάλο αυτό πρόβλημα τής χρόνιας προστατίτιδας ,πού ταλαιπωρεί όπως έχω καταλάβει πολύ μεγάλο αριθμό ανθρώπων νεαρής αλλά καί μεγαλύτερης ηλικίας καί από ότι επίσης έχω δεί τό πρόβλημα αυτό είναι πού διογκώνει προοδευτικά τόν προστάτη ή ακόμα αυξάνει κατά πολύ τίς πιθανότητες γιά καρκίνο τού προστάτη.