Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη, 17 Μαρτίου 2015

75η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙ. ΜΠΑ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Γεια σας φίλοι μου,
Θα ήθελα και εγώ να σας μιλήσω για την περιπέτεια μου με την χρόνια προστατίτιδα! Είμαι 27 ετών και όλα ξεκίνησαν το 2010, όταν είχα γνωρίσει μια κοπέλα. Τα πρώτα συμπτώματα, σε εμένα, ήταν την πρώτη φορά που κάναμε σεξ. Ξεκίνησαν με πρόωρη εκσπερμάτωση ,αλλά δεν δίνω μεγάλη σημασία γιατί είχα κάποιο διάστημα να κάνω. Την δεύτερη φορά ήρθαν τα καψίματα και τα τσουξίματα μαζί, και εκεί καταλαβαίνω ότι κάτι δεν πάει καλά. Πριν προλάβω να ψάξω για γιατρό, κατούρησα αίμα και έτρεξα κατευθείαν σε έναν ουρολόγο-ανδρολόγο. Μου έκανε απλό υπέρηχο και κατάλαβε αμέσως ότι πάσχω από χρόνια προστατίτιδα και θα πρέπει να κάνω καλλιέργεια σπέρματος και ούρων και να αρχίσω να παίρνω τα κατάλληλα φάρμακα. Η αγωγή που ακολούθησα (1 μήνα Ladinin 500mg, μετά 10 μέρες Netromycin 300mgενέσιμο γιατί βγήκαν 2 μικρόβια, Πρωτέας και Σταφυλόκοκκος, και 15 μέρες Bactrimel 960mg) επέτυχε, για 2 μήνες δεν είχα κανένα πρόβλημα και είχα αρχίσει να το ξεχνάω, νόμιζα ότι είχα γίνει καλά. Αλλά μετά άρχισαν σιγά-σιγά πάλι τα προβλήματα μαζί και με καινούργια συμπτώματα όπως συχνοουρία, νυχτουρία, τα ούρα ήταν πολύ σκούρα, δυσκολία στη στύση, τσούξιμο-κάψιμο στο περίνεο, πόνους στη μέση και στο πρωκτό, απροθυμία για σεξ. Να μην τα πολυλογώ λίγο πολύ η συνέχεια είναι γνωστή σε όλους σας, Ξανά στο γιατρό, πάλι φάρμακα(αυτή τη φορά για 3 μήνες Ladinin 500mg με Topistin 500mg), μετά εισαγωγή σε νοσοκομείο και να μου δίνουν ενέσιμα ciprofloxacin με trimethoprime. Και το αποτέλεσμα δεν άλλαζε ποτέ, απλά με τον καιρό χειροτέρευαν τα πράγματα. Μέχρι που είχα αρχίσει να απελπίζομαι και να είμαι ψυχολογικά ράκος (φανταστείτε να σας συμβαίνουν όλα αυτά στα 23 και πως θα μπορούσες να συνεχίζεις τη ζωή σου). Ώσπου συνεχίζοντας να ψάχνω βρήκα στο διαδίκτυο το site του κ. Γεωργιάδη, που έγραφε οτι μπορεί να θεραπέυσει τη χρόνια προστατίτιδα με μιά δικιά του μέθοδο. Κατι που κανένας άλλος γιάτρος δεν μου το είχε πει. Απλά μου λέγαν οτι θα πρέπει να μάθω να ζω με αυτό. Πήγα στο ιατρείο του κ. Γεωργιάδη, του είπα πως έχει η κατάσταση, μου έκανε όλες τις απαραίτητες εξετάσεις (Διορθικό υπερηχογράφημα, Υπερηχογράφημα Νεφρών και κύστης , Υπερ/μα όρχεων, ουρομετρία, καλλιέργεια σπέρματος και προστατικού υγρού) που έδειξαν Εντερόκοκκο και Χλαμύδια και μου εξήγησε τι πρέπει να κάνω για να γίνω καλά. Ξεκίνησα χωρίς δεύτερη σκέψη τη βασική θεραπεία (40) και τώρα τελείωνω τις μηνιαίες (23) και είμαι ετοιμος να μπω στις τρίμηνες και τελικές θεραπείες. Το μέγεθος τού προστάτη έχει μειωθεί σημαντικά , οί φλεγμονές έχουν εξαλειφτεί , τά μικρόβια έχουν εξαφανισθεί και τα πυοσφαίρια έχουν μηδενισθεί. Μπορεί να έχασα πολύτιμο χρόνο με όλους τους άλλους γιατρούς, αλλά τώρα νιώθω πολύ καλά, τα συμπτώματα έχουν εξαφανιστεί και μπορώ να κανω σχέδια για το μέλλον. Και όλα αυτά χάρη σε αυτόν τον Άνθρωπο – Γιατρό που και μπορεί και θέλει να δώσει λύση στο πρόβλημα μας!!