Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη, 21 Απριλίου 2015

76η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΑΝ. Γ. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ !!!!!!!!!!!!!!!!!! ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΑΝ. Γ.


Θα ήθελα και εγώ με την σειρά μου να αναφέρω την εμπειρία μου με την ασθένεια της χρόνιας προστατίτιδας. Στις αρχές του 2012, μου εμφανίστηκαν κάποια συμπτώματα όπως συχνοουρία και τσούξιμο κατά την ούρηση. Η αλήθεια είναι ότι δεν ήταν και τόσο έντονα με αποτέλεσμα να τα αγνοήσω. Μετά από τρις μήνες, τον Μάρτιο του 2012, τα συμπτώματα έγιναν πιο έντονα και αυτό με ανησύχησε. Παράλληλα, με την σύζυγό μου, κάναμε κάποιες προσπάθειες για να αποκτήσουμε ένα παιδάκι. Μετά από σχεδόν ένα χρόνο, δεν είχαμε κάποιο θετικό αποτέλεσμα. Έτσι και σε συνδυασμό με τις ουρολογικές ενοχλήσεις, αποφάσισα να επισκεφθώ έναν ουρολόγο. Μου έδωσε να κάνω καλλιέργεια σπέρματος και ούρων καθώς και σπερμοδιάγραμμα. Επίσης μου μίλησε και για την προστατίτιδα, την οποία μου παρουσίασε σαν μια κοινή ασθένεια η οποία μπορεί να αντιμετωπισθεί εύκολα με αντιβιοτικά.

Μετά από μερικές ημέρες βγήκαν τα αποτελέσματα των εξετάσεων, οι οποίες έδειξαν την απουσία κάποιου μικροβίου. Παρόλα αυτά, ο αριθμός και η ταχύτητα των σπερματοζωαρίων ήταν τραγικά. Ο γιατρός μου είπε ότι δεν έχω τίποτα!!!! Τον ρώτησα για την ολιγοασθενοσπερμία και μου είπε ότι είχε διαγνώσει μια κιρσοκήλη, την οποία θα εγχείριζε και θα επανερχόμουν. Έτσι λοιπόν εκεί που όλα ήταν εύκολα και θέμα μερικών ημερών με αντιβίωση είχαμε φτάσει να μιλάμε για χειρουργείο. Μετά τον ρώτησα για τα συμπτώματα και μου είπε ότι ας αντιμετωπίσουμε πρώτα την κιρσοκήλη… και βλέπουμε. Φυσικά και δεν ήταν η απάντηση που περίμενα από έναν επιστήμονα.

Για καλή μου τύχη, συζήτησα το πρόβλημα μου με κάποιον συνάδελφο, ο οποίος επισκεπτόταν τον κ. Γεωργιάδη. Μου είπε το πόσο είχε ταλαιπωρηθεί από την προστατίτιδα τα προηγούμενα χρόνια μέ πολλές επισκέψεις καί φάρμακα στούς ουρολόγους χωρίς αποτέλεσμα και επίσης πόσο τον είχε ωφελήσει η θεραπεία που εφάρμοζε τώρα ο γιατρός. Αποφάσισα λοιπόν να επισκεφτώ το ιατρείο του κ. Γεωργιάδη για να πάρω μια δεύτερη γνώμη. Ο γιατρός χρησιμοποιώντας σύγχρονα επιστημονικά εργαλεία (διορθικός υπέρηχος), μου εξήγησε ποιο ήταν το πρόβλημά μου και πως μπορούσε να λυθεί. Με διαβεβαίωσε ότι θα γινόμουν καλά και ότι το σπέρμα μου θα ήταν και πάλι φυσιολογικό. Επίσης και ο ίδιος διέγνωσε την κιρσοκήλη αλλά θεώρησε, πολύ σωστά όπως αποδείχθηκε, ότι δεν ήταν η αιτία του προβλήματος και μια χειρουργική επέμβαση θα ήταν τουλάχιστον άσκοπη για τώρα. Μετά την βασική θεραπεία, πέρασα στα μηνιαία και τότε ήρθαν και οι πρώτες καλές εξετάσεις, χωρίς κάποιο μικρόβιο. Τα συμπτώματα είχαν περιορισθεί στο ελάχιστο. Μετά από τις μηνιαίες θεραπείες έκανα και πάλι εξετάσεις οι οποίες ήταν πολύ καλές. Τα ενοχλήματα έχουν εξαφανισθεί και τόσο το Διορθικό υπερηχογράφημα (έδειξε σημαντική μείωση στο μέγεθος τού προστάτη και απουσία εστιών με φλεγμονώδη δραστηριότητα), όσο και οι μικροβιολογικές εξετάσεις έδειξαν ότι δεν υπάρχει πλέον τίποτα (ούτε μικρόβια, ούτε πυοσφαίρια). Το σπερμοδιάγραμμα έδειξε εξαιρετική μεταβολή, αφού όλοι οι δείκτες δηλ. αριθμός σπερματοζωαρίων και κινητικότητα επανήλθαν στα φυσιολογικά επίπεδα. Σε συνεργασία με τον γιατρό και το μικροβιολογικό εργαστήριο της κ. Αντωνοπούλου, έκανε και η σύζυγός μου τις απαραίτητες εξετάσεις. Ευτυχώς οί δικές της εξετάσεις ήταν καλές, οπότε δεν χρειάσθηκε κάποια άλλη θεραπεία. Σαν αποτέλεσμα όλων αυτών και χωρίς καμία ιδιαίτερη προσπάθεια, την στιγμή αυτή η σύζυγός μου διανύει τον πέμπτο μήνα μιας καθόλα φυσιολογικής εγκυμοσύνης και εγώ αισθάνομαι περίφημα, χωρίς κανένα σύμπτωμα.


Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον γιατρό κ. Γεωργιάδη για το σπουδαίο έργο που προσφέρει και για την άκρως επιστημονική αντιμετώπιση στο πρόβλημά μου. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω την κ. Αντωνοπούλου και το μικροβιολογικό κέντρο, ''mycolab'', για την εξαιρετικά υπεύθυνη δουλειά που κάνουν. Τέλος εύχομαι σε όλους καλή ανάρρωση και να είναι σίγουροι ότι με υπομονή και επιμονή, ακολουθώντας τις οδηγίες και την μοναδική θεραπεία πού εφαρμόζει ό ιατρός, όλα μπορούν να επιτευχθούν.